Jump to content

rejestratorzy.

artofbw

Recommended Posts

Hej,

Rejestruje domeny w nazwa.pl . Pierwszy temat jaki znalazłem w opiniach o rejestratorach to, ze maja klientow gleboko w d...ie. Chcialbym przeniesc swoje domeny do innego serwisu. Teraz pytanie do Was skierowane. Do kogo najlepiej? I jezeli moglby mnie ktos przeprowadzic przez to? Jestem zielony w tym temacie. Domenami zainteresowalem sie dopiero od niedawna i nie przeprowadzalem jeszcze takiej operacji.

z gory dzieki za pomoc.

pozdrawiam

Hej,

Rejestruje domeny w nazwa.pl . Pierwszy temat jaki znalazłem w opiniach o rejestratorach to, ze maja klientow gleboko w d...ie. Chcialbym przeniesc swoje domeny do innego serwisu. Teraz pytanie do Was skierowane. Do kogo najlepiej? I jezeli moglby mnie ktos przeprowadzic przez to? Jestem zielony w tym temacie. Domenami zainteresowalem sie dopiero od niedawna i nie przeprowadzalem jeszcze takiej operacji.

z gory dzieki za pomoc.

pozdrawiam

firm masz wiele

ja polece: dropped.pl (z siedziba na Cyprze) PPD.pl (ceny +22% VAT)

Na forum znajdziesz temat dot. rejestratorow.

ps. jak rejestrowales domeny w promocji to chyba jedyna opcja zeby je przeniesc gdzies indziej pozostaje wykupienie opcji na te domeny - i poczekanie az spadna - ale odp. znajdziesz na forum jak poszukasz

co to znaczy wykupienie opcji na te domene i poczekanie az spadnie?

Tzn. ze musisz wykupic taka usluge, ze gdy twoja domena wygasnie, to automatycznie ja rejestrujesz, tak aby byly male szanse, ze ktos ci ja sprzatnie - tylko pamietaj, jesli masz naprawde dobra domene, to nie ryzykuj, tylko wyloz to 100+/- zl i miej spokoj.

Jesli chcesz zmienic rejestratora, a kupowales domene w promocji, to poczytaj lepiej regulamin tej promocji, prawdopodobnie bedzie wzmianka o tym, ze musisz ja przynajmniej raz przedluzyc (np. w nazwa.pl), zeby moc ja przeniesc do innego rejestratora.