Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam w Active24 dwa konta - jedno prywatne, drugie firmowe. Czy możliwe jest przeniesienie środków z jednego na drugie? Chciałbym od tej pory wszystkie domeny rejestrować na firmę.

Posted
Mam w Active24 dwa konta - jedno prywatne, drugie firmowe. Czy możliwe jest przeniesienie środków z jednego na drugie? Chciałbym od tej pory wszystkie domeny rejestrować na firmę.

Takie pytania najlepiej zadawać naszemu BOK ;) Przypominam, że istnieje możliwość rozmowy i czatu na Skype, kontakt emailowy czy telefoniczny ;)

 

Ale skoro już pytanie zostało zadane tutaj, to odpowiadam ;)

 

Środków nie można przenieść z jednego konta Klienta na inne konto, natomiast można zgłosić prośbę zwrotu środków do BOK i po otrzymaniu zwrotu można środki wpłacić na odpowiednie konto klienckie.

 

DD

Posted

Dzięki, pomyślałem że odpowiedź przyda się też innym zainteresowanym. To już ciągnąc dalej wątek - czy zwrot środków obciążony jest jakąś opłatą?

 

PS

Na skypie nikt nie odpowiada od rana ;)

Posted
Dzięki, pomyślałem że odpowiedź przyda się też innym zainteresowanym. To już ciągnąc dalej wątek - czy zwrot środków obciążony jest jakąś opłatą?

Za zwrot środków nie jest pobierana w tej chwili żadna opłata.

 

Na skypie nikt nie odpowiada od rana ;)

To już niestety wina Skype ;) Niestety w ostatnim czasie zdarza się, że Skype dostarcza wiadomości po kilku dniach lub po tygodniu! ;) Dlatego, jak już wcześniej pisałem, rozważana jest opcja wprowadzenia systemu czatowego i / lub dodania kontaktu via GG.

 

DD

Posted

A tak BTW,

"Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem serwisu DomenyTanio.pl oraz akceptuję zawarte w nich warunki."

 

Jest błąd stylistyczny w nich warunki, niewidoczny ale błąd - przy okazji można poprawić.

pzdr.

Posted
A tak BTW,

Jest błąd stylistyczny w nich warunki, niewidoczny ale błąd - przy okazji można poprawić.

Dzięki - zostanie poprawione przy najbliższej okazji ;)

 

DD

Posted

Nie będę zakładał nowego wątku. Zarejestrowałem testy domeny w Active24 ustawiając podczas rejestracji testów DNSy. Okazuje sie jednak, że "Ta nazwa domeny została już umieszczona w ND" :) Jak zmienić DNSy domeny testowanej?

Posted

Masz dwie możliwości rozwiązania problemu. Pierwsza to zgłoszenie weryfikacji własności domeny do NameDrive - wtedy domena zostanie dodana na Twoje konto ND i zdjęta z konta, gdzie domena wcześniej była dodana.

 

Co do zmiany delegacji domeny testowanej, to robi się to tak samo jak w przypadku "normalnej" domeny - trzeba wybrać domenę testowaną w dziale "Domeny", następnie wybrać dział "DNS" i z prawego menu "Zmień delegację".

 

DD

Posted

Od 20. maja trochę już czasu minęło, a środki są nadal na moim koncie prywatnym. :/

Ostatnia odpowiedź z BOK Active24 z czwartku to taka, że pieniądze powinny zostać zwrócone "w przyszłym tygodniu". Mało precyzyjne określenie, a 2 tygodnie już minęły. Jest jeszcze nad czym popracować Danielu. :P

Posted
Od 20. maja trochę już czasu minęło, a środki są nadal na moim koncie prywatnym. :/

Ostatnia odpowiedź z BOK Active24 z czwartku to taka, że pieniądze powinny zostać zwrócone "w przyszłym tygodniu". Mało precyzyjne określenie, a 2 tygodnie już minęły. Jest jeszcze nad czym popracować Danielu. :P

To akurat może wynikać z tego powodu, że byłem na urlopie a zwrot środków póki co "przechodzi" przeze mnie :P Dlatego biorę za to pełną odpowiedzialność. Do jutra sprawa powinna być załatwiona.

 

DD

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.