Jump to content
  • Najnowsze posty na forum

    • Nierozumiesz tez realiów kultury postkomunistycznej, gdzie zamiast slepo wierzyc trzeba po prostu sprawdzic.  Na pewno technicznie wiele rzeczy da sie zweryfikowac ale te NASK-owe broszurki niebwyjasniaja detali, trzeba by je prownac z konkretnymi danymi.    Warto tez sprawdzic czy zmiana abonenta to sprzedaz.  Jak widzisz to nie takie oczywiste. 
    • @Czyzis    Nie rozumiem dlaczego na siłę chcesz przeforsować swoje zdanie wklejając do tego tabelę która ma się nijak do tego o czym rozmawiamy. Tak czy owak po raz kolejny jesteś w błędzie. Spieszę Ci wytłumaczyć dlaczego:   Kazdy abonent ma swój numer identyfikacyjny a zmiana nawet całego adresu nie ma wpływu na ilość abonentów a tym bardziej jednej litery. Ponadto do utworzenia nowego/zmiany abonenta używa się innych komend niż do edycji.    Natomiast Przemek @pb mógłby podać tutaj realne dane odnośnie zapewne małego % użytkowników którzy dokonują wirtualnej zmiany abonenta bez rzeczywistej zmiany właściciela domeny.   Tak więc jeśli nie masz wystarczającej wiedzy w danym temacie, niezwykle głupim posunięciem jest posądzać o naiwność innych.    
    • https://www.dns.pl/cykl_zycia_domeny_pl   TAKIE STANY DOMENY ODROZNIA NASK Rejestracja dozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona niedozwolona Odnowienie niedozwolona niedozwolona dozwolona dozwolona niedozwolona Transfer do innego rejestratora niedozwolona niedozwolona dozwolona dozwolona niedozwolona Zmiana delegacji niedozwolona niedozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona Zmiana abonenta niedozwolona niedozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona Rezygnacja niedozwolona       Aby sie upewnic warto zapytac osobe, ktora przygotowuje te dane do raportu.  Fakty sa takie, ze zmiana abonenta to moze byc nawet zmiana jednego znaku w danych abonenta, a co jesli te zmiany sa wprowadzane co jakis czas przez samego rejestratora? Poprzez np usluge ukrycia danych abonenta? Oraz na wiele innych sposobow? Poprosze o poprawienie jesli jest inaczej, ale tak to wyglada i nie sadze by NASK chcial tak precyzyjnie podawac fakty, bo moga nie byc tak atrakcyjne jak piekny falsz.    Wspolczuje Tobie naiwnosci, niewiele sie zmienia na rynku domen, dlatego nic oprocz oczywistosci nie dodam, ale Twoja sklonnosc do skrajnego optymizmu nie zmieni rzeczywistosci. 
    • @Czyzis    Nie pisałem o transferach a o zmianach abonentów, zarzucasz komuś iż jest niemądry a sam nie potrafisz znaleźć podstawowych danych w raportach NASK pisząc do tego bezsensowny komentarz z informacjami które wszyscy znają od lat. Oto fakty na które się powołałem:   https://dns.pl/sites/default/files/2019-05/NASK_Q1_2019_RAPORT.pdf Strona 9 "W pierwszym kwartale 2019 roku wykonanych zostało 33 067 zmian abonentów nazw domeny .pl."   https://dns.pl/sites/default/files/2019-08/NASK_Q2_2019_RAPORT.pdf Strona 9 "W drugim kwartale wykonano 23 664 zmiany abonentów nazw domeny .pl."   https://dns.pl/sites/default/files/2019-11/NASK_Q3_2019_RAPORT.pdf Strona 9: "Od początku lipca do końca września 2019 roku wykonano 26 005 zmian abonentów nazw domeny .pl"   Natomiast odnośnie wcześniejszego Twojego komentarza - koszt utworzenia strony znacznie spadł przez ostatnie lata i stał się znacznie prościejszy za sprawą WP i wszelakich szablonów i wtyczek. Budowanie marki na kogoś subdomenie to bardzo ale bardzo kiepski pomysł. Kiedyś było znacznie więcej darmowych miejsc których już dzisiaj nie ma. A co jeśli ktoś miał linki do tych stron ? Nie ma, zaczynasz od zera i od ostatnich pozycji w Google. Dlatego właśnie budowanie marki a nawet i wizytówki na swojej domenie ma największy sens. Bo za kilka lat gdy subdomena zniknie, poprzedni klient już nie trafi na Twoją stronę   @Alexis   Każdy w pewnym momencie swojego życia zarabia 1 milion - tyle iż nic mu z niego nie zostaje, więc nie widzę w tym absolutnie nic nadzwyczajnego. Co innego zarobić miliard - gdyż aby tego dokonać dla przykładu musisz zarabiać 100 milionów rocznie i to przez 10 lat.   