Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Da rade zmienic sposob dodawania domen do przechwycenia, czy to juz tak pozostanie?

 

W ppd, jak juz wspominalem, bylo to zrobione z sensem. teraz to kazdorazowe przeladowywanie strony i potrzeba "zjazdu" w dol strony jest irytujace i niewygodne (szczegolnie na laptopie bez myszki).

 

Jesli juz nie moze byc jak w ppd.pl (JS), to chociaz dodajcie ptaszki przy domenach, by mozna bylo pozaznaczac, a pozniej na dole strony kliknac raz "dodaj do /listy/przechwycenia".

 

Bedzie mozliwosc przedluzenia okresu zaplaty za przechwycone domeny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Mamy to już na spisie planowanych zmian, wkrótce coś z tym zrobimy (w ciągu kilku dni).

2. W tej chwili można opłacić domenę do 3 dni po czasie, z tym, że wtedy jest dodawany karny procent do ceny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź: obecnie komunikat jest stały, o tym czy trafi na aukcję dowiadujesz się w momencie transferu do premium.pl. Wkrótce będą to już konkretne komunikaty, będzie wiadomo od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tylko dwie domeny w premium.pl lecz obie otrzymały już po 1 zapytaniu od potencjalnych klientów. Jednak przy każdym zapytaniu przesłanym przez formularz kontaktowy ja otrzymywałem tego samego maila z zapytaniem 9 krotnie (w tej samej minucie). Domeny nie były wystawione na giełdzie, a tylko zaparkowane więc po wpisaniu ich nazwy wyświetlał się od razu formularz. Może da się to poprawić aby przychodził tylko 1 mail?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Mamy to już na spisie planowanych zmian, wkrótce coś z tym zrobimy (w ciągu kilku dni).

Ok, dzieki.

 

2. W tej chwili można opłacić domenę do 3 dni po czasie, z tym, że wtedy jest dodawany karny procent do ceny.

Ile ten karny % wynosi? Bo jak na razie nie znalazlem info o tym. Przez powyzsze rozumiem, ze w ciagu tych dodatkowych 3 dni, domena dalej jest zablokowana i czeka na oplacenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, dzieki.

 

 

Ile ten karny % wynosi? Bo jak na razie nie znalazlem info o tym. Przez powyzsze rozumiem, ze w ciagu tych dodatkowych 3 dni, domena dalej jest zablokowana i czeka na oplacenie?

 

 

Przy przedłużaniu terminu o 3 dni doliczane jest 10%. Cala kwota trafia do sprzedającego: serwisu lub użytkownika. Przy czym:

- termin może być przedłużony tylko o tyle, na ile pozwala stan domeny (data wygasania itd.), więc czasem 0 dni, czasem 1, 2, max 3

- w przypadku sprzedaży przez użytkownika, termin jest przedłużany tylko jeśli user ma to aktywowane w preferencjach (domyślnie chyba jest aktywowane)

- po przekroczeniu przedłużonego terminu płatności kupujący traci prawo do zakupu domeny a jego konto jest blokowane

wszystko jest w regulaminie w osobnej sekcji.

 

@ryskadow: przestawiło się na kalendarz dawidowy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przy przedłużaniu terminu o 3 dni doliczane jest 10%. Cala kwota trafia do sprzedającego: serwisu lub użytkownika. Przy czym:

- termin może być przedłużony tylko o tyle, na ile pozwala stan domeny (data wygasania itd.), więc czasem 0 dni, czasem 1, 2, max 3

- w przypadku sprzedaży przez użytkownika, termin jest przedłużany tylko jeśli user ma to aktywowane w preferencjach (domyślnie chyba jest aktywowane)

- po przekroczeniu przedłużonego terminu płatności kupujący traci prawo do zakupu domeny a jego konto jest blokowane

wszystko jest w regulaminie w osobnej sekcji.

 

@ryskadow: przestawiło się na kalendarz dawidowy ;)

 

Hmmm zmiany na gorsze :) Dobre chociaz tyle, aczkolwiek proponowalbym, jesli juz mam placic te 10%, by okres byl dluzszy, bo 3 dni to jednak zbyt malo. Tydzien bylby optymalny (mowa o domenach, ktorych stan pozwala na taki okres, czyli np. przechwyconych).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm zmiany na gorsze :) Dobre chociaz tyle, aczkolwiek proponowalbym, jesli juz mam placic te 10%, by okres byl dluzszy, bo 3 dni to jednak zbyt malo. Tydzien bylby optymalny (mowa o domenach, ktorych stan pozwala na taki okres, czyli np. przechwyconych).

 

"Gorsze" to było przeświadczenie niektórych że jak zapłacą karę za nieopłacenie domeny w terminie, to mają jeszcze prawo do domeny. Regulamin wyraźnie mówił że nie mają, ale jako że mam gołębie serce, to te domeny i tak oddawałem gratis. To się musiało skończyć. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Gorsze" to było przeświadczenie niektórych że jak zapłacą karę za nieopłacenie domeny w terminie, to mają jeszcze prawo do domeny. Regulamin wyraźnie mówił że nie mają, ale jako że mam gołębie serce, to te domeny i tak oddawałem gratis. To się musiało skończyć. :)

 

Ok, z tym sie zgadzam, aczkolwiek chodzi mi o rozwiazanie, jakie bylo w ppd, gdzie bylo pole "Popros o przedluzenie platnosci" (lub cos w tym rodzaju). Z tego co pamietam, to mozna bylo przedluzyc platnosc nawet o 30 dni ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponowalbym przyjzenie sie transferom z zewnatrz. Juz drugi raz probuje przeniesc paczke domen z az.pl i przy niektorych domenach wyswietla mi sie komunikat:

 

xxxxxxx.pl - Obecnie trwa już transfer tej domeny.

