Jump to content
dlp

Główny wątek na temat sytuacji finansowej AfterMarket.pl/Dropped.pl

Recommended Posts

W Regulaminie Reklam TVN faktycznie widnieje informacja

ale za niektóre kampanie reklamowe można płacić z opóźnionym terminem płatności.

 

Nie wiem jaki pakiet został wykupiony dla AM w tv ale przyznam, że ceny nie zawsze wyglądają na duże.

Np. 25 emisji , 30-sekundowych na TVN CNBC w cenie 15 700 zł

Albo 100 emisji w cenie 49 500 zł

 

W TVN24 już trochę drożej, pakiet Silver (35 emisji) 187-252 tys. zł a pakiet GOLD 240-320 tys. zł

Swoją drogą ciekawe jaka jest oglądalność TVN CNBC. Komuś chce się sprawdzić? :(

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swoją drogą ciekawe jaka jest oglądalność TVN CNBC. Komuś chce się sprawdzić? :(

 

DD

 

Nie wiem na ile wiarygodne są raporty prezentowane na wirtualnemedia.pl, ale z tego ostatniego wynika, że mniejsza niż TVN Style bo się nawet nie załapało w pierwszej 20-tce ;)

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-i...ynik-w-historii

 

Edit: Tutaj trochę więcej o oglądalności TVN CNBC:

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24...at-news-zyskuje

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem na ile wiarygodne są raporty prezentowane na wirtualnemedia.pl, ale z tego ostatniego wynika, że mniejsza niż TVN Style bo się nawet nie załapało w pierwszej 20-tce :(

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-i...ynik-w-historii

 

Edit: Tutaj trochę więcej o oglądalności TVN CNBC:

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24...at-news-zyskuje

Czyli tak jak podejrzewałem. Nikt nie ogląda TVN CNBC ;P

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli tak jak podejrzewałem. Nikt nie ogląda TVN CNBC ;P

 

DD

Chyba, że przypadkiem stoi i czeka na windę. W biurowcu w którym od niedawna pracuję (centrum Katowic), są przy windach na każdym piętrze telewizory i na okrągło leci ten kanał (a na windę czeka się niekiedy dosyć długo, więc może akurat ktoś te reklamy zobaczy chcąc nie chcąc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba, że przypadkiem stoi i czeka na windę. W biurowcu w którym od niedawna pracuję (centrum Katowic), są przy windach na każdym piętrze telewizory i na okrągło leci ten kanał (a na windę czeka się niekiedy dosyć długo, więc może akurat ktoś te reklamy zobaczy chcąc nie chcąc)

 

To już wiemy z czego wynika ta znikoma oglądalność :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja już czekam od 2012-04-13 Kasy jeszcze nie ma na koncie ;/

 

Dziś mija 8 dzień roboczy od dnia zlecenia Twojej wypłaty, tragedii jeszcze nie ma :(

 

A tak na marginesie nie wiem czy wcześniej też tak było, ale dopiero teraz rzuciło mi się w oczy jedno zdanie z regulaminu AM:

 

Sprawy sporne

 

Sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującym prawem Republiki Cypryjskiej.

 

Ma ktoś pożyczyć ichni Kodeks? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak na marginesie gdzieś jest napisane że przelew jest realizowany w 7dni roboczych.Gdzieś to jest na am czy juz delete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja już czekam od 2012-04-13 Kasy jeszcze nie ma na koncie ;/

Wszyscy już wiedzą, że są opóźnienia, okres dla AM jest trudny bo pojawiło się wyraźne wąskie gardło.

Ale widać także, że wypłaty są realizowane, choć z opóźnieniem

Chce Wam się nadal pisać kto jeszcze czeka i od kiedy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak po problemach jakie tu opisujecie jakiś czas temu przetransferowałem moje domeny do Premium.pl i wczoraj zleciłem wypłatę a dziś już ją mam na koncie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nadal czekam na wypłatę z 05.04. Z tego co widzę w panelu to nie została nawet zlecona. 19.04 czyli 10 dnia roboczego Pani Zuzanna na supporcie otrzymała zapewnienie, że pieniądze będą w piątek lub w poniedziałek, a tu minął kolejny tydzień... Na kolejne interwencje wraz z żądaniem rekompensaty brak odpowiedzi. Pieniądze potrzebowałem na wyjazd majowy, szkoda gadać... Czy ktoś z Was jeszcze czeka?

