Anna Kur 0 Report post Posted March 12, 2012 Dzień Dobry Uprzejmie informuję, iż system działa obecnie prawidłowo, chwilowe problemy w wyświetlaniu się strony, w logowaniu się do Panelu Klienta oraz utrudnienia przekierowania DNS zostały bezzwłocznie naprawione. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszam. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: pomoc@az.pl Pozdrawiam serdecznie Anna Kur Dyrektor AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted March 17, 2012 (edited) czy tylko ja nie mogę się zalogować do panelu ? The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.Apache Server at panel.az.pl Port 443 Edited March 17, 2012 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
websign 0 Report post Posted March 17, 2012 Mam to samo, pewnie niedługo wróci Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted March 19, 2012 Dzień Dobry Uprzejmie informuję,iż napotkane przez Państwa trudności w logowaniu się do Panelu Klienta, były wynikiem chwilowego obciążenia serwera, a Panel Klienta po krótkim czasie funkcjonował już prawidłowo. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie Anna Kur Dyrektor AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted May 15, 2012 Działa Wam w ogóle AZ? Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji. Przy próbie wejścia na stronę główną Share this post Link to post Share on other sites
dezerter 3 Report post Posted May 15, 2012 Działa Wam w ogóle AZ? Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji. Przy próbie wejścia na stronę główną Właśnie chciałem dostać się do ich czata, a tu zonk. 500 to ostatnio norma w wykonaniu AZ rano wieczorem i w południe. Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted May 15, 2012 Niestety error 500 .....od paru minut. Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted May 16, 2012 Witam serdecznie Uprzejmie przepraszamy za wczorajszą kilkuminutową przerwę w dostępności do Panelu Klienta. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie Kamila Sitek Asystentka Dyrektora AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted July 19, 2012 No bez jaj! Az.pl nie "przerobiło" 20 domen, dla których ustaliłem ceny... To jakiś żart chyba 20 domen? Dzięki za stracony czas... Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji. Spróbuj wykonać ją ponownie za chwilę. Jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@az.pl Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted October 9, 2012 Działają Wam strony utrzymywane na hostingach AZ? Share this post Link to post Share on other sites
thurisaz 22 Report post Posted October 9, 2012 Nie wiem Bart, czy aktualne, ale u mnie działa Share this post Link to post Share on other sites
itithebest 30 Report post Posted November 24, 2012 Próbując opłacić domenę (płatności online ING) komunikat: Uwaga! Aktualnie brak możliwości zapłacenia wybranym kanałem płatności! Wybierz inny kanał płatności aby zakończyć proces! Zasilić panelu w ten sposób również nie można Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted November 24, 2012 (edited) Próbując opłacić domenę (płatności online ING) komunikat: Uwaga! Aktualnie brak możliwości zapłacenia wybranym kanałem płatności! Wybierz inny kanał płatności aby zakończyć proces! Zasilić panelu w ten sposób również nie można Nic nie padło. ING nie obsługuje płatności on-line od godziny 15:00 w sobotę aż do 8:00 rano w poniedziałek. Komunikat AZ jest prawidłowy, a dodatkowo sugeruje abyś zmienił nie kanał płatności lecz bank Edited November 24, 2012 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
itithebest 30 Report post Posted November 24, 2012 Nic nie padło. ING nie obsługuje płatności on-line od godziny 15:00 w sobotę aż do 8:00 rano w poniedziałek. Komunikat AZ jest prawidłowy, a dodatkowo sugeruje abyś zmienił nie kanał płatności lecz bank Opłacić domenę próbuje od rana (grubo przed 15) Nie raz opłacałem domeny w ten sposób również w weekendy i nigdy nie było z tym problemu. Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted November 26, 2012 (edited) Witam serdecznie Zgodnie z zapisami na stronie ING Banku Śląskiego : 1. zlecenia przyjęte do realizacji przez Bank w soboty do godz. 1500: realizowane są w tym samym dniu. 2. zlecenia przyjęte do realizacji przez Bank w soboty po godz. 1500: realizowane są w najbliższym dniu roboczym z zastrzeżeniem pkt. 4. 3. zlecenia złożone w niedziele i święta: realizowane są w najbliższym dniu roboczym z zastrzeżeniem pkt 4. 4. zlecenia płatnicze z bieżącą datą realizacji na rachunki1 Klientów w ING Banku Śląskim S.A. przyjęte do realizacji przez Bank w soboty po godz. 1500oraz w niedziele i święta: realizowane są w tym samym dniu. Takie zlecenie płatnicze zostanie zaksięgowane w najbliższym dniu roboczym z datą realizacji zgodną z dyspozycją Klienta. Pozdrawiam serdecznie Kamila Sitek Asystentka Dyrektora AZ.PL Edited November 26, 2012 by ksitek Share this post Link to post Share on other sites