Jeśli zaokrąglimy ZUS do 1,500 zł, a ktoś przez całe życie prowadzi DG okaże się iż samego ZUS-u zapłacił 1 milion w wieku 70 lat i dostał jakiś ochłap nazwany dla zmylenia emeryturą. Dlaczego właśnie ZUS jest obowiązkowy.   Nawet osoba zarabiająca minimalną krajową już po 30 latach pracy zarobi swój pierwszy milion z czego opresyjny system skarbowy zabierze połowę i kolejne 23% jako VAT.   A wracając do domen ....   Należy pamiętać iż na ROI ma wpływ nie tylko sposób i miejsce sprzedaży ale przede wszystkim sama nazwa domeny i jej cena. Tak więc skopiowanie przez konkurencję samego sposobu sprzedaży niewiele da. Znajomość trendów na rynku oraz możliwości finansowych klienta ma znacznie większy wpływ na sprzedaż. Tym bardziej iż mówimy o szybkich sprzedażach w ramach 1 roku, gdzie ROI będzie największe ze względu na niski koszt domeny. Tak samo więc to co się nie sprzedało powoduje znacznie niższe straty które z kolei mają wpływ na ROI.    
    • aktowka.pl   Domena generyczna - prosze o oferty: aktowka.pl   http://aktowka.pl  
    • Korrekta (literowka): czyli zwrot z inwestycji mam tylko 6,8%. To bardzo daleko od zwrotu x10, wiec nie 1.000%.
    • Nie jestem skłonny do takiego ryzyka, odnośnie domen polskich, by kupować generyki za duże kwoty, to jeszcze za wcześnie, a może już za późno? Ostatnio była do wzięcia na AM kuchenka .pl za kilkaset PLN ...   Staram się badać jakie są nastroje,  są ludzie, którzy nie wierzą i wyprzedają i są napaleńcy jak @Domeniacz, który chętnie poświęci trochę kapitału na testy.   Zacytowałeś kogoś z rynku niemieckiego, który jest jednym z największych rynków domen, poza tym rynek niemieckojęzyczny jest kilkakrotnie większy i lata świetlne do przodu przed rynkami rozwijającymi się jakim realnie jest polski rynek, ale kto będzie inwestował w PL, jak są inne kraje i kontynenty bardziej atrakcyjne?   Aby lepiej pokazać różnice pomiędzy rynkiem, kulturą, warto przyjrzeć się jak w branży StartUp-ach myślą Polacy i Niemcy. Ogólnie na zachodzie Startup to firma, która funkcjonuje (sprzedaje ) i ma kapitał, ale potrzebuje inwestorów do zwiększenia sprzedaży.   W PL jak się mówi o startup-ach to raczej chodzi o Januszy, którzy mają pomysł, ale nic nie działa a pieniądze inwestora mają iść na stworzenie firmy przynoszącej jakieś zyski. W PL pokutuje wiele różnych stereotypów na temat biznesu i dlatego zamiast robić biznes innowacyjne, mówi się o innowacyjności. Myślę, że nie trzeba nawet dotykać liczb, by wiedzieć w jakim kierunku iść, moim zdaniem to tworzenie zarabiających usług z wykorzystaniem jednej wiodącej domeny i wielu uzupełniających, pozwalając na naturalne zagospodarowanie większego rynku w czasie, a to się nie kwalifikuję jako inwestycja w domenym tylko inwestycja w konkretny biznes i wtedy jak zarabia, można kupić więcej domen/biznesow, aby poszerzyć rynek.   Jak wielu tutaj na forum, jestem pasjonatem, tworzę oprogramowanie i domeny potrzebuję na projekty a przy okazji jak sie sprzeda, to jest to jakaś forma amortyzacji pozostałych. Na pewno są klienci na domeny za niskie XXX, ale tutaj by sie pryzdala sztuczna inteligencja, bo szkoda mi czasu na grzebanie w tysiacach domen i sie zastanawiac, ktorą przedłużyć czy sprzedać, może @Domeniacz zrobi coś takiego i będziemy wszyscy mu gratulowali za rok, a może nie...            
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18503
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    elizarut
    Joined
×