 

Jako, że na tickety zero odpowiedzi, zadzwoniłem na infolinię Aftermarket.pl. Opowiedziałem swój problem... Usłyszałem odpowiedź, że obecnie są problemy z płynnością finansową firmy i tutaj nie otrzymam pomocy, ponieważ jest to infolinia dla kupujących. Poprosiłem o przekierowanie, numer telefonu do działu finansów, księgowości czy kogokolwiek mogącego mi pomóc. Usłyszałem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości, ale Pan zebrał moje dane i telefon kontaktowy i powiedział, że spróbuje coś załatwić w mojej sprawie i do 13 oddzwoni... Przestałem dziwić się ludziom, że jak widzą, że Firma zarejestrowana na Cyprze to mają mieszane uczucia i brak zaufania. Zobaczymy co będzie dalej.

 

Nie rozumiem jednego, sprzedaję domeny nie za żetony czy wirtualną gotówkę tylko klienci fizycznie wpłacają środki pieniężne na konto Aftermarket.pl. Te pieniądze, które mam w panelu są MOJE i powinny być zabezpieczone na potrzeby wypłaty DLA MNIE. Brak słów... Problemy z płynnością finansową firmy, ale na reklamy w TV, nowy panel jakoś się znalazły... Wychodzi na to, że pieniądze, które posiadam w panelu to wirtualna gotówka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nadal czekam na wypłatę z 05.04. Z tego co widzę w panelu to nie została nawet zlecona. 19.04 czyli 10 dnia roboczego Pani Zuzanna na supporcie otrzymała zapewnienie, że pieniądze będą w piątek lub w poniedziałek, a tu minął kolejny tydzień... Na kolejne interwencje wraz z żądaniem rekompensaty brak odpowiedzi. Pieniądze potrzebowałem na wyjazd majowy, szkoda gadać... Czy ktoś z Was jeszcze czeka?

 

Jako, że na tickety zero odpowiedzi, zadzwoniłem na infolinię Aftermarket.pl. Opowiedziałem swój problem... Usłyszałem odpowiedź, że obecnie są problemy z płynnością finansową firmy i tutaj nie otrzymam pomocy, ponieważ jest to infolinia dla kupujących. Poprosiłem o przekierowanie, numer telefonu do działu finansów, księgowości czy kogokolwiek mogącego mi pomóc. Usłyszałem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości, ale Pan zebrał moje dane i telefon kontaktowy i powiedział, że spróbuje coś załatwić w mojej sprawie i do 13 oddzwoni... Przestałem dziwić się ludziom, że jak widzą, że Firma zarejestrowana na Cyprze to mają mieszane uczucia i brak zaufania. Zobaczymy co będzie dalej.

 

Nie rozumiem jednego, sprzedaję domeny nie za żetony czy wirtualną gotówkę tylko klienci fizycznie wpłacają środki pieniężne na konto Aftermarket.pl. Te pieniądze, które mam w panelu są MOJE i powinny być zabezpieczone na potrzeby wypłaty DLA MNIE. Brak słów... Problemy z płynnością finansową firmy, ale na reklamy w TV, nowy panel jakoś się znalazły... Wychodzi na to, że pieniądze, które posiadam w panelu to wirtualna gotówka...

 

A już miałem pisać że problemy finansowe AM się skończyły bo opóźnienia w wypłatach są coraz to krótsze (jakiś miesiąc temu 6 dni po terminie, potem 3 dni, a wczoraj wypłacono kolejną transze "tylko" z jednym dniem opóźnienia)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te pieniądze, które mam w panelu są MOJE i powinny być zabezpieczone na potrzeby wypłaty DLA MNIE. Brak słów... (...) pieniądze, które posiadam w panelu to wirtualna gotówka...

 

 

 

O widzisz, i tu dotknąłeś sedna sprawy. Skoro może tak robić ZUS, to może i AM :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie chybione porównanie. ZUS jest instytucją która realizuje swoje ustawowe obowiązki i wypłaca świadczenia, a am/dropped jest tylko pośrednikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZUS jest też tylko pośrednikiem pomiędzy mną a moimi pieniędzmi, z taką różnicą, że wpłat do ZUS dokonywać muszę przymusowo, a wpłat do AM z własnej woli.

