Jump to content
DESiGNER

Dropped - Padł ?

Recommended Posts

Od wczoraj nie da się rezerwować domen w AM. Wyświetla się komunikat :

 

Domena jest w trakcie przetwarzania

Czy u was również pojawia się taki problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Od wczoraj nie da się rezerwować domen w AM. Wyświetla się komunikat :

 

Czy u was również pojawia się taki problem ?

Potwierdzam... rezerwacje nie działają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy u was również pojawia się problem z przeglądaniem list domen wygasających ?


Application error An internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team. « Go back to previous page

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uroczyście donoszę, iż przy niektórych ofertach/aukcjach nie działają "podglądy"

(info o domenie, statystyki itd.)

 

4iwe.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słusznie, są problemy z zakładkami, zarówno na stronach ofertowych jak i np. podglądzie transakcji escrow.

Edited by coolos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@epson, @coolos, @waniawp: prosiłbym o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i ponowną próbę przejścia na daną stronę/ofertę/formularz. Gdyby to nie pomogło to proszę o zgłoszenie do supportu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dalszym ciągu również pojawia się problem przy przeglądaniu list domen wygasających

 

 

Application error An internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team. « Go back to previous page

 

W towarzystwie uroczego białego kotka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżanie strony pomaga na chwilę...kolejne wejście i znów to samo...odświeżam jest ok...i tak w kółko Macieju...

:)

 

To tak apropos tego co napisał Epson...

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżanie strony pomaga na chwilę...kolejne wejście i znów to samo...odświeżam jest ok...i tak w kółko Macieju...

:)

 

To tak apropos tego co napisał Epson...

U mnie to samo, zakładki dotyczące danych domeny często nie działają a odświeżanie pomaga na krótko.

 

To nie jest kwestia cache - większość z nas to informatycy więc pisanie o cache przeglądarki to mówienie ojcu jak robić dzieci ;)

 

W pierwszej kolejności wykonujemy takie czynności a skoro nie pomagają informujemy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj to już jest jakaś masakra, oby po tej przerwie technicznej było lepiej. Teraz już i hosting AM padł, nie wyświetla mi żadnej mojej strony "nie uzyskano połączenia z serwerem"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@epson, @coolos, @waniawp: prosiłbym o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i ponowną próbę przejścia na daną stronę/ofertę/formularz. Gdyby to nie pomogło to proszę o zgłoszenie do supportu.

 

Gdybym dziś miał wysyłać tickety z tym co mi się nie wyświetlało na AM to bym musiał pisać ticket jeden za drugim. To samo było wczoraj.

Odnoszę wrażenie, że macie jakiś większy problem, a czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki jest odpowiedzią dobrą na wszystko, ale w tym przypadku średnio inteligentny szympans będzie wiedział, że nie w tym rzecz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mdi: ok, zleciłem do sprawdzenia. Prosimy w takich przypadkach o pełniejsze informacje: nazwę, wersję przeglądarki, miejsce wystąpienia problemu jeśli nie tu na forum to np. w zgłoszeniu do supportu.

Rozumiem, że dla Ciebie wyczyszczenie cache to może być pierwsza czynność do wykonania w takiej sytuacji, jednak nie dla wszystkich jest to oczywiste; często otrzymujemy zgłoszenia problemów, których rozwiązanie wymaga jedynie wyczyszczenia pamięci podręcznej (np. po zmianie przekierowania).

 

@cannot: pracujemy nad tą sprawą a po przerwie technicznej i stabilizacji oczekujemy że poprawa będzie zauważalna.

 

@zabaco: wyczyszczenie cache nie było jedyną odpowiedzią na problem, dlatego w drugiej kolejności napisałem o zgłoszeniu do supportu z podaniem pełniejszych informacji tak, abyśmy mogli zidentyfikować problem i odpowiedzieć konkretnej osobie; tak czy inaczej sprawa jest sprawdzana

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem z niedziałającymi zakładkami poprawiałem dzisiaj około godziny 12:30, problemy ze źle wysyłającymi się mailami (zawierającymi fragment kodu) wczoraj. Oba problemy nie powinny już występować.

 

Problem z serwerem hostingowym został już zgłoszony firmie Greener, która opiekuje się hostingiem, i jest sprawdzany.

 

Przepraszamy za nawarstwienie się problemów technicznych w ostatnich 3 dniach. Niestety konieczna jest wymiana szwankującego serwera, czym zaczniemy zajmować się dokładnie za 5 godzin. Po wymianie wszystko powinno wrócić do normy, a właściwie więcej niż do normy ponieważ serwis będzie działać szybciej :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mdi: ok, zleciłem do sprawdzenia. Prosimy w takich przypadkach o pełniejsze informacje: nazwę, wersję przeglądarki, miejsce wystąpienia problemu jeśli nie tu na forum to np. w zgłoszeniu do supportu.

Rozumiem, że dla Ciebie wyczyszczenie cache to może być pierwsza czynność do wykonania w takiej sytuacji, jednak nie dla wszystkich jest to oczywiste; często otrzymujemy zgłoszenia problemów, których rozwiązanie wymaga jedynie wyczyszczenia pamięci podręcznej (np. po zmianie przekierowania).

...

Zgadzam się, tak mi się po prostu powiedziało bo gdzie człowiek nie zadzwoni zgłosić problem czy to z internetem (provider) czy z hostingiem ( korzystam z innej firmy - nie z AM ;) ) itp. to tylko słychać to hasło "proszę wyczyścić cache przeglądarki" :)

 

Co do przeglądarki to w moim przypadku problem wystąpił w Firefox v.27.

 

W innych nie sprawdzałem bo głównie korzystam z ww.

 

Póki co na tą chwilę problem nie występuje.

Edited by mdi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholera mnie bierze z nimi ! Znowu problem z DNSami !!

 

Znowu przekierowali jeden z moich serwisów na swój parking ! Pobieżnie sprawdziłem kilka domen i działają poprawnie, ale jedna, akurat gdzie stoi w miarę duże forum kieruje na parking !!

 

To ewidentna kradzież ruchu ! Czy w ten sposób sobie dorabiają ??

 

Może mam tam tylko 300 domen i to niewiele, ale kurcze pożegnamy się !

Edited by mario1973

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mario1973: Pana domena działa poprawnie, chwilowy problem był związany z przerwą techniczną, która jak informowaliśmy miała występować między 00:00 a 08:00. W żaden sposób nie jesteśmy zainteresowani ruchem z domen naszych użytkowników, w razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z nami poprzez support.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×