Jump to content

Opcja zrealizowana i brak rezerwacji domeny w panelu


Recommended Posts

Posted

Ostatnio spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja z Az.pl. Jedna z moich opcji się zrealizowała, jednak wynikającej z niej rezerwacji na próżno było szukać w panelu. Przez to w prosty sposób domena mi umknęła, a często zaglądam do panelu i gdyby tam była to na pewno bym domenę zarejestrował. Nie dostałem także oczywiście żadnych maili przypominających o wygasającej rezerwacji.

 

Rezerwacja wygasła, a domena została przechwycona w innym serwisie, umieszczona na aukcji i zarejestrowana dla kogoś innego.

Co ciekawe, opcję nadal mam w panelu jako aktywną, mimo, że żadnej opcji ta domena obecnie nie posiada...

 

Tak dla innych użytkowników, polecam uważne śledzenie czy obsługa realizacji opcji działa prawidłowo, bo może się okazać, że opcja się nam zrealizuje, otrzymamy jednego maila z dns.pl, który sprawnie ukryje się z setką innych maili i to wszystko.

Posted

Potwierdzam powyższe, że w panelu brak informacji ( w stosownej rubryczce ) że mamy coś w rezerwacji.

Dopiero po "przeszukaniu" można tę rezerwację odnaleźć.

 

Maile z informacją o realizacji opcji przychodzą.

Posted

Nieprzyjemna sprawa i jezeli fakty sie zgadzaja , to AZ zawinil utracie domeny. Warto poczekac na reakcje, to solidna firma. Mam nadzieje, ze to sie nie zmieni.

Posted

Też spotkało mnie to dwa tygodnie temu z dominator.pl. Na szczęście miałem w pamięci domenę i upomniałem się, by domenę przypisano do panelu.

Zgodnie z regulaminami większości rejestratorów, włącznie z NASK (jeżeli dobrze pamiętam), abonent sam winien jest monitorować tę sytuację.

W praktyce jednak wiemy, że przyjęło się polegać na rejestratorach w tej kwestii.

 

 

EDIT: odnośnie zrealizowanych opcji w panelu to domyślnie pojawia się zakładka "Wszystkie". Tam widać zrealizowane opcje z ujemnymi datami. IMO bardziej intuicyjnie byłoby umieścić tam zakładkę Aktywne, a Wszystkie (czyli też archiwalne) jako dodatek.

Posted

Witam

 

Brak realizacji opcji użytkownika "andoo" miał miejsce w efekcie wyjątkowej sytuacji, która wystąpiła na skutek zmian w rejestrze głównym NASK. Mianowicie, nastąpił chwilowy brak obsługi polli dla opcji, jednak konieczne zmiany zostały naniesione w bardzo szybkim czasie.
W chwili obecnej opcje są realizowane prawidłowo.

 

W razie dalszych pytań służę pomocą.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek

AZ.pl

Posted

Witam

 

Kwestia rekompensaty została ustalona pomiędzy AZ.pl a użytkownikiem, którego opcja nie została zrealizowana.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek

AZ.pl

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.