Jump to content

Witam serdecznie !

Recommended Posts

Posted (edited)

Witajcie !

Niby już trochę na forum siedzę i się gdzieś tam udzielam ale jakoś nie miałem okazji przedstawić się.

Jestem Janusz mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim.

Na co dzień zajmuję się pozycjonowaniem stron i promocją stron w internecie oraz grafiką.

Jestem również programistą, nie takim po szkole tylko bardziej z zamiłowania...

Piszę w językach Delphi, C++, PHP.

Moja przygoda z pozycjonowaniem trwa około 2 lata. Przez ten czas współpracowałem z różnymi firmami i pozycjonowałem różne strony.

Jestem po różnych szkoleniach dotyczących pozycjonowania, optymalizacji i myślę że coś już o tym wiem ... przez 2 lata nauczyłem się najważniejszej cechy przy pozycjonowaniu, wytrwałości :)

W domeny i forum di.pl wkręcił mnie znajomy który często tutaj spędza wolne chwile. Mam troszkę zarejestrowanych domen ... parę przechwyconych.

Ogólnie bardzo ciekawe forum.

Mam swoje portfolio (jeżeli przekierowanie na AM można nazwać portfolio) pod adresem http://siecdomen.pl

Powoli wdrażam się w sprzedaż domen myślę że nie będzie tak źle ( wytrwałości już jestem nauczony ).

Jeżeli macie Panowie jakieś pytania czy szukacie porady związanej z pozycjonowaniem i optymalizacją, chętnie pomogę.

Pozdrawiam.

Janusz

Edited by jahptb
Posted (edited)

Witaj Januszu z Piotrkowa :)

Życzę wytrwałości w pracy nad sobą i swym portfolio :D

Uważaj na to forum bo wciąga i uzależnia.

Edited by Kangur
Posted

Witaj!

Na co dzień zajmuję się pozycjonowaniem stron i promocją stron ...

Bardzo fajnie, bo trafiłem na tym forum na głosy, że pozycjonowanie jest w opozycji z inwestowaniem w domeny. Czyli, że lepiej płacić za pozycjonowanie niż kupić dobrą domenę. Może skusisz się na jakiś komentarz w tej sprawie?

Pozdrawiam

Perseusz

#seo-marketing.pl :)

Posted (edited)
Witaj!