Jump to content

botsafe.com

pablo65

Recommended Posts

Zarejestrowałem taką domenę. Jest na Sedo. Waszym zdaniem ma sznase w ogóle?

Już dzisiaj pomyśl jak ją przekazać z nazwa.pl ewentualnemu kupującemu [w sensie technicznym] :rolleyes:

Edited by yarowa

Mam rozumieć że jest ok czy że są problemy z przekazywaniem domen z nazwy? Prrzepraszam, pytam bo jestem kompletnie zielony w Waszej branży...

Dopisałem "w sensie technicznym". Tak, jakieś utrudnienia i opóźnienia w zw. z autHinfo domeny możesz niestety mieć u tego rejestratora ...

W ogóle, to tak na marginesie mówiąc. Natomiast w kwestii Twojej literówki, to jej ewentualna wartość zależna jest od jej "zarobków".

W kwestii prawnej (w kontekście firmy Betsafe.com) nie wypowiadam się.

Edited by yarowa

Dopisałem "w sensie technicznym". Tak, jakieś utrudnienia i opóźnienia w zw. z autHinfo domeny możesz niestety mieć u tego rejestratora ...

W ogóle, to tak na marginesie mówiąc. Natomiast w kwestii Twojej literówki, to jej ewentualna wartość zależna jest od jej "zarobków".

W kwestii prawnej (w kontekście firmy Betsafe.com) nie wypowiadam się.

Rany boskie. Wcale mi nie chodziło o literówkę. Wymyśliłem Botsafe.com jako coś związanego z botami, myślałem raczej o bezpieczeństwie sieci. No to mam za swoje. :-) Już teraz wiem dlaczego taki ruch tam był na Sedo. Dzięki. :rolleyes:

Rany boskie. Wcale mi nie chodziło o literówkę. Wymyśliłem Botsafe.com jako coś związanego z botami, myślałem raczej o bezpieczeństwie sieci. No to mam za swoje. :-) Już teraz wiem dlaczego taki ruch tam był na Sedo. Dzięki. :rolleyes:

Nie ma za co ;)

Ale jak już to już. Intencje i koncept były czyste. Gdyby ktoś chciał to kupić to Twoim zdaniem ile to warte? kurcze, mam wrażenie że spuszczam kamieie na bomby głębinowe... :rolleyes:

Tak jak napisałem powyżej, traktuję ją jako literówkę a wszystko zależy od tego jak i czy "zarabia" na parkingu.