Jump to content

polisy*net

yarowa

Recommended Posts

Ponieważ dosyć szybko otrzymałem zapytanie o domenę polisy*net chciałbym skonfrontować - jednak - moją wycenę, (którą mam dla) tej domeny z Waszą opinią nt. tej domeny. Konkretnie o cenę dla potencjalnego Klienta Końcowego.

[Przyznam, że moja wycena jest m.in. sugerowana takimi danymi jak tutaj, stąd nie będę się w tej kwestii wypowiadał].

Dzięki z góry.

Edited by yarowa

Dzięki za wypowiedzi i oczywiście poproszę o jeszcze.

Pytanie mam doprecyzowujące takie:

jak, (w którym miejscu mniej więcej, niżej, wyżej, równo?) umiejscawiacie domenę polisy*net pośród tematycznych domen w rozszerzeniu "pl" ale domen dwuwyrazowych np. [pierwsza z brzegu, która mi się nasuwa] polisyubezpieczeniowe*pl itp. dobre domeny?

Edited by yarowa

Nie znam się na tej branży ale myślałem, że domena więcej warta niż podane wyżej wyceny.

Uwzględniając między innymi posty nr 7 i 8, to prawdopodobnie może tak być w istocie [przyznam, że pytanie doprecyzowujące mogło być trochę podchwytliwe ;)]

---

Przed założeniem tego wątku odpowiedź "poszła" do pytającego, niemniej bardzo dziękuję za Wszystkie dotychczasowe opinie. Są pomocne.

Edited by yarowa

Nie oddawaj jej tanio.

A tak właściwie to jest to rejestracja z palca czy pazura? No bo wiesz, człowiek musi się napocić żeby coś znaleźć ciekawego, a bokserki są inteligentne i wystarczy jedno machnięcie pazurem :rolleyes:

Domainer czyżbyś sugerował, że Kufa może być inteligentniejsza od... no wiesz... jej opiekuna? :rolleyes:

Edited by uzytkownik

Nie oddawaj jej tanio.

A tak właściwie to jest to rejestracja z palca czy pazura? No bo wiesz, człowiek musi się napocić żeby coś znaleźć ciekawego, a bokserki są inteligentne i wystarczy jedno machnięcie pazurem :rolleyes:

Pytający jest chyba jakby niestety z programu "Ja tylko pytam" :). Niemniej tanio nie"odpowiedziałem".