Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Numer telefonu podany na stronie Kontakt, czyli 801 066 444 nie działa :ph34r:

 

I nie przychodzą wiadomości z potwierdzeniem do pobrania kodu authinfo :ph34r::ph34r::ph34r:

Edited by necik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za pozytywne rozwiązanie sprawy.

Na początku podejście do klienta sztampowe, ale po jednym mailu i opisaniu sprawy z punktu widzenia klienta pełen profesjonalizm i rozwiązanie takie, że ja jako klient jestem zadowolony a i firma osiągnęła zysk.

 

Jak wyciągnięcie z tego wnioski to biznes będzie się kręcił.

Tak trzymać!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie logiczne dla mnie jest zdjęcie domeny z giełdy 14 dni przed przejściem w stan wygasania jeśli nie ma ceny KT. Niektóre rozwiązania na Premium mnie zaskakują - negatywnie.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy wchodzimy w moje obiekty --> opcję to jest tam taki parametr "PRAWDOPODOBNA REALIZACJA".

Problem w tym, że data pokazywana tam to data wejścia domeny na którą mamy opcję w stan wygasania. Nie wiem czemu tak to jest skonstruowane.. System nie bierze pod uwagę 30 dniowego terminu wygasania więc krótko rzecz ujmując - informacja wprowadza w błąd.

Edited by vul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Transfer domeny do premium nie uwzględnia rodzaju cennika. Po cenie z cennika można przedłużyć dopiero po całym transferze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może by tak informować, że przedłużając domenę, przedłużenie odbywa się poprzez skasowanie i ponowne założenie opcji?! Ciekawe, jakbym tak przedłużał opcje pół roku na przód, to 6 m-cy w plecy?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może by tak informować, że przedłużając domenę, przedłużenie odbywa się poprzez skasowanie i ponowne założenie opcji?! Ciekawe, jakbym tak przedłużał opcje pół roku na przód, to 6 m-cy w plecy?!

 

Dokładnie taki komunikat pojawia się przy odnawianiu opcji: http://s1.zrzut.pl/94NCMaF.png .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Największa porażka Giełdy Domen Premium.pl to brak zmiany ustawień w taki sposób, że w przypadku pakietu domen wystawionych na giełdzie, przed upływem 14 dni od wygaśnięcia np. jednej domeny cały pakiet jest usuwany z giełdy i "kasowane" są wszystkie statystyki. Było już o tym kilkakrotnie wspominane na forum, ale żadnej poprawy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Dlaczego premium nie usuwa domen w panelu po nieudanej akcji przechwycenia tylko zostają one jako domeny dodane do przechwycenia na kolejny okres/okresy?

Właśnie się dowiedziałem , że premium złapało dla mnie jedną z domen jakie rok temu chciałem złapać, ale wtedy się im nie udało.

Ja tej domeny nie chcę w tej chwili , chciałem ją rok temu ale złapał ją ktoś inny więc powinna zostać usunięta w moim panelu tak na chłopski rozum, nieprawdaż?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Dlaczego premium nie usuwa domen w panelu po nieudanej akcji przechwycenia tylko zostają one jako domeny dodane do przechwycenia na kolejny okres/okresy?

Właśnie się dowiedziałem , że premium złapało dla mnie jedną z domen jakie rok temu chciałem złapać, ale wtedy się im nie udało.

Ja tej domeny nie chcę w tej chwili , chciałem ją rok temu ale złapał ją ktoś inny więc powinna zostać usunięta w moim panelu tak na chłopski rozum, nieprawdaż?

 

Regulamin przechwytywania nazw domen w Premium, który musiałeś zaakceptować dodając domenę do przechwycenia.

 

"§2 ZASADY PRZECHWYTYWANIA NAZWY DOMENY

...

3. Zlecenia Przechwycenia Nazwy Domeny zachowuje ważność do chwili cofnięcia go przez Użytkownika. Zlecenie Przechwycenia Nazwy Domeny nie wygasa automatycznie w wyniku zmiany jej stanu, w tym rejestracji Nazwy Domeny lub odnowienia Nazwy Domeny...."

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki , musiało mi gdzieś umknąć.

Tym niemniej to wydaje mi się nie w porządku i powinno zostać zmienione bo to jest trochę nieuczciwe.

Przechwytywanie nieudane = anulowanie zlecenia skoro nie potrafimy złapać skutecznie a nie przedłużanie w nieskończoność.

Edited by mwyczolkowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuczciwa to jest sytuacja, gdy dodasz do przechwycenia przez przypadek niezarejestrowaną domenę (np. literówkę), wskutek czego zostanie ona przez serwis zarejestrowana, a Ty masz zapłacić za przechwycenie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dodajesz przez pomyłkę domenę do przechwycenia, do czego nikt Cię nie zmusza i uważasz to za nieuczciwe?

