Mam taki temat i ciekaw jestem Waszej opini.
Umówiłem się z klientem na przeniesienie domeny z az.pl do hekko.pl gdzie jest poprostu taniej.
Rozpocząłem transfer domeny podając kod authinfo oraz dokonałem płatności w hekko.
Przez kilka dni nic się nie zadziało i po @ otrzymałem info, że trzeba wyłaczyć blokowanie whois, żeby mail z linkiem potwierdzającym transfer trafił do klienta (wcześniej mail nie docierał).
W międzyczasie domena miała ostatni dzień do wygaśnięcia, którym okazała się niedziela. Zdecydowaliśmy, że skoro mamy problem z wyłączeniem ochrony a biura obu firm nie pracują, to zapłacimy na wszelki wypadek az.pl, żeby nie było problemów. Przy płatności az. doliczyło nam za ochronę whois 50zł netto. W koszyku nie dało się tego usunąć a także w panelu (sceenshot). Więc musieliśmy zapłacić 180zł. W tym tygodniu pracownik az - prosił, że aby ręcznie wyłączyć tą opcję trzeba wysłać oficjalnego maila ze skrzynki klienta. Dopiero teraz transfer zoztał potwierdzony.
Czy możemy w jakiś sposób odzyskać pieniądze za usługę, której nie potrzebowaliśmy i nie będziemy z niej korzystać jednak z powodu ułomnego systemu i polityki firmy zmuszeni byliśmy kupić?