Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kto by pomyślał :)

 

The New York Times Company odnotowała dosyć ponure wyniki. Przychody reklamowe w gazecie drukowanej spadły o 11%.

Pozytywnym sygnałem jest jednak fakt, że przychody reklamowe z działalności internetowej wzrosły o 18%. Paradoksalnie najwięcej reklam zamieszczają przedstawiciele, często upadających, firm z sektora finansowego. W ten sposób banki i inne spółki finansowe starały się uspokoić swoich klientów, a także zyskać przewagę nad innymi, poprzez nowe kampanie reklamowe. Dodatkowo ruch na stronach internetowych New York Timesa stale rośnie. We wrześniu, liczba odsłon zwiększyła się o 66% w stosunku do ubiegłego roku.

http://hotmoney.pl/

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.