Jump to content

Sprzedaż domeny z nazwą klubu sportowego - pytanie początkującego

Biały

Recommended Posts

Witam serdecznie

Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie (zaznaczam, że w tej dziedzinie jestem początkujący):

Jakiś czas temu zakupiłem domenę krajową, w której nazwie znajduje się ciąg znaków "e-nazwa_klubu.pl", gdzie pod hasłem "nazwa_klubu" znajduje się potoczna nazwa polskiego klubu piłkarskiego. Moje pytanie brzmi: Czy mogę spokojnie wystawić domenę allegro na sprzedaż?

Słyszałem, że niektóre firmy mają zastrzeżone tzw. znaki towarowe, czy to znaczy, że nie mogę sprzedać domeny, w której nazwie znajduje się potoczna (zaznaczam potoczna) nazwa klubu?

Jeżeli chcecie - mogę podać pełną nazwę domeny, jaką zakupiłem.

Z góry dziękuje za pomocne informacje.

No właśnie ja mam e-kolejorz pl.

Co o tym sądzicie?

Nie powinieneś się obawiać, że ktokolwiek będzie chciał Ci tę domenę odebrać ;)

[Niestety druga strona medalu moim zdaniem jest taka, że nie powinieneś się obawiać o to, iż ktokolwiek tę domenę w ogóle będzie chciał od Ciebie kupić. Przepraszam, nie moglem się powstrzymać choć to nie Dział "Wyceny ...". Skróciłem Ci więc nieco ewentualną wycieczkę do niego ...].

#hutnik.net

#hutnik.info

Edited by yarowa

No właśnie ja mam e-kolejorz pl.

Co o tym sądzicie?

Zarząd i pracownicy klubu i my jako Kancelaria włożyliśmy ogromny nakład pracy i pieniędzy przez trzy lata, aby uporządkować sprawy związane z prawami do marki Lech Poznań.

Gdy w 2006 roku pojechałem na Bułgarską, sytuacja prawna była zła. Nie było właściwej kontroli nad prawami do nazw Lech Poznań lub Kolejorz.Znaki towarowe były chronione tylko na papierze, istniał duży problem z domenami internetowymi ...

źródło - "Klub z marką" - Magazyn Kolejorz numer 4 ( czerwiec 2009 )

Mała poprawka. Przepraszam. Popatrzyłem sobie w UPRP i Kangur ma rację [nie sądziłem, że odnosić się to może do "Kolejorza"].