Jump to content

Recommended Posts

Posted

sprawdzałem sobie we whois info domeny książki.pl

jest tam napisane że abonentem jest NASK. w regulaminie Nask jest z kolei napisane że abonentem jest "oferent" który zawarł z NASK umowę. czy to się nawzajem nie wyklucza? czy mogą sobie taką domenę blokować ??

Posted

Dla mnie to tez jest niezrozumiałe. Według Whois abonentem domeny jest NASK, pełniąc przy tym jednocześnie rolę rejestratora. Nie znam się, stąd moje pytanie, ale mam wrażenie że regulamin nie opisuje takiej sytuacji i domena jest przetrzymywana bezpodstawnie. To że Książki to nazwa wsi to dla mnie żadne tłumaczenie, bo jest wiele nazw które są niezarejestrowane a zapewne żaden sołtys nie widzi sensu by je posiadać.

f.

Oferent - podmiot, który w celu zawarcia Umowy złożył Ofertę bezpośrednio w NASK albo za pośrednictwem Partnera.

g.

Abonent - Oferenta, który zawarł z NASK Umowę.

będę wdzięczny jak ktoś mi to wytłumaczy, tak na chłopski rozum

Posted
Dla mnie to tez jest niezrozumiałe. Według Whois abonentem domeny jest NASK, pełniąc przy tym jednocześnie rolę rejestratora. Nie znam się, stąd moje pytanie, ale mam wrażenie że regulamin nie opisuje takiej sytuacji i domena jest przetrzymywana bezpodstawnie. To że Książki to nazwa wsi to dla mnie żadne tłumaczenie, bo jest wiele nazw które są niezarejestrowane a zapewne żaden sołtys nie widzi sensu by je posiadać.

będę wdzięczny jak ktoś mi to wytłumaczy, tak na chłopski rozum

CYTAT

f.

Oferent - podmiot, który w celu zawarcia Umowy złożył Ofertę bezpośrednio w NASK albo za pośrednictwem Partnera.

g.

Abonent - Oferenta, który zawarł z NASK Umowę.

Podaj źródło tego cytatu , link skąd to masz bo nie z whoisa przecież .

W wypadku domeny xn--ksiki-5wa74f.pl bo jest to prawidłowy zapis tej domeny a nie książki*pl bowiem to tylko twór który jest produktem twojej przeglądarki ;)