xpert17 107 Report post Posted August 16, 2022 Czy mieliście takie sytuacje, że ktoś ma płatne reklamy w Google Ads ze słowem kluczowym będącym Waszą domeną? Na przykład https://www.google.com/search?q="wyborcza.pl" - tu akurat reklama, która się wyświetla, jest zlecona przez właściciela domeny. Ale jeśli dokładnie to samo zrobi konkurencja? Google to nie interesuje, bo ich polityka w ogóle nie odnosi się do słów kluczowych. W słowach kluczowych to można nawet mieć czyjś znak towarowy słowny, ważne tylko, żeby go nie było w tekście reklamy. Problem polega na tym, że dużo lamerskich albo starszych użytkowników internetu, słysząc gdzieś (czy widząc gdzieś wydrukowany, na ulotce czy reklamie zewnętrznej itp.) adres internetowy, np. dupa8.com, nie wpisuje tego adresu do paska przeglądarki, tylko w pole wyszukiwarki (naprawdę, w biurze to widzę u połowy osób co najmniej). Więc zamiast na stronę dupa8.com trafiają wtedy na https://www.google.com/search?q=dupa8.com i potem oczywiście klikają w pierwszy link na górze, nawet jak jest przy nim napisane "reklama". Można z tym coś zrobić poza zrobieniem sobie reklamy na dokładnie to samo słowo kluczowe (na swój własny adres!) i wzajemne nakręcanie się z konkurencją na CPC? Share this post Link to post Share on other sites