 

EOT

 

Ostatnie sprzedaże, mimo kontaktu klientów przez AM, realizuję w oparciu o pro-formę. Jestem pewien, że odbywa się tak również wiele innych transakcji. A traci na tym AM, pośrednio również wszyscy oczekujący na wypłatę środków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Usłyszałem odpowiedź, że obecnie są problemy z płynnością finansową firmy [...]

 

Serio, tak oficjalnie informują? Szczerze powiem, że nie śledziłem tego wątku dopóki i mnie to nie spotkało... Dzisiaj mija 12 dzień roboczy od zlecenia, na ticket nie ma odpowiedzi. Dodatkowo dziś posłałem kolejne zlecenie przelewu... Czekam, tyle pozostało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo, czekam na kasę, a oni nic, zero kontaktu, odpisywali tylko do 10 dni z ich regulaminu, 4 tygodnie i nic, teraz trzymają pieniądze i mają mnie gdzieś, AM znowu odstawia numery, ludzie nie planujcie wydatków licząc na AM bo się przejedziecie. :ph34r: Myślałem że te pieniądze są moje, ale chyba jednak nie, Michał za dużo pewnie wydaje na Cyprze i rosnie kolejka na pokrywanie rachunków. Nic już nie mówie bo nerwy straciłem 2 tygodnie temu, miałem mieć pieniądze dałem słowo i lipa, zawaliłem sprawy, dostałem po d... i tyle, ktoś czeka teraz na kasę? Ufajcie tylko sobie, nie czekajcie na kasę bo może przyjść za miesiąc albo 5 miesięcy, 10 dni to bajer dla naiwnych. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest prawdą stwierdzenie iż nie odpisujemy na tickety od naszych klientów. Odpisujemy - codziennie. Od 7 do 22 - gdyz w takich godzinach pracuje support.

 

Zdarzaja sie sytuacje gdzie jakas sprawa potrzebuje zatwierdzenia od innego pracownika czy tez informacji - wtedy ticket ma prawo chwile pozostac bez odpowiedzi az do zalatwienia sytuacji. Oczywiscie wszystko w granicach rozsadku :-)

 

Dlatego prosze wszystkich ktorzy nie otrzymali odpowiedzi na tickety o przeslanie mi ich numerow na PW, lub tez przeslanie nowego ticketu.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest prawdą stwierdzenie iż nie odpisujemy na tickety od naszych klientów. Odpisujemy - codziennie. Od 7 do 22 - gdyz w takich godzinach pracuje support.

 

Zdarzaja sie sytuacje gdzie jakas sprawa potrzebuje zatwierdzenia od innego pracownika czy tez informacji - wtedy ticket ma prawo chwile pozostac bez odpowiedzi az do zalatwienia sytuacji. Oczywiscie wszystko w granicach rozsadku :-)

 

Dlatego prosze wszystkich ktorzy nie otrzymali odpowiedzi na tickety o przeslanie mi ich numerow na PW, lub tez przeslanie nowego ticketu.

 

Pozdrawiam

 

Znowu kłamiesz. Jest prawdą, że nie odpisujecie na przesyłane tickety. Ja wiem, że trudno się przyznać do przywłaszczenia pieniędzy, więc lepiej się nie odzywać i udawać, że problemu nie ma i iść w zaparte, że wszystko jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest prawdą stwierdzenie iż nie odpisujemy na tickety od naszych klientów. Odpisujemy - codziennie. Od 7 do 22 - gdyz w takich godzinach pracuje support.

 

Zdarzaja sie sytuacje gdzie jakas sprawa potrzebuje zatwierdzenia od innego pracownika czy tez informacji - wtedy ticket ma prawo chwile pozostac bez odpowiedzi az do zalatwienia sytuacji. Oczywiscie wszystko w granicach rozsadku :-)

 

Dlatego prosze wszystkich ktorzy nie otrzymali odpowiedzi na tickety o przeslanie mi ich numerow na PW, lub tez przeslanie nowego ticketu.

 

Pozdrawiam

 

Zapewne wszyscy adresaci Waszych ticketów mają skasowane poczty i stąd nie dochodzą Wasze odpowiedzi. Jesteście zaklamanymi ludźmi, co już udowodniliście Waszymi wypowiedziami.

A tak na marginesie, od ponad miesiąca czekam na odpowiedź dotyczącą mojego pytania jak to sie stało że Wasze maile do mnie nie dochodziły a od innych tak. Odpowiedzi nadal brak. Zatem nie opowiadaj głodnych kawałków i nie wymyslaj czegos czego nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

A tak na marginesie, od ponad miesiąca czekam na odpowiedź dotyczącą mojego pytania jak to sie stało że Wasze maile do mnie nie dochodziły a od innych tak. ...

