Jump to content

Recommended Posts

Witam forumowiczów.

Dzisiaj znalazłem i nie omieszkałem sie zarejestrować. Póki co jestem jeszcze zielony ale postaram sie szybko nadgonić. W związku z tym mam kilka pytań :

-1. na active24 przy probie zakupu domeny pojawiają się komunikaty: niedostępna i zajęta, jaka jest różnica?

2. mogłbym kupić domenę zawierająca w nazwie imie i nazwisko jakiejs znanej persony i wystawic taki adres na aukcje lub sprzedac jej bezposrednio? nikt by mi nie dał po tyłku?

3. skoro nie mam żadnej firmy, jestem takim sobie studentem :) , jak wygląda sprawa z kupnem sprzedaza domen? musze spoządzać jakies umowy, faktury dla kupującego a potem biegiem do skarbowki i składać danine czy olewka ?

4. Są tacy co z domainingu pozapłacają wszystkie rachunki, kupią auto dom i potrafią utrzymać piękne blondynki ?

 

Jutro ruszam. Na forum bede zagladac tak mi dopomórz bog :)

Dzięki za odpowiedzi jesli jakies beda

 

pozdro 666

Share this post


Link to post
Share on other sites
-1. na active24 przy probie zakupu domeny pojawiają się komunikaty: niedostępna i zajęta, jaka jest różnica?

jest zajęta, zamów opcję - ten komunikat pokazuje się dla zajętych (już zarejestrowanych) domen polskich (np. .pl), dla których jest możliwość założenia opcji.

 

Komunikat niedostępna pojawia się dla pozostałych zajętych domen (inne TLD niż .pl lub .pl, na które jest już założona opcja i wtedy opcji nie można już założyć na taką domenę).

 

Na pozostałe pytania znajdziesz odpowiedź na forum :)

 

P.S Witaj! :)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam również.

Tak jak pisali porzednicy. Przeczytasz uważnie forum to znajdziesz odpowiedź na wszystkie swoje pytania. Na pytania dotyczące rejestracji w Active24 Daniel już odpowiedział :)

Uważne przestudiowanie zawartości forum pozwoli Ci również na zapoznanie się z problemamy i zagadnieniami, o których teraz pewnie nie masz pojęcia i nie zapytaleś :) Czytaj od deski do deski :)

Share this post