Jump to content
Kangur

Registry Lock tanieje

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Najnowsze posty na forum

• Tak jak się spodziewałem, nie widzę byś zaprzeczył, że te konta były Twoje. Kończę, bo naprawdę szkoda mi czasu na pisanie z Tobą. Mimo pojedynczych rozsądnych wpisów z Twojej strony na tym forum, nie zachowuję o Tobie najlepszej pamięci. Niemniej życzę zdrowia i udanych interesów. Nawet tych jedno-złotówkowych.
    • Płacz dalej dzieciaku i snuj swoje domysły.  Czujesz się obrażony? No popatrz, nie bywałe. Jednak nie zapominaj, że to ty pierwszy mnie obraziłeś a teraz płaczesz i się żalisz. Czyli co? Kangurkowi wolno a mi już nie wolno niczego napisać? Oczywiście nie mam doświadczenia i nic nie wiem. Za to Ty sądząc po cenach KUP TERAZ swoich domen masz genialne wręcz zmysł wyceny wartości... Poza tym, bo może nie zauważyłeś, wątek wycen jest w innym miejscu. zatem przenieś ten swój lament tam gdzie jego miejsce. Najlepiej na śmietnik. A i nie zapomnij napisać, że jak byłem mały to robiłem w pieluchy...Bo w tym kierunku najwyraźniej zmierza twój Kangurkowy bełkot...    
    • Możesz sobie obrażać do woli skoro inaczej nie potrafisz, a ja tylko wrzucę jeszcze jeden zrzut pokazujący jak ( zapewne zupełnie przypadkowo ) każda jedna wycena z tych kont następowała krótko po sobie, czyli było to tyle czasu żeby się przelogować na inne konto i dodać kwotę wyceny.  Oczywiście przypadek, bo Ty przecież jesteś wyjątkowo honorowy i nie masz z tym kompletnie nic wspólnego, prawda? A może powinienem napisać wprost - zostawmy bajki dla dzieci?   Oczywiście to co napisałeś, że tylko jedno z tych kont jest Twoje, może być zgodne z prawdą. Ale moim zdaniem głównie dlatego, że potrafię odróżnić czym jest czas teraźniejszy od przeszłego.