 

Bazyli/Marusa/Mlody i pewnie kilka innych nickow - jak juz prowadzisz krucjate, to pisz pod jednym nickiem, bedzie powazniej ;) Nie pisze tego ze zlosliwosci, ale sam sobie krzywde robisz, bo przykladowo, ja nie chcialbym prowadzic interesow z kims, kto ma kilka kont. Szczegolnie, jesli mialbym licytowac Twoja domene. Nie mialbym pojecia, czy nie przebijasz mnie ze swoich "zaprzyjaznionych kont"...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne wszyscy adresaci Waszych ticketów mają skasowane poczty i stąd nie dochodzą Wasze odpowiedzi. Jesteście zaklamanymi ludźmi, co już udowodniliście Waszymi wypowiedziami.

Odpowiedzi na tickety zazwyczaj dostaje, ostatnio 2 dni po wysłaniu.. ale doszło. Nie podoba mi się także to, że wypłaty nie dochodzą terminowo. I ja już czekam ponad 12 dni roboczych.

 

Jednak jeszcze bardziej prymitywnym jest obrażanie kogoś i dalej korzystanie z usług danej firmy. Z tego co wiem na pomówienia również jest jakiś paragraf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bazyli/Marusa/Mlody i pewnie kilka innych nickow - jak juz prowadzisz krucjate, to pisz pod jednym nickiem, bedzie powazniej ;) Nie pisze tego ze zlosliwosci, ale sam sobie krzywde robisz, bo przykladowo, ja nie chcialbym prowadzic interesow z kims, kto ma kilka kont. Szczegolnie, jesli mialbym licytowac Twoja domene. Nie mialbym pojecia, czy nie przebijasz mnie ze swoich "zaprzyjaznionych kont"...

Nie wiesz a piszesz. Po co? Pare osób z tego forum zna i mnie, i Maruse a jedna dodatkowo Młodego. A kwestia intereresów? To już raczej Twój, nie nasz problem. Zatem napisz do Dropped, bo oni chętnie odpisują na ticety od 6 do 22 ( żadnego nie zostawiając bez odpowiedzi :) ) i zapytaj, czy kiedykolwiek, ktokolwiek z nas brał udział w swoich aukcjach. To prosta czynność jest i śmiało mozesz się przekonać że piszesz bzdury.

 

Icebreaker

 

Czekam na zapowiedziany przez Dropped.pl pozew od miesiąca chyba. Ciekawe czemu go jeszcze nie dostałem. Jak myslisz? Pewnie dlatego że to o czym piszę ma pokrycie w faktach. Marusa ma rację. Kłamią . I nie bronie jej z racji naszej znajomosci ale takie są fakty. Siedzisz na tym forum niemal 24h/dobe i jeszcze tego nie zauważyłeś? To gratuluje spostrzegawczości :)

Nie wiedziałem że Dropped jest dla wybranych..Serwis to jedno a ich działania to drugie. Jak nie potrafią swiadczyć usług to niech ich nie świadczą. :)

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatem napisz do Dropped, bo oni chętnie odpisują na ticety od 6 do 22 ( żadnego nie zostawiając bez odpowiedzi :) )

 

Oczywiście że odpisują. Pisałem wczoraj (dostałem odpowiedz po 2h), pisałem przedwczoraj (odpowiedz po 1h)...

Mógłbyś być przynajmniej obiektywny w Twoich wypowiedziach, wiemy wszyscy że zostałeś "skrzywdzony" przez dropped bo chętnie opisałeś tutaj Twój przypadek (z resztą po wyjaśnieniach Michała okazało się że nie miałeś racji). Czytam forum codziennie i jak widzę Twój nick w tematach dot. dropped/AM to nawet mi się ich czytać nie chce. Widać że za cel przewodni wybrałeś sobie krytykowanie wszystkiego co droppedowskie i wszyscy o tym wiem więc daruj już sobie...

 

PS. Właśnie zauważyłem Twoją sygnaturę... Czy administrator forum mógłby zainterweniować bo z tego co wiem nikomu nie udowodniłeś że ktoś Ci coś ukradł ? O poziomie tego co napisałeś już nawet nie wspomnę.

Edited by sebastian0000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×