Jump to content

Sprzedam domene z ruchem wraz z serwisem www

Recommended Posts

Posted

Tak naprawdę nie jest to wirus tylko tak jak widać na fotce antywirus odczytywuje nieaktywną wtyczkę społecznościową facebooka jako wirusa...Gdyby to był wirus zapewne konto hostingowe zostało by mi zablokowane.

Jeśli to nie wirus a nieaktywna wtyczka społecznościowa,to dlaczego jej nie usuniesz ?

Posted

Jeśli to nie wirus a nieaktywna wtyczka społecznościowa,to dlaczego jej nie usuniesz ?

Bo się na tym nie znam...Nawet nie potrafię dostać się do plików strony na serwerze. Nie znam się na tym, a informatycy czego się dotkną to chcą kasy rzecz jasna...

Posted (edited)

Pachnie mi tu lipa na kilometr. Skoro to taki dobry serwis z taką bazą użytkowników to nie sprzedawałbyś za 200zł. Po prostu nikt nie sprzedaje "kury znoszącej złote jaja" za grosze. Kolejna sprawa piszesz ze na stronę wchodzi 5000 UU (nie wspominając o ogromnym błędzie w aukcji "5000-6000 tyś. UU miesięcznie") a komentarze puste, bez lajków, bez ocen itd. Przy takich statystykach to daje >150 odwiedzin dziennie i powinieneś mieć chociaż kilka ocen/komentarzy. Domena świeża, a więc skąd niby tyle odwiedzin. Także prosty wniosek po prostu zdałeś sobie sprawę, że zakładając kolejną demotywatoropodobną stronę nie dasz sobie z tym rady. Statystyki wyssane z palca, już nie mówiąc o beznadziejnych screenshotach co nic nie wnoszą ani nie potwierdzają wiarygodności odwiedzin. Niestety przykro mi, ale szukasz jelenia ;) Zastrzeżeń jest jeszcze wiele... Za tę kasę, można kupić swój szablon , zarejestrować własną domenę wraz z serwerem, a odnośnie bazy zdjęć to zaledwie kilka dni ściągania i bezmyślnie wrzucanie na swoją "przyszłą" stronę. Rezultat będzie identyczny jakbym kupował od Ciebie.

Najśmieszniejsze jest to zdanie...

Nie bądz głupi i nie otwieraj kolejnego serwisu z śmiesznymi fotkami, bo to już się naprawdę przejadło...

.. 3 miesiące temu sam założyłeś ;)

Edited by grey007
Posted