DD 731 Report post Posted November 3, 2013 Ot, ciekawostka, a może ktoś będzie zainteresowany :-) https://home-pl.humanwayapp.com/o/BLCGNG DD Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted November 3, 2013 (edited) Pozytywnie. Właściwa osoba na tym stanowisku, dysponująca budżetem, mogłaby wywrzeć znaczny wpływ na rynek wtórny domen, na zwiększenie percepcji domen klasy premium (nie tylko w Premium.pl), przyczyniając się do wzrostu przychodów - i dla klientów Premium, i dla samego Premium/Home. Ale jest też drugi scenariusz - "dobre .info od magika, stara cena dzisiaj znika", czyli promowanie rynku pierwotnego łącznie z kiepskimi domenami typu .info czy .info.pl, tylnimi drzwiami, rozpowszechniając promocję rejestratora znane na rynku od dawna, pod plakietką giełdy domen. Ciekawi mnie jaki kierunek w praktyce zostanie obrany lub po prostu wyjdzie w praniu ~AW P.S. Mam wielką nadzieję, że będzie miał miejsce jednak ten pierwszy scenariusz, nawet gdyby Brand Manager pracując dla home.pl w praktycznej roli bardziej domain brokera (a jednocześnie brand managera) miał oznaczać skok prowizji domen sprzedawanych w Premium.pl w jakiejś opcji 'vip' do 20%, jak już teraz np. robi Afternic w opcjach promocji 'premium' w rozszerzonym kanale partnerów. W mojej ocenie taki kierunek byłby bardzo słuszny, dobry dla branży, dla obiorców końcowych i de facto dla samego home/premium (zakładając, że mogłyby wzrosnąć ilości sprzedaży za kwoty nie 10zl, ale +50k PLN wspierane czy doprowadzone do realizacji dzięki brand managerowi/brokerowi). Edited November 3, 2013 by AW Share this post Link to post Share on other sites