Jump to content

Strategia zarządzania ruchem na domenach

Recommended Posts

Posted

Jestem początkujący w tym biznesie i zastanawiam się w jaki sposób zarządzać ruchem na domenach. Zamierzam zbudować sobie na początek portfolio w jednej konkretnej dziedzinie (pomysłów mam kilka więc narazie nie wymieniam konkretnie). Czy lepiej mieć według Was jakiś określony powiedzmy "średni" ruch na każdej domenie czy może przekierowywać wszystko do jednej najsilniejszej i wypromować ją aby korzystnie potem sprzedać i zarobić na rozbudowę portfolio? Pewnie nic nowego nie wymyśliłem, ale chciałem zapytać czy ktoś z Was testował taką strategię i czy coś pozytywnego z tego wyszło?

Posted

Na początku była ciekawość... rejestrowałem z Palca... moje pierwsze dwie domeny.

Potem doszło jeszcze parę, skupiłem się na rejestrowanie domen które wg. mojego odczucia mają potencjał, są krótkie i treściwe.

Z czasem doszło wyszukiwanie domen pod konkretnych odbiorców ( lekarze, prawnicy, medycyna )

Jednak nie wstawiałem na parking wszystko przekierowywałem do mojego portfolia które stworzyłem na początku.

Umieściłem tam podstawowe dane kontaktowe, zwięzły opis tego czym się zajmuje + wszystkie domeny.

Z biegiem czasu widzę że lepszym rozwiązaniem było by stawiać na nich serwisy, jeśli oczywiście masz dobre domeny.

Domena musi na siebie zarabiać i w żaden sposób to nie podlega dyskusji.

Adsense , programy partnerskie, pozycjonowanie na serwisie lub nawet zwykłe forum i coś można wyciągnąć.

Sam wyciągniesz wnioski po czasie czy domena ma potencjał na tyle wysoki że nie odpłaca się jej sprzedawać ze względu na

zarabiający serwis, czy po prostu sprzedaż ją wraz z serwisem za xxxx więcej :)

Kupujący sam się zgłosi chodź wiem że więcej propozycji płynie gdy domena bezpośrednio jest przekierowana do portfolio a najlepiej

na giełdę AM.

Masz wiele możliwości...

Posted