Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domena zarejestrowana raptem 2.11.2009. Ciekawe czy obecny abonent zacznij.pl, odkupując ją ode mnie latem, wiedział coś o tych planach. :)

Posted

Ja tam nie mam oporów przed domenami globalnymi i cieszy mnie fakt, że coraz więcej ludzi zna nie tylko .pl ale i inne rozszerzenia. Sprzedawanie globalnych z polskimi keywordam nie jest zbytnio dochodowe, ale już prowadzenie pod nimi strony i owszem.

Wziąłem rozpocznij.biz, zrobię im konkurencję, też będę aniołem biznesu :rolleyes:

Posted
Wziąłem rozpocznij.biz, zrobię im konkurencję, też będę aniołem biznesu :P

Nie wybaczę Ci tego :rolleyes: , wczoraj czytałem ten temat i około 13-ej sprawdzałem, domena była wolna. Chciałem zarejestrować, ale się wahałem, bo utopiłem już tyle kasy w domeny, a jakoś nic się nie sprzedaje (ponadto nie mam doświadczenia w domenach *biz).

Oczywiście "rozpocznij" moim zdaniem jest dużo lepszym określeniem od "zacznij".

S.F.

alpine5

Posted
Nie wybaczę Ci tego :rolleyes: , wczoraj czytałem ten temat i około 13-ej sprawdzałem, domena była wolna. Chciałem zarejestrować, ale się wahałem, bo utopiłem już tyle kasy w domeny, a jakoś nic się nie sprzedaje (ponadto nie mam doświadczenia w domenach *biz).

Oczywiście "rozpocznij" moim zdaniem jest dużo lepszym określeniem od "zacznij".

S.F.

alpine5

Nie masz czego żałować, na domenach globalnych z polskimi słowami dużo się nie zarobi, można co najwyżej stronkę postawić. Ruch na domenie na razie niewielki - 7 wejść - pewnie ludki z di :P

Posted

Bez przesady, jest cała masa wolnych dziwolągów typu: mój.biz, twój.biz . Jeżeli ktoś zamierza inwestować w takie mixy to znajdzie jeszcze całą masę kombinacji. Inna sprawa, że są to domeny nadające się bardziej na serwis niż jako inwestycja, o czym powiedział Artur.

• 1 month later...
  • 1 year later...
Posted
W tym wypadku .biz dużo lepsza od .pl :D