 

Dodam, ze w dropped.pl te "wadliwe" domeny moge bez problemu przeniesc, wiec to jakis blad w premium.pl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy jest opis problemu w tickecie to przyglądamy się problemowi. Póki co nie ma żadnych (zgłoszonych) trwających z tym problemów, tak więc nie szukamy na siłę. Jeśli doskwiera Ci ten problem napisz ticket (e-maila) podając nazwy domen, a sprawa na pewno zostanie przeanalizowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W takim razie trzeba zamknac ten temat, bo jest zbyteczny ;)

 

Przecież nie nazywa się "premium.pl - zgłaszanie błędów" ;)

 

ticket jest najszybszy, ewentualnie możesz podać przykłady na PM to z ciekawości zerknę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak na razie na giełdzie Home.pl wystawionych zostało nieco ponad 500 domen. Nawet jak na dwa dni funkcjonowania nowej giełdy to bardzo mało – w pierwszych dniach po otwarciu giełdy AZ.pl i Nazwa.pl notowały dużo szybszy wzrost

 

nie za bardzo rozumiem zasadność wstawiania komentarzy sprzed 2 miesięcy. Skoro news jest publikowany dziś to warto otrzymać aktualne komentarze z branży. 2 miesiące na tym rynku to duuużo czasu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie za bardzo rozumiem zasadność wstawiania komentarzy sprzed 2 miesięcy. Skoro news jest publikowany dziś to warto otrzymać aktualne komentarze z branży. 2 miesiące na tym rynku to duuużo czasu :)

Komentarze są na temat startu, więc chyba by się nie zmieniły :) Poza tym to nie rok, a 6 tygodni.

 

W sumie to w ogóle niewiele zmieniło się od startu serwisu premium.pl do dziś... i tym bym się w sumie martwił najbardziej..

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
premium zrezygnowało z fakturowania ?

Drodzy użytkownicy! Nie każdy z Was zapewne wie, że dziś, 15.03, obchodzimy Dzień Domeny. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was dwie wyjątkowe promocje. :-) Po pierwsze: od dziś do końca czerwca prowizja za każdą sprzedaną na giełdzie domenę wyniesie 0%! Sprzedawaj ile chcesz i za ile chcesz! Oferta kierowana jest do wszystkich: firm, osób fizycznych, z Polski i z zagranicy. Aby wszyscy mogli na równych prawach skorzystać z promocji, wprowadziliśmy modyfikację w rozliczeniach transakcji: obecnie domyślnie sprzedający bezpośrednio rozlicza się z kupującym, tzn. wystawia mu fakturę, rachunek itp. Użytkownicy którzy chcą, by nadal premium.pl wystawiało fakturę za ich transakcje, powinni aktywować to w Ustawieniach, w zakładce Sprzedaż. Opcja ta jest obecnie dostępna dla polskich firm będących płatnikami VAT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę wystawić domen na aukcje (też macie podobny problem ?)

 

Po ustawieniu ceny, czasu trawania aukcji etc. chcąc przejść dalej otrzymuję komunikat: "Nie można było zmienić authinfo lub ustawić blokady na domenę. Spróbuj ponownie, a w razie dalszych problemów skontaktuj się z supportem."

 

Sebastian

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio dołączyłem do aukcji na premium.pl (zapłaciłem 100 PLN), ale nie dostałem żadnego przypomnienia. O aukcji zapomniałem. Poprosiłem support o zwrot pieniędzy w związku z brakiem przypomnienia (co wydawało mi się naturalne), ale (jak się zresztą spodziewałem) okazało się, że nie mam co na zwrot liczyć.

 

Przy okazji pierwszego kontaktu z support muszę stwierdzić też, że działa on jak typowy support - brak chęci współpracy i podejście "idź kliencie i nie przeszkadzaj więcej" :)

 

Tak więc bilans tego zajścia dla premium.pl:

 

PLUS+ 100 PLN

MINUS- klient

MINUS- kilkadziesiąt / kilkaset PLN mniej z tytułu osiągnięcia mniejszej ceny na aukcji domeny, za którą zapłaciłbym dużo więcej, gdyby wziął udział w aukcji

 

Moja ostatnia przygoda z tym serwisem. Nie pcham się tam, gdzie mnie nie chcą. Moje 11 domen właśnie wraca z testu na premium.pl. Przez cały okres spłynęła jedna oferta na 100 PLN.

 

Starałem się dać szansę premium.pl, mimo dziwnego podejścia do klienta i mimo tak naprawdę średniej oferty. Po testach serwis wypadł gorzej niż się spodziewałem.

 

Do widzenia ;)

 

DD

Edited by Daniel Dryzek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×