Jump to content
Sign in to follow this  
beata

suwnice.eu

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Najnowsze posty na forum

    • dostałem po godzinie odpowiedz, jednak z tego co napisali, nie miałem racji co do przypuszczeń, okazuje się, że to tak jest zrobione, chociaż nie jest to klarowne w samym panelu dla mnie.   "Uprzejmie informuję, że dla wybranych przez Pana ustawień na koncie generuje się na koniec miesiąca szablon faktury sprzedaży, który będzie udostępniony na stronie https://www.aftermarket.pl/Reverse/List/ (Finanse -> Lista dokumentów sprzedaży). Dokument ten należy wtedy uzupełnić numerem faktury z Pana systemu księgowego."
    • Aukcja domeny przechwyconej ma to do siebie iż cały zysk ze sprzedaży idzie dla tego co przechwycił domenę. Przy 460 aukcjach i dobrych domenach to może być ogromna różnica w zysku, ale zapewne to tylko przypadek w który mimo wszystko ja też nie wierzę    @Pan_Grzegorz Ceny domen idą w dół, więc widocznie bardziej opłacalny jest model zysków z promocji niż skromnego procentu z samej sprzedaży. Albowiem opłata jest zawsze pewna niezależnie od tego czy dojdzie do sprzedaży czy też nie. Tam gdzie nastawienie jest tylko na zysk, raczej nie ma co liczyć na to iż Twoje postulaty zostaną spełnione, albowiem owe postulaty były już wielokrotnie powtarzane w wątkach AM które czytałem. Bezskutecznie.   Niebawem "troszkę" się to zmieni, ale nie za sprawą AM   @zabaco To wygląda raczej na żart niż tzw "zabezpieczenia". Dla przykładu jedni mają problem przez 10 lat wprowadzić "zabezpieczenia" przed wprowadzeniem użytkownika w błąd, na przykładzie domeny Filmy z włoskim znakiem interpunkcyjnym, u "innych" nie będzie nawet możliwości zarejestrować/transferować/przechwycić domen które posiadają choć jeden znak nie znajdujący się w polskim alfabecie. I rozwiązanie to jest gotowe jeszcze zanim uruchomiono sprzedaż. Ale mówimy tu o zupełnie innych standardach i zupełnie innym nastawieniu.    Konkurencja na rynku ma to do siebie iż bardzo szybko rośnie jakość usług. Zapewne nie wszystkim się to będzie podobało, ale że NASK ma 217 Partnerów - każdy ma przecież wybór, choć nie każdego przygarną pod każdy dach   
    • W trakcie kilku aukcji odniosłem wrażenie, że użytkownik ten nie starał się wygrać, nie przebijał do końca tylko do osiągnięcia stosunkowo zadowalającej kwoty, po czym odpuszczał. Nic nie sugeruję, ale nie wierzę żeby randomowy troll wpadł sobie dla zabawy popodbijać 460 aukcji na uciechę AM. Miejmy nadzieję, że domeny zostaną opłacone. 
    • choinki.bialystok.pl choinki.slask.pl choinki.slask.pl choinki.katowice.pl   sprzedam przez AM, 299/szt. https://www.aftermarket.pl/Listing/Set/?id=3609976 https://www.aftermarket.pl/Listing/Set/?id=3609978 https://www.aftermarket.pl/Listing/Set/?id=3609977 https://www.aftermarket.pl/Listing/Set/?id=3609975
    • Na stronie głównej tylko baby i dziada brakuje. TRAGEDIA.
    • nikt nie odpisuje, więc pewnie teraz to już "stare ciastko"
    • Nie wiem kto ma teraz najwięcej do powiedzenia w Aftermarket, mam nadzieję że nie te same osoby które odpowiadają za ubiegłoroczne ulepszenia. Tak czy inaczej, proszę aby przemyślały sobie poniższe kwestie. Wyrównywanie strat wynikających z własnych błędów "dojeniem" użytkowników, doprowadzi tylko do jednego - Aftermarket R.I.P.   - przywrócenie aukcji user premium, co zwiększy wolumen sprzedaży, teraz wystawianie domen na aukcjach kiedy można się spodziewać końcowej kwoty poniżej 2 tys. jest nieopłacalne, ponieważ promocja jest horrendalnie droga, a bez niej nie ma sensu wystawiać czegokolwiek   - przywrócenie bezpłatnego wystawiania domen zewnętrznych   -  obniżenie cen promocji na giełdzie, szczególnie promocji w newsletterze oraz promocji domen na giełdzie, wprowadzenie kilku progów cenowych   - obniżenie ceny za ustanowienie kwoty minimalnej i to radykalne, wprowadzenie górnego progu opłaty za tę możliwość   -  zmiana layoutu, szczególnie oferty sprzedaży, na bardziej nowoczesny i minimalistyczny, usunięcie niepotrzebnych informacji, dokonane przez kogoś z poczuciem gustu  
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18514
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    chramso
    Joined
×