Jump to content

arturw

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About arturw

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam taki temat i ciekaw jestem Waszej opini. Umówiłem się z klientem na przeniesienie domeny z az.pl do hekko.pl gdzie jest poprostu taniej. Rozpocząłem transfer domeny podając kod authinfo oraz dokonałem płatności w hekko. Przez kilka dni nic się nie zadziało i po @ otrzymałem info, że trzeba wyłaczyć blokowanie whois, żeby mail z linkiem potwierdzającym transfer trafił do klienta (wcześniej mail nie docierał). W międzyczasie domena miała ostatni dzień do wygaśnięcia, którym okazała się niedziela. Zdecydowaliśmy, że skoro mamy problem z wyłączeniem ochrony a biura obu firm nie pracują, to zapłacimy na wszelki wypadek az.pl, żeby nie było problemów. Przy płatności az. doliczyło nam za ochronę whois 50zł netto. W koszyku nie dało się tego usunąć a także w panelu (sceenshot). Więc musieliśmy zapłacić 180zł. W tym tygodniu pracownik az - prosił, że aby ręcznie wyłączyć tą opcję trzeba wysłać oficjalnego maila ze skrzynki klienta. Dopiero teraz transfer zoztał potwierdzony. Czy możemy w jakiś sposób odzyskać pieniądze za usługę, której nie potrzebowaliśmy i nie będziemy z niej korzystać jednak z powodu ułomnego systemu i polityki firmy zmuszeni byliśmy kupić?
×