BiuroPodrozy*edu*pl LM
-
Najnowsze posty na forum
-
discmans.com Sprzedam domenę discmans.com za pośrednictwem giełdy AM. Cena do negocjacji. Zapraszam!
-
Kurczę, rozgryzłeś mnie! Mój sekret tkwi w tym, że nie mam 2000 "komiaczy", a tym bardziej 5000 ani 9000, tylko marne 1000, a nawet niecałe, bo przez nieuwagę wliczyłem też inne końcówki, w których mam parędziesiąt domen. Na tym rynku jestem hobbystą-amatorem, więc nie mam szans konkurować ani ze starymi wyjadaczami wydającymi, ani z użytkownikami różnego rodzaju magicznych narzędzi robiących pracę za nich - dlatego nawet nie próbuję. Nie pcham się w aukcje domen wygasających ani przechwyconych - próbowałem przez rok i odpuściłem, po prostu jest to zbyt angażujące przy zbyt słabych efektach. Mam swoje stadko, którego doglądam, czasem coś się sprzeda, czasem coś dorejestruję i tyle. Nie dokładam do tego pieniędzy, ale zyski są skromne. W przypadku .pl moja strategia i portfolio są zupełnie inne, i dlatego przynosi to znacznie większe zyski. Więc wiem "jak to się robi", ale podejmuję świadomy wybór aby się w to (w przypadku .com) nie angażować. Różnica między nami polega na tym, że ja wierzę w Twoje "success stories", a Ty w moje nie, więc nie bardzo mi się chce kontynuować wątek, bo szkoda i grochu, i ściany.
-
Choć moja kwota przy ostatnich tu wymienianych jest więcej niż skromna, to się pochwalę. 3,8 K domena przechwycona 4 dni temu...
-