skera 0 Report post Posted November 6, 2006 Witam. Jak w temacie. Zgóry dziękuje za odpowiedź Ps. zarejestrowane są już .pl .com i .info Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted November 6, 2006 Witam, A co to ma byc? Share this post Link to post Share on other sites
skera 0 Report post Posted November 6, 2006 Prosiłbym o wycene tej domeny. Jestem jej właścicielem. Niedlugo mam zamiar ją sprzedać i niewiem za ile próbować to zrobić. Z tego co widzialem ostatnio wykupiono szydera.com i szydera.info. Jeśli mają państwo jakiś pomysł ile za nią wziąść zgóry dzięki za pomoc . Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
martinuk 0 Report post Posted November 7, 2006 nie wiem , jak tobie , ale mi na tym forum jeszcze nikt nie odpisał Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted November 7, 2006 Pytałem co znaczy słowo "szydera" gdyż nie wiem. Nie zawsze można wycenić domene patrząc na jej nazwe i tak jest i w twoim przypadku. Nie wyceniamy tutaj domen patrząc na jej nazwe i pisząc pierwszą lepszą liczbe która nam przyjdzie do głowy. Staramy sie wycenić jej REALNĄ wartość - czyli tyle ile można na niej zarobić na dzień dzisiejszy (nie liczą sie zdania pisane na aukcjach "domena jest warta miliony jak ją sobie wypozycjonujesz"). Chciałbym jeszcze podkreślić ze głównie analizie podlegają takie zalety jak: - jaki domena ma ruch i skad pochodzi, jeśli jest z wyszukiwarek to: *z jakich wyszukiwarek *na jakie frazy była pozycjonowana i jakie ma pozycje *ilość backlinków *jej aktualny PageRank - jeśli ruch jest type-in to warto go opisac: *ile go jest *jaka jest ewentualna grupa docelowa *z jakiego kraju/kontynentu pochodzi *ewentualnie jakie jest overture z rozszerzeniem i ile obecnie zarabia z parkingu Jeśli domena jest naprawde atrakcyjna, np. bank.pl czy numizmatyka.pl to wycenia sie wg zupełnie innych reguł - bardziej na oko. Nie wyceniamy tak jak to robi gido trzymając sie sztywnego algorytmu punktowego gdyż nie jest to do końca dobre rozwiązanie. Do każdej domeny trzeba podchodzić indywidualnie i trzeba odkryć jej zalety. Pamietaj! Kupujący nie patrzy jak domena wygląda tylko patrzy jakie ewentualne pieniądze za nią się kryją. Share this post Link to post Share on other sites