Jump to content
ThreeMonkeys

Domena i jej techniczne ustawienia na giełdzie

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

przepraszam z góry za to pytanie, ale  jeszcze nie doczytałem i dowiedziałem się .

konkretny przykład kupiłem domeny na kru.pl i one tam są u nich na serwerach rozumiem , w panelu 

domen jest zakładka zarządzaj domeną - ok i tam dalej są serwery nazw i dwie opcje 

1-Użyj domyślnych serwerów nazw -czyli wiadomo to są ich serwery 

albo 

2-Użyj własnych serwerów nazw (wpisz poniżej)

no i właśnie tutaj moje pytanie - mam tutaj wpisane 2 serwery z Sedo i domena jest tam na giełdzie w Sedo 

a jak wpiszę w kolejne puste pola serwery np z Aftermarket to ta sama domena może być na drugiej giełdzie 

wystawiona w Aftermarket w tym samym czasie -tak wolno zrobić ?

 

Domena jest w Kru - i ta sama domena jest na giełdzie w Sedo i w Aftermarket ?

 

Czy tak technicznie w ogóle można ? Rozkminiam dopiero ten temat ,ale to bardzo skomplikowana materia jak dla mnie na ten moment.

 

Proszę o odpowiedz ,czy jedna ta sama domena może być umieszczona na dwóch lub trzech różnych giełdach w tym samym czasie .

 

Bardzo wdzięczny będę za odpowiedz 

 

