Panie @NEVIUM proszę tutaj o kontakt jeśli Pan nie może odpisywać na wiadomości, a widzę że Pan pojawia się na forum. Dwa projekty rozpoczęte, drugi w 99% skończony, a Pan nie reaguje na wiadomości. Nie chciał bym powiedzieć, że nie polecam z Panem żadnej współpracy, ale bądźmy poważni. Szanujmy swój czas i pracę oraz siebie wzajemnie.
Cześć,
Już teraz pracujemy nad kwestiami związanymi z komunikacją konta testowego. Słusznie zwróciłeś na to uwagę
Pracujemy też nad optymalizacją ścieżki rejestracji. Weryfikując co napisałeś mieliśmy podobne odczucia, chociaż po nagraniach z HotJar nie udało się wcześniej tego zauważyć. Poprawimy się
Nie widzimy sensu chowania authinfo ani wydawania go po wniosku. Brutalna prawda jest taka, że rejestratorzy nie chcą tego udostępniać łatwo w panelu bo użytkownik poczuje się zmotywowany do transferu, skoro to "takie łatwe". Jeden z TOP 3 rejestratorów w Polsce udostępniał kody w panelu ale zrobił pivot, gdy sprawdził statystyki transferów Dla nas domeny to sposób na promocję usług hostingowych ale wiemy, że produkt naprawdę musi być dopracowany, a nie mieć po prostu niskiej ceny. Słuchamy feedbacku i wykonujemy zmiany.
Wracając do rynku - zdajemy sobie sprawę z tego, że model na zachodzie jest inny. Nie chodzi tylko o miesięczne płatności - znacznie, znacznie więcej klientów wybiera abonamenty 2, 3, 4 letnie. Mamy w zespole osoby z kilkunastoletnim stażem w kilku podmiotach hostingowych w Polsce i nasze przemyślenia są takie, że... u nas to nie działa. Stety lub niestety postrzeganie nawet takiej rzeczy jak czas trwania usługi hostingowej jest mocno zakorzenione w umysłach klientów i zdefiniowane lata temu przez ówszesny oligopol. Wybieralność pakietów 1 mc na kilku przykładach była znacznie poniżej 10%, a choćby komplikowała ścieżkę zamówienia usługi. Respekt do uwarunkowań naszego rynku mają nawet tuzy zagraniczne, które nie decydują się na samodzielne wejście na nasz rynek. Mało kto chce powtórki z 1&1.