Guidelines
Regulamin Rejestracji na Forum Di.pl
Wstęp:
Aby stać się pełnoprawnym użytkownikiem forum, należy się zarejestrować - w trakcie procesu rejestracji należy podać nazwę użytkownika, hasło i adres e-mail. Twój adres e-mail nie będzie udostępniony bez Twojej zgody osobom trzecim. Wykorzystywany jest jedynie do potwierdzenia Twojej tożsamości i kontaktu z administratorami/moderatorami forum, w przypadku gdybyś na przykład zapomniał hasła do swojego konta.
I. Ogólne postanowienia:
1. Rejestracji dokonuje się poprzez zapoznanie się z niniejszym regulaminem, wypełnienie formularza oraz aktywację konta zgodnie z instrukcją przesłaną na podany w czasie rejestracji adres e-mail.
2. Jedna osoba może posiadać na forum tylko jedno konto.
3. Nick'ów na forum nie zmieniamy. W uzasadnionych przypadkach możemy np: dopisać adres strony, zmienić nazwisko lub usunąć dane personalne zastępując je pseudonimem.
4. Udział w dyskusjach forum jest bezpłatny.
5. Wszystkie działy z wyłączeniem działów "Narzędzia" "Wycena i Opinia" "Wolne Domeny" „Sprzedane” są dostępne dla Gości.
6. Publikując swoją wypowiedź na forum sprawiasz, że staje się ona częścią bazy danych strony di.pl i będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych przez nieokreśloną ilość czasu. Ponieważ w przeszłości wielokrotnie nasze forum padało ofiarą usuwania swoich wypowiedzi, co powodowało zaburzenie struktury tematu oraz chaos musisz być świadom, że administracja forum ma prawo przetrzymywać i przywracać Twoje publiczne wypowiedzi, a Ty nie będziesz miał w przyszłości możliwości trwałego ich usunięcia pomimo faktu, że jesteś ich autorem (w szczególności administracja rości sobie prawo do utrwalenia, wprowadzenia do pamięci komputera, publicznego odtworzenia wypowiedzi na czas nieokreślony). Jeżeli masz zamiar: zadać pytanie, wypowiedzieć się, umieścić ogłoszenie, a następnie usunąć, to prosimy nie korzystaj z forum. Powinieneś bardzo uważać przy umieszczaniu poufnych danych lub informacji o charakterze prywatnym.
7. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usunięcia konta bez uprzedzenia w przypadku notorycznego łamania regulaminu lub przedstawienia fałszywych danych.
8. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
9. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie oraz zablokowanie dostępu do forum na okres kilku dni.
10. Administrator i Moderator są autorytetami na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
11. Na forum rejestrowane są adresy IP użytkowników. Użytkownicy, którzy będą często łamać opisany Regulamin Forum, mogą zostać na stałe usunięci z listy forumowiczów.
12. Forum jest moderowane, nie możemy jednak zagwarantować, że wypowiedzi innych użytkowników nie będą budziły Twojego sprzeciwu.
13. Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę Cookies (tak zwanych Ciasteczek). Cookies służą do przechowywania informacji na Twoim komputerze, ułatwiających korzystanie z forum (takich jak nazwa użytkownika, hasło i opcje wyświetlania).
II. Zasady obowiązujące podczas pisania postów:
1. Odpowiadając w danym wątku nie należy odchodzić od głównego tematu (tworzenie OT - Off Topic).
2. Zanim o coś zapytasz użyj opcji szukaj, być może temat został już poruszony na naszym forum.
3. Niektóre działy posiadają swój dodatkowy regulamin.
4. Staraj się dobrze tytułować tematy zakreślając w nich problem, założenie tematu w stylu "Pomocy" grozi ostrzeżeniem.
5. Na całym forum wzbronione jest reklamowanie własnych domen zarezerwowanych i testowanych.
6. Do załatwiania prywatnych spraw służy opcja PW (Prywatna Wiadomość).
7. Wywołanie i/lub podtrzymywanie kłótni jest zabronione, grozi ostrzeżeniem oraz zablokowaniem dostępu do forum przez kilka dni.
8. Nie piszemy bezsensownych i pustych postów nie wnoszących nic do dyskusji (emoty, "Hehe", "." „+1” itp).
9. Zabronione jest zbędne pisanie WIELKIMI LITERAMI lub NaPrZeMiEnNie.
10. Nie wolno używać uciążliwego formatowania tekstu (różne, duże i kolorowe czcionki).
11. Nie piszemy postów jeden pod drugim tylko edytujemy jeżeli skrypt forum na to zezwala. Wyjątek stanowi podbicie w dziale Handel i Ogłoszenia.
