Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Jak wejdziesz w Finanse -> Do opłacenia, to na górze tabelki jest taki przycisk "Zobacz historię operacji".

Share this post


Link to post
Share on other sites

informacja do kompletu:

 

wystawienie 290 domen na giełdę z ceną kup teraz....

 

od 11:56 do 16:54.....czyli 7 godzin....to nie problem tylko dnia dzisiejszego.....

 

a aftermarket max,,,2-3 minut, bez tworzenia "operacji w tle"

 

 

chcę testować sprzedaż domen na giełdzie premium, no ale to jest lekka porażka.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy bedzie kiedys wprowadzone API gieldy?

To, ktore jest teraz z 4 operacjami i limitem 50 odpytan na dzien wywoluje delikatny usmiech na twarzy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest błąd. Dosyć poważny. Jak domeny wygasają to nie można zrobić hurtowo sprzedaży LM. Trzeba pojedynczo robić. (screen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież aukcję last minute można wystawić tylko *zanim* domena wygaśnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież aukcję last minute można wystawić tylko *zanim* domena wygaśnie.

Ale ja nie pisałem o aukcji.. chodzi mi o ofertę sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy było, ale już od dłuższego czasu Premium.pl na Safari/iOS wygląda tak:

IMG_0462_PNG_300x300_q85.jpg

 

Obie wersje - pełna i mobilna, zarówno po zalogowaniu się, jak i bez logowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem wczoraj zlecić wypłatę środków z Premium, ale nie dostałem @ żeby potwierdzić wypłatę i w tej chwili ani @ ani środków. W historii finansów też nie ma żadnej informacji na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można dokonać transferu domeny od innego rejestratora do Premium.pl

Nie przychodzi link potwierdzający o dokonanie cesji.

 

Kiedy problem będzie rozwiązany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać po historii postów jest trochę bugów w Premium ale póki co nie ma na rynku wyraźnie tańszej konkurencji a ceny i różne dodatki się z grubsza nie zmieniają więc z serwisu i tak korzysta się całkiem przyjemnie :)

Znalazłem taki błąd:

w wersji mobilnej m.premium.pl nie mogę założyć nowej opcji

Klikam krok po kroku, zaznaczam regulamin i pojawia się błąd "nie zaakceptowano regulaminu Regulaminu...."

Korzystam z androida na Galaxy S6, ale błąd najpewniej w samym interfejsie który jest nieaktualny.

Ponieważ na wersji desktopowej rejestracja opcji przebiega OK ale formularz prosi o zatwierdzenie dwóch okienek regulaminów. Tymczasem w wersji mobi widzę tylko jedno (inaczej nazwane) okno do zaakceptowania, gdzie po zaznaczeniu i kliknięciu dalej wyskakuje w/w komunikat.

Proszę o poprawę gdyż człowiek siedzi czasem na krańcu świata z telefonem i marzy mu się zarejestrowanie opcji na trasie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie wersja mobilna nie była dawno aktualizowana. Przy obecnych rozmarach ekranów ;-) można już w miarę wygodnie korzystać z wersji "normalnej" i docelowo skłaniamy się ku dopracowaniu jej dla ekranów urządzeń mobilnych (rws) i rezygnacji z równoległego udostępniania dwóch nie do końca kompatybilnych wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam krótkie pytanie do Was. Głównie działam na portalu premium.pl

I stąd pytanie, czy będąc osobą fizyczną i sprzedając domenę poprzez premium.pl zawsze jest wystawiana faktura Vat? Wiem, że na pewno jest to korzystne dla firm, które kupują, ale co w przypadku gdy jest to również os. fiz.? I czy mogę przeprowadzić transakcję poza premium, jeżeli domena jest wystawiona na giełdzie nie ponosząc opłat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam krótkie pytanie do Was. Głównie działam na portalu premium.pl

I stąd pytanie, czy będąc osobą fizyczną i sprzedając domenę poprzez premium.pl zawsze jest wystawiana faktura Vat? Wiem, że na pewno jest to korzystne dla firm, które kupują, ale co w przypadku gdy jest to również os. fiz.? I czy mogę przeprowadzić transakcję poza premium, jeżeli domena jest wystawiona na giełdzie nie ponosząc opłat?

 

Nie musisz sprzedawać z fakturą - kupujący może wybrać rozliczenie bezpośrednie i kupić domenę bez vat.

Edited by pb
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem jakiś czasu temu wystawioną domenę z zewnątrz na giełdzie Premium, zmieniłem dns i dostałem info o usunięciu z giełdy.

Teraz kiedy chce ponownie ją wystawić otrzymuję komunikat:

 

Domena xxx.pl jest już wystawiona na giełdzie

 

Jeśli chce kliknąć w ofertę:

 

W tej chwili domena xxx.pl nie jest wystawiona na sprzedaż.
Dodaliśmy ją do Twoich obserwowanych domen, otrzymasz informację w momencie pojawienia się tej domeny na giełdzie. [ anuluj ]

 

w wyszukiwarce home.pl też jej nie pokazuje:

 

xxx.pl
Domena jest niedostępna
Można to załatwić tu czy pisać ticket ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej przez ticket, w takim przypadkach trzeba podać nazwę domeny abyśmy mogli cokolwiek sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie... ;)

 

Przez to mulenie już kilkukrotnie zapomniałem przy dodawaniu do przechwycenia przejść drugi krok w którym jest potwierdzenie, bo mieli tak długo, że człowiek przechodzi na inne karty do innych tematów i później zapomina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy Premium mogłoby łaskawie mnie nie spamować powiadomienia w stylu: „Zamówiona domena zaczęła wygasać” :angry:? Wczoraj dostałem takich ok. 270, a dzisiaj między 4:09 a 9:46 (z przerwami maksymalnie kilkunastominutowymi) dostałem takich powiadomień ok. 1100 :angry:, a dzień się jeszcze nie skończył :ph34r:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domenotorix trąbię o tym od pół roku ale bezskutecznie. Debilne powiadomienie funkcjonuje nadal. Dodaję domenę do przechwycenia na dwa dni przed spadem, a Premium na dzień przed spadem informuje mnie, że ta domena zaczęła wygasać... Przecież do cholery dodałem ją jak już od 28 dni wygasała, więc Premium nic nie odkrywa, tylko spamuje mi skrzynkę... Napisałem nawet do Supportu o wyłączenie tego powiadomienia przy moim koncie, ale na razie bez odpowiedzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×