Jump to content

Transfer .eu z AM do Premium


Recommended Posts

Posted

Hej.Kilka dni temu zleciłem przeniesienie domeny .eu z AM do Premium,zaakceptowałem wszystko,opłaciłem w premium na kolejny rok ale domena dalej wisi w AM....Co jest nie tak???

Posted

Musisz jeszcze dostać dwa linki z EURid-u (rejestru domen .eu) i kliknąć w obu potwierdzenie transferu domeny - wtedy dopiero domena będzie przeniesiona.

 

Ich wysłanie może potrwać właśnie z kilka dni.

Posted (edited)

No tak.Z tym że ja je właśnie już dostałem i akceptowałem(tzn.kliknąłem)........I stale domena pozostaje w AM..

Edited by visser
Posted

EURid zastrzega sobie 21 dni na weryfikację zanim przepuszczą transfer i niestety czasem tyle to trwa. Jeśli podasz nazwę, mogę sprawdzić dokładniej.

Posted

EURid zastrzega sobie 21 dni na weryfikację zanim przepuszczą transfer i niestety czasem tyle to trwa. Jeśli podasz nazwę, mogę sprawdzić dokładniej.

Jeśli mają takie prawo to poczekam 21 dni ;-) jeśli po tym terminie będzie nie dobrze to wtedy się zgłoszę ponownie ;-)

 

dzięki za poświęcony czas.

  • 2 weeks later...
Posted

Nie potwierdziłeś wszystkich maili:

 

Dear Registrar,

 

The trade of the domain name 4kids.eu has timed out.

A trade request is only active for 14 days, this should allow

enough time for the client to send his confirmation by email or fax.

If your client still wants to trade his domain, you should re-initiate

the trade.

 

Kind regards,

The EURid Team

Posted

Dostałem dwa maile gdzie musiałem zaznaczyć kratkę czy akceptuję postanowienia i potwierdzić i tak też zrobiłem...A tu guzik....Zlecę raz jeszcze przeniesienie.

Posted

Niestety ta część procedury odbywa się po stronie EURid, więc nie mamy na to wpływu ani podglądu - jeśli twierdzą że nie zostało potwierdzone, to tak musimy przyjąć.

Posted

Ale po ponowieniu już było ok? Ciekawe, nie wiem z czego to może wynikać. Ogólnie procedura potwierdzania transferu/trade w EURid jest ręczna (tak, w XXI wieku), więc może to są jakieś ludzkie błędy?

Posted

Po info o anulowaniu transferu był kontakt z support, takie samo info, że niekliknięty odnośnik w jednym z maili (niemożliwe). Ponowienie transferu z suportem na telefonie i było ok

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.