Jump to content

cześć

artycjusz

Recommended Posts

Witam !

od dawna korciło mnie żeby rozruszać trochę swoją pomysłowość, a że domenami NIE interesowałem się wcześniej (sic!), to oczywiście nieźle dostałem obuchem widząc, że jestem spóźniony o ładnych parę latek....

No coż, prawo rynku, nie porozpycham się więc zanadtto ;) ale jeśli będziecie tolerancyjni, to może uda się zamienić parę słów i dodać (lub odjąć;) pięć gorszy do arrrrrrrrrcyciekawej konkurencji :(

prywatnie jestem muzykiem, przepadam za podróżami (z Dolnego Śląska wszędzie blisko), jako że minąłem właśnie połowę wieku emerytalnego / joł! / postanowiłem więc zafundować sobie prezent odmładzający umysł: domeny będą w sam raz, a Wasze towarzystwo - widzę - wyborne!

Wybaczcie zatem niekiedy noobowskie odruchy, uczę się rynku (ryneczku, bo mało co go zostało;) liczę na ciekawe doświadczenia i Waszą otwartość oraz trochę dobrej zabawy.

Artycjusz

Edited by artycjusz

Cicho, przecież to my nimi jesteśmy :(

właśnie za to poczucie humoru Was lubię...

ale i wyjadaczy, sporadycznie bo sporadzycznie, tez tu widuję ;)

jednak DI'owcy w calosci pasują mi jako niezła ekipa, miło Was usłyszeć (hmm, uczytać?)

Witaj muzyku, na czym grasz? ;)

Po trosze na roznych instrumentach ;) Mam taki boski, ale malo popularny zawód ;)

Ale chętnie zaproszę Was na jakiś koncert (uwaga - klasyczny :P:( )

przy okazji jakiegos spotkania na Dolnym Slasku - po co pisac o muzyce - jak mozna ja uslyszec na zywo

No chyba, ze chcesz zalozyc zespol i razem wygramy eurowizje.eu :P

pozdrowienia!

Edited by artycjusz

literówki , uważac ? a mówią, ze literówki to część życia speców-domeneców ...

czy gorszy, czy nie gorszy, wybacz, niech cie to nie gorszy/groszy (ale dzięki, będę uważał/ znaczy...używał, nie... uważał, ten,... no... :( )

Edited by artycjusz

• 3 weeks later...
prywatnie jestem muzykiem (...) jako że minąłem właśnie połowę wieku emerytalnego

Witaj