Jump to content
Sign in to follow this  
Legar

34 domeny prawie za darmo!

Recommended Posts

nie wiem o co chodzi. Skopjujcie link aukcji i wklejcie w przeglądarkę wtedy działa.

Wkleiłeś link ze spacją ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Najnowsze posty na forum

    • Jeśli odwiedzasz ponownie tą samą stronę internetową, Google uplasuje ją wyżej w rankingu - na Twoim zrzucie ekranu widać, że odwiedzałeś faktury.pl w odróżnieniu od innych domen na liście.   Dlatego też przy określaniu pozycji - nie robi się tego z "palca", trzymając się żargonu domenowego.    PS. Wspominasz, że jesteś trzy dekady w marketingu, ale jak coś to w obecnych czasach można sprawdzić jakie są użyte kanały marketingu internetowego - i na podstawie pewnych zmiennych oszacować wyniki, tylko trzeba ruszyć głową     W księgowości internetowej model biznesowy jest jasny - abonament. Ludzie płacą, aby móc korzystać z usługi. Usługą jest aplikacja webowa. Aplikacja webowa jeśli jest używana generuje ruch. Jeśli nie ma ruchu nie ma klientów. Jeśli nie ma klientów, można wysunąć tezę, że "potencjał nie jest wykorzystywany".  1) Średni czas sesji też nam wiele może powiedzieć o tym serwisie. Faktur nie wystawiamy w 30 sekund. 2) Liczba odświeżonych podstron na wizytę też nam wiele mówi - przez 1 kliknięcie nie wystawimy faktury (a doprecyzowując, przepływ podstron do wystawienia faktury nie wynosi - 1.) 3) Bounce rate nam tez wiele mówi - 95% odrzuceń. 4) Statystyki też nam wiele mówią - ~10 razy mniej wizyt od Faktura.pl.  Także, jak możesz nie próbuj mi wmówić, że faktury.pl to dobrze rozwinięty serwis  W obecnych czasach jest to już do zweryfikowania.    Mogę więc napisać, że potencjał nie jest wykorzystywany w odróżnieniu od tego, co Ty napisałeś:   Jak widzisz - jest poparte. Twoje twierdzenie rzeczywiście nie jest poparte niczym, oprócz subiektywnej opinii, która nie jest oparta na żadnych danych.   
    • Dla uściślenia to raz ją widzę na 9 raz na 12 raz na 17.... SERPy to nie billboardy przy autostradzie i nie stoją w miejscu           Co oznacza słowo "radzi". Tak sama sobie nie radzi, bo jak wspomniałeś same z siebie generyki nie zapewniają pozycji.  Ktoś to musi ciągnąc w górę Tak samo twierdzenie że faktury.pl "potencjał nie jest wykorzystywany" nie jest niczym poparte. Nie wiesz jakie są użyte kanały marketingowe i jaka jest konwersja. Może im się kalkuluje tak jak jest. Z tego co widzę produkt/oferta faktury.pl wygląda o wiele lepiej i najwyraźniej zarabiają wystarczająco aby kupować domeny po XXX,XXX zł    BTW Google Search w 2020 jest już tylko fragmentem tego czym był dekadę temu. Czasami nie zawracam sobie głowy żadnym SEM w Google. Część z naszych klientów uzykuje 40%+ lepsze wyniki CAC na Instagramie czy TikToku niż Google Search jest w stanie wykrzesać. Wszystko zależy od produktu i targetu.   
    • Dla uściślenia, na frazę "faktury online" domena faktury.pl zajmuje 15 miejsce,  a na "wzory faktur" 12 miejsce. Być może pomyliło Ci się z domeną "afaktury.pl".  Prawdą jest, że faktury.pl to TOP generyk, a jej widoczność w Google jest po prostu słaba i potencjał nie jest wykorzystywany. I nawet najlepsza domena nie zapewnia wyników w SEO - to racja. Warto również wspomnieć o drugim generyku - faktura.pl, która już sobie świetnie radzi i widoczność domeny jest spora.    Mam wrażenie, że na forum często podejmowana jest dyskusja na zasadzie konieczności wyboru pomiędzy marketingiem internetowym, a dobrą domeną. Jak ktoś posiada budżet na dobrą domenę to raczej znajdzie również i na marketing, ale świadomość klientów w różnych aspektach biznesowych jest różna - całe szczęście. Nie każdy musi być widoczny w Google i nie każdy musi posiadać generyczne nazwy domen. Wszystko zależy od punktu widzenia i celów biznesowych.  Z resztą się zgadzam bo to oczywista oczywistość (np. z frazy pozycjonowanie >90% leadów to "śmieciowe" zapytania), ale raczej nie ma znaczenia w przypadku tego case'a, ponieważ domena w/w nie jest nawet dobrze widoczna na frazy długiego ogona. 20% trafficu generuje im keyword "faktura ryczałtowa" z search volume 250 -  to o czymś świadczy.  
    • Sam sobie odpowiedziałeś ...czyli można je znaleźć w Google . To że ci się nie podoba że na 9tej stronie to jest Twój problem i jasno pokazuje jak słabe masz pojęcie o mechanizmach marketingu.    SEM jest oparty o CRO i dlatego używamy pozycjonowania pod wykonywany serwis / sprzedawany product. Nikt normalny nie pozycjonuje na tzw. broad term bo raz że to kosztuje więcej, a dwa że nie jest tak skuteczne jak "long tail" / "exact match". Wpisz sobie wzory faktur czy faktury online i zobaczysz faktury.pl na pierwszej stronie.   Pomijając to,... istnieje spektrum innych zastosowań gdzie nie musze mieć domeny na 1wszej stronie jeśli jej funkcją jest jej prostota. Jeśli z kimś rozmawiam i polecę mu faktury.pl to szansa że zapamięta adres jest wielokrotnie większa niż adresy z pierwszej strony afaktury.pl, fakturowo.pl, furgonetka.pl (która nomen-omen nic wspólnego nie ma z fakturami), ksiegowosc.infor.pl ....itd itd   Zajmuję się m.in. marketingiem od 3 dekad i widząc takie upraszczanie tematu nie dziwię się frustracji niektórych, że im kanał reklamowy nie działa. Nie da się młotka użyć to wbijania gwoździ i czesania.
    • No właśnie o to mi chodziło, jeśli już podajecie przykłady, to piszcie, ile w nie włożyliście. Domeny, które podajecie, wcale nie są złe same w sobie i mają potencjał na zagospodarowanie, wszystko zależy od tego, ile w nie włożyliście
    • Jest możliwość zdradzić jak ja kupiłeś i za ile ? 
    • ehg.pl   Dobra 3-literowa domena na aukcji bez ceny minimalnej: https://www.aftermarket.pl/aukcja/2508712   Zapraszam!
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18671
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    Wiktoria889
    Joined
×