Jump to content

Recommended Posts

Posted

skoro dziś piatek to pomyslałem, że dla rozluźnienia dam do wyceny taką :rolleyes:

wczasyonline.pl

odważyłem się dać ją do wyceny także z uwagi na obeności domen

nieruchomoscionline.pl i finanseonline.pl na liście top100 za 2008 rok

co sądzici o mojej domenie ?

bedę wdzieczny za opinie

pozdrawiam

Posted

Ostatnio na mapadomen.pl kupiłem za jakieś grosze wypoczynekonline.pl

Myslę, że są porównywalne :rolleyes:

Akurat w połączeniu z turystyką chyba lepsze byłyby *24.pl

Online w tym przypadku kojarzy mi się z wycieczkami "palcem po mapie". *24.pl za to z ofertą wycieczek dostępną 24h na dobę :angry:

Takie moje zdanie.

Posted (edited)

Moim skromnym zdaniem (od razu stwierdzam, że nie mam doświadczenia w tym), jakoś nie przemawia do mnie ta domena. Wczasy w sieci, to chyba nie to moim zdaniem : niestety 0 . Ale po tym co widzę czasami, można się grubo mylić. Szczególnie jak widzę rankingi najdrożej sprzedanych domen, to teraz tylko liczyć trzeba na farta, że komuś będzie zależeć na takiej domenie :rolleyes:.

Edited by kalion
Posted

Smutna domena, jak ją widzę to przed oczyma mam ludzi którzy siedzą całe lato przed komputerem, grają w jakieś simsy czy wowy, zamiast choćby i autostopem się gdzieś wybrać... :rolleyes:

Posted
Ostatnio na mapadomen.pl kupiłem za jakieś grosze wypoczynekonline.pl

Myslę, że są porównywalne :rolleyes:

powiadasz, ze jeździsz na wypoczynek ?? :angry:

wiem wiem: każda pliszka .... itd itp :)

Posted (edited)
Smutna domena, jak ją widzę to przed oczyma mam ludzi którzy siedzą całe lato przed komputerem, grają w jakieś simsy czy wowy, zamiast choćby i autostopem się gdzieś wybrać... :rolleyes:

W sumie ja miałem podobne skojarzenia. :) Niekoniecznie musi to być autostop, wystarczy zwykły wyjazd nad jezioro czy gdzieś jak najdalej od city jungle i internet jungle. ;)