 

Skrypt jej nie łapie tylko rejestruje, widzisz różnicę ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuczciwa to jest sytuacja, gdy dodasz do przechwycenia przez przypadek niezarejestrowaną domenę (np. literówkę), wskutek czego zostanie ona przez serwis zarejestrowana, a Ty masz zapłacić za przechwycenie.

 

 

premium.pl nie rejestruje wolnych domen - jeśli ktoś przypadkiem doda do przechwycenia wolną domenę, to znajdzie się ona na liście do przechwycenia z adnotacją, że jest wolna oraz przyciskiem do rejestracji, np.: http://s1.zrzut.pl/O17VZj1.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Dlaczego premium nie usuwa domen w panelu po nieudanej akcji przechwycenia tylko zostają one jako domeny dodane do przechwycenia na kolejny okres/okresy?

Właśnie się dowiedziałem , że premium złapało dla mnie jedną z domen jakie rok temu chciałem złapać, ale wtedy się im nie udało.

Ja tej domeny nie chcę w tej chwili , chciałem ją rok temu ale złapał ją ktoś inny więc powinna zostać usunięta w moim panelu tak na chłopski rozum, nieprawdaż?

 

Nie mamy podstaw aby samowolnie usuwać zamówienia użytkowników, ani też kryteriów, na jakich miałoby się to odbywać (domena nieprzechwycona? odnowiona? nie zaczęła wygasać? od dodania minęło więcej niż 3 miesiące? zarejestrowana z opcji?). Co więcej, użytkownicy oczekują, że podejmiemy wszelkich starań by zamówioną domenę przechwycić i dlatego składają zamówienie zamiast samemu przez lata monitorować jej status.

Zatem usuwanie zamówień użytkowników wg subiektywnych kryteriów stoi w sprzeczności z przyjętym - i docenianym przez większość użytkowników - modelem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

premium.pl nie rejestruje wolnych domen - jeśli ktoś przypadkiem doda do przechwycenia wolną domenę, to znajdzie się ona na liście do przechwycenia z adnotacją, że jest wolna oraz przyciskiem do rejestracji, np.: http://s1.zrzut.pl/O17VZj1.png

Niestety, to co piszesz niewiele ma wspólnego z praktyką. Z autopsji wiem, że od razu leci jako złapane i pojawia się rachunek do zapłaty.

Edited by szmiko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, to co piszesz niewiele ma wspólnego z praktyką. Z autopsji wiem, że od razu leci jako złapane i pojawia się rachunek do zapłaty.

 

@szmiko podaj proszę nazwę domeny, która została "przechwycona" mimo że była wolna - bez sprawdzenia konkretnego przypadku nie możemy się odnieść do tego co piszesz. Natomiast w każdej chwili można zweryfikować ten mechanizm dodając dowolną *wolną* domenę - zapewniam że nie będzie przechwycona, bo system jest przed tym zabezpieczony.

Być może opisujesz domenę w stanie book_blocked, czyli wygasającą po rezerwacji. Dodanie do przechwycenia takiej domeny rzeczywiście skutkuje rejestracją, natomiast nie jest to błąd, a usługa o bardzo konkretnym zastosowaniu. Jak wiadomo, przy domenach liczy się czas - domena w stanie book_block może być w każdej chwili zarejestrowana przez każdego, dlatego jeśli użytkownik nie ma w danej chwili pieniędzy na saldzie bądź możliwości płatności on-line, a chce zabezpieczyć daną domenę, wówczas może dodać ją do przechwycenia, system natychmiast ją zarejestruje, a użytkownik ma na płatność pięć dni. Owszem, przechwycenia kosztuje drożej niż rejestracja, dlatego też usługa jest bardziej sposobem "awaryjnym" niż do "codziennego użytku" - nie zachęcamy więc aby dodawać do przechwycenia domeny w stanie book_blocked jeśli zamiast tego można spokojnie użyć formularza rejestracyjnego.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu otrzymuję z premium.pl e-maile informacje x2. Chodzi np. o wiadomości dotyczące złożonych ofert na domeny. Wszystko w dwóch kopiach. Nie wiem czy tylko ja tam mam czy Wy też?

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kupiłem domenę w premium.pl i wybrałem opcję zwwykły przelew. Dostałem dane do przelewu który wykonałem - wpisując sugerowany tytuł przelewu (z mbank na mbank). W panelu ani w mailach nie mam żadnego potwierdzenia zakupu/zainicjowania zakupu :/ Czy to normalne??

Druga kwestia, to czy ktoś to zaksięguje dzisiaj, skoro mój bank i premium jest ten sam.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×