12. Pamiętaj, jesteś w pełni odpowiedzialny za informacje, które umieszczasz na forum. Zobowiązujesz się również, że nie będziesz zamieszczał materiałów chronionych prawem autorskim, które nie należą do Ciebie. Przyjmujesz do wiadomości zasadę, że nie będziesz zamieszczał treści wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby lub naruszających cudzą prywatność, oraz innych materiałów, które mogą być niezgodne z prawem.
III. Zasady dotyczące sygnatur, podpisów:
1. Nie mogą zawierać treści obraźliwych i łamiących polskie prawo.
2. Nie powinny zawierać linków do stron erotycznych oraz łamiących polskie prawo.
3. Maksymalny rozmiar tekstu to trzy linie, linia pusta także jest linią.
4. Maksymalny rozmiar czcionki to 3.
5. Zabrania się umieszczania linków oraz podawania adresów w formie tekstu do konkurencyjnych forów, grup dyskusyjnych oraz konkurencyjnych serwisów.
6. Zabrania się umieszczania jakiejkolwiek grafiki w sygnaturze.
7. Sygnatura nie powinna stanowić reklamy zaparkowanych domen w kontekście pozycjonowania oraz zwiększenia zarobków. Zaparkowane domeny można reklamować nadając linkom nazwy domen i/lub używając informacji "Na Sprzedaż".
Przykład nadużycia: "darmowe mp3" odnosząca do zaparkowanej domeny www.twojedarmowemp3.pl.
IV. Zasady działu "Handel i Ogłoszenia":
1. Domenę można umieścić tylko w jednym dziale. Jeżeli jest to przykładowo polska domena z ruchem, należy się zdecydować na jeden dział.
2. W dziale "Inne Ogłoszenia" można zamieszczać tylko ogłoszenia związane z tematyką domen.
3. W tym dziale każdy temat można podbić/odświeżyć raz.
4. Domenę kolejny raz na sprzedaż można dać po upływie minimum 90 dni.
5. Nie sprzedajemy domen firm - nie popieramy cybersquattingu.
6. Nie sprzedajemy domen, które nie zostały zarejestrowane oraz domen, które są testowane (DNT).
7. W dziale 'handel i ogłoszenia' można założyć tylko jeden temat na dzień.
8. Gdy użytkownik prosi o oferty na PW, mieszące się w konkretnym pułapie cenowym, konkretnym rozszerzeniem itd. należy przedstawić oferty zgodne z oczekiwaniami. Inne oferty będą usuwane.
9. Ten dział to nie "Wycena i Opinia" - opiniowanie domen lub postowanie niezwiązane z ofertą sprzedaży będzie karane.
W przypadku niestosowania się do tych zasad post może zostać usunięty, a autor ukarany ostrzeżeniem.
V. Zasady działu "Wycena i Opinia":
1. Nie wyceniamy tutaj domen patrząc na jej nazwę i pisząc pierwszą lepszą liczbę, która nam przyjdzie do głowy.
2. Staramy się wycenić jej REALNĄ wartość - czyli tyle ile można na niej zarobić na dzień dzisiejszy.
3. Prosimy o opisanie domeny do wyceny.
4. W treści w miarę możliwości prosimy o podanie takich informacji jak:
- Jaki domena ma ruch i skąd pochodzi, jeśli jest z wyszukiwarek to:
* z jakich wyszukiwarek
* na jakie frazy była pozycjonowana i jakie ma pozycje
* ilość backlinków
* jej aktualny PageRank
* ranking Alexa
- Jeśli ruch jest type-in to zalecamy go opisać:
* ile go jest
* jaka jest ewentualna grupa docelowa
* z jakiego kraju/kontynentu pochodzi
5. Do wyceny można zgłosić tylko swoje domeny.
6. Nie wyceniamy domen firm - nie popieramy cybersquattingu.
7. Nie wyceniamy domen, które nie zostały zarejestrowane oraz domen, które są testowane (DNT).
8. W dziale 'wycena i opinia' można założyć tylko jeden temat na dzień.
9. Temat można podnieść/odświeżyć tylko raz.
10. Domenę kolejny raz do wyceny można dać po upływie minimum 90 dni.
11. W przypadku niestosowania się do tych zasad post może zostać usunięty, a autor ukarany ostrzeżeniem.
Zabronione jest wykorzystywanie w celu rozpowszechniania jakichkolwiek wypowiedzi, poradników i artykułów zamieszczonych na forum bez zgody autora.
Podmiotami odpowiedzialnymi za prowadzenie forum są firmy:
TOMDIM Tomasz Kurlenko oraz Netibo Rafał Pietrzyk
email: administracja (znak specjalny małpa) di.pl
Jeśli akceptujesz powyższe zasady, kliknij na przycisk "Rejestruj". Jeżeli jednak nie zgadzasz się z naszymi zasadami nie rejestruj się.
Administracja Di.pl