Jump to content

Ograniczenia w stosowaniu polskich znaków ...

Recommended Posts

Posted

Nie znam się na sprawach technicznych, więc wybaczcie takie pytanie ...

Mija już sporo czasu od wprowadzenia IDN. Jak wyglądają obecnie ograniczenia w stosowaniu polskich znaków w subdomenach, adresach email, itd. ?

Np.

nieruchomości.łódź.pl

czy

wacław@świeżak.pl

Posted
Mija już sporo czasu od wprowadzenia IDN. Jak wyglądają obecnie ograniczenia w stosowaniu polskich znaków w subdomenach, adresach email, itd. ?

Bez zmian. ;-)

Guest Michal
Posted
Jak wyglądają obecnie ograniczenia w stosowaniu polskich znaków w subdomenach

A jakie znasz ograniczenia?

Posted
A jakie znasz ograniczenia?

Nie znam się na sprawach technicznych, więc wybaczcie takie pytanie ...

Posted (edited)
Jak to się zmieni to IDn-y będą dużo droższe on nonIDN-ów. :rolleyes:

IDNy nie dorównają nonIDN-om z prostego powodu, bo nie są uniwersalne. Kto z Was bez problemu na polskiej klawiaturze wbije litery alfabetu np rosyjskiej cyrylicy, fińskiego, węgierskiego? Na polski IDN nie wejdzie nikt z zagranicy (pomijając wyszukiwarki - już widzę obcokrajowców próbujących wpisać polskie znaki przy pomocy kodów, albo co gorsza przekazujących ustnie lub pisemnie innym osobom adres internetowy z polskim znakami....) Coś co nie jest uniwersalne nie ma racji bytu...Jestem przekonany, że IDN zawsze będzie w cieniu odpowiednika bez ogonków (tudzież innych znaków)

Edited by blazej
Posted
IDNy nie dorównają nonIDN-om z prostego powodu, bo nie są uniwersalne. Kto z Was bez problemu na polskiej klawiaturze wbije litery alfabetu np rosyjskiej cyrylicy, fińskiego, węgierskiego?