Pozdrawiam

ThreeMonkeys

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • Jestem za i proszę admina tak ładnie  żeby dodał też informację o podanie ceny zakupu.
    • Jeśli odwiedzasz ponownie tą samą stronę internetową, Google uplasuje ją wyżej w rankingu - na Twoim zrzucie ekranu widać, że odwiedzałeś faktury.pl w odróżnieniu od innych domen na liście.   Dlatego też przy określaniu pozycji - nie robi się tego z "palca", trzymając się żargonu domenowego.    PS. Wspominasz, że jesteś trzy dekady w marketingu, ale jak coś to w obecnych czasach można sprawdzić jakie są użyte kanały marketingu internetowego - i na podstawie pewnych zmiennych oszacować wyniki, tylko trzeba ruszyć głową     W księgowości internetowej model biznesowy jest jasny - abonament. Ludzie płacą, aby móc korzystać z usługi. Usługą jest aplikacja webowa. Aplikacja webowa jeśli jest używana generuje ruch. Jeśli nie ma ruchu nie ma klientów. Jeśli nie ma klientów, można wysunąć tezę, że "potencjał nie jest wykorzystywany".  1) Średni czas sesji też nam wiele może powiedzieć o tym serwisie. Faktur nie wystawiamy w 30 sekund. 2) Liczba odświeżonych podstron na wizytę też nam wiele mówi - przez 1 kliknięcie nie wystawimy faktury (a doprecyzowując, przepływ podstron do wystawienia faktury nie wynosi - 1.) 3) Bounce rate nam tez wiele mówi - 95% odrzuceń. 4) Statystyki też nam wiele mówią - ~10 razy mniej wizyt od Faktura.pl.  Także, jak możesz nie próbuj mi wmówić, że faktury.pl to dobrze rozwinięty serwis  W obecnych czasach jest to już do zweryfikowania.    Mogę więc napisać, że potencjał nie jest wykorzystywany w odróżnieniu od tego, co Ty napisałeś:   Jak widzisz - jest poparte. Twoje twierdzenie rzeczywiście nie jest poparte niczym, oprócz subiektywnej opinii, która nie jest oparta na żadnych danych.   
    • Dla uściślenia to raz ją widzę na 9 raz na 12 raz na 17.... SERPy to nie billboardy przy autostradzie i nie stoją w miejscu           Co oznacza słowo "radzi". Tak sama sobie nie radzi, bo jak wspomniałeś same z siebie generyki nie zapewniają pozycji.  Ktoś to musi ciągnąc w górę Tak samo twierdzenie że faktury.pl "potencjał nie jest wykorzystywany" nie jest niczym poparte. Nie wiesz jakie są użyte kanały marketingowe i jaka jest konwersja. Może im się kalkuluje tak jak jest. Z tego co widzę produkt/oferta faktury.pl wygląda o wiele lepiej i najwyraźniej zarabiają wystarczająco aby kupować domeny po XXX,XXX zł    BTW Google Search w 2020 jest już tylko fragmentem tego czym był dekadę temu. Czasami nie zawracam sobie głowy żadnym SEM w Google. Część z naszych klientów uzykuje 40%+ lepsze wyniki CAC na Instagramie czy TikToku niż Google Search jest w stanie wykrzesać. Wszystko zależy od produktu i targetu.   
    • Dla uściślenia, na frazę "faktury online" domena faktury.pl zajmuje 15 miejsce,  a na "wzory faktur" 12 miejsce. Być może pomyliło Ci się z domeną "afaktury.pl".  Prawdą jest, że faktury.pl to TOP generyk, a jej widoczność w Google jest po prostu słaba i potencjał nie jest wykorzystywany. I nawet najlepsza domena nie zapewnia wyników w SEO - to racja. Warto również wspomnieć o drugim generyku - faktura.pl, która już sobie świetnie radzi i widoczność domeny jest spora.    Mam wrażenie, że na forum często podejmowana jest dyskusja na zasadzie konieczności wyboru pomiędzy marketingiem internetowym, a dobrą domeną. Jak ktoś posiada budżet na dobrą domenę to raczej znajdzie również i na marketing, ale świadomość klientów w różnych aspektach biznesowych jest różna - całe szczęście. Nie każdy musi być widoczny w Google i nie każdy musi posiadać generyczne nazwy domen. Wszystko zależy od punktu widzenia i celów biznesowych.  Z resztą się zgadzam bo to oczywista oczywistość (np. z frazy pozycjonowanie >90% leadów to "śmieciowe" zapytania), ale raczej nie ma znaczenia w przypadku tego case'a, ponieważ domena w/w nie jest nawet dobrze widoczna na frazy długiego ogona. 20% trafficu generuje im keyword "faktura ryczałtowa" z search volume 250 -  to o czymś świadczy.  
    • Sam sobie odpowiedziałeś ...czyli można je znaleźć w Google . To że ci się nie podoba że na 9tej stronie to jest Twój problem i jasno pokazuje jak słabe masz pojęcie o mechanizmach marketingu.    SEM jest oparty o CRO i dlatego używamy pozycjonowania pod wykonywany serwis / sprzedawany product. Nikt normalny nie pozycjonuje na tzw. broad term bo raz że to kosztuje więcej, a dwa że nie jest tak skuteczne jak "long tail" / "exact match". Wpisz sobie wzory faktur czy faktury online i zobaczysz faktury.pl na pierwszej stronie.   Pomijając to,... istnieje spektrum innych zastosowań gdzie nie musze mieć domeny na 1wszej stronie jeśli jej funkcją jest jej prostota. Jeśli z kimś rozmawiam i polecę mu faktury.pl to szansa że zapamięta adres jest wielokrotnie większa niż adresy z pierwszej strony afaktury.pl, fakturowo.pl, furgonetka.pl (która nomen-omen nic wspólnego nie ma z fakturami), ksiegowosc.infor.pl ....itd itd   Zajmuję się m.in. marketingiem od 3 dekad i widząc takie upraszczanie tematu nie dziwię się frustracji niektórych, że im kanał reklamowy nie działa. Nie da się młotka użyć to wbijania gwoździ i czesania.
    • No właśnie o to mi chodziło, jeśli już podajecie przykłady, to piszcie, ile w nie włożyliście. Domeny, które podajecie, wcale nie są złe same w sobie i mają potencjał na zagospodarowanie, wszystko zależy od tego, ile w nie włożyliście
    • Jest możliwość zdradzić jak ja kupiłeś i za ile ? 
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18671
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    Wiktoria889
    Joined
×