korkis 0 Report post Posted August 8, 2016 prawdziwewedliny.pl witajcie tym razem prosze o opinie prawdziwewedliny.pl. wydaje sie ciekawa bo konkretna, ale .... zycie bywa pokrętne tak jak logika Share this post Link to post Share on other sites
BizM 18 Report post Posted August 9, 2016 (edited) Pytanie, co oznaczałoby określenie "prawdziwe"? Jak rozumiem chodzić może o podkreślenie wysokiej jakości i "tradycyjnego" sposobu produkcji, wolnego od chemii, konserwantów (nie mieni się kolorami tęczy połyskując jak rybia łuska )? Rozkminiam w ten sposób, bo tak jakoś ten epitet na pierwszy rzut oka trochę mi tu nie pasuje. Ale z drugiej strony patrząc, to w sumie ma to sens w takim ujęciu (wędliny wolne od chemii). Potencjalnym KK mógłby być ktoś potrzebujący takiej domeny na sklep internetowy, stronę masarni, jakąś rodzinną działalność, duża firma raczej nie będzie zainteresowana, generalnie jakiś niewielki projekt, chociaż mogę się mylić. Musi się trafić odpowiedni KK, domena nie jest taka zła. Może coś z tego być, chociaż mnie tak średnio przypada do gustu, mam mieszane odczucia. Nazwy w .com.pl i .eu zarejestrowane, ale niezagospodarowane, reszta wolna. Adwords na frazę "prawdziwe wędliny" pokazuje średnią miesięczną liczbę wyszukań na poziomie 10. Dla porównania, dla słów "wędliny" i "wędlina" jest to po 1 900. Liczba wyników w Google dla "wędliny", to 2 300 000, dla "wędlina", to 347 000. Dla frazy "prawdziwe wędliny", to 1 500. Nazwa wędliny w domenie .net przekierowuje na stronę firmy. Peel i .com.pl na AM, .com należy do firmy, ale niezagospodarowana. To może pokazywać zainteresowanie ze strony KK i potencjał oraz charakterystykę rynku, jego specyfikę nabywczą w odniesieniu do domen, bo rynek sam w sobie jest duży i generuje niemałe przychody. Można zauważyć pewien "trend", mianowicie, że firmy działają pod nazwami własnymi lub połączeniem produktu i nazwiska właściciela, albo mają domeny bardziej precyzyjnie opisujące produkt, np. wedliny-ekokologiczne.pl (niby standard i zwykle tak jest, ale jednak nie do końca), co świadczyć może na korzyść Twojego adresu. Poza tym branża wędliniarska, mięsna, przetwórstwa mięsnego, masarska mimo, że sklepy i strony w Internecie funkcjonują, to bardziej kojarzy się ze stacjonarnym prowadzeniem działalności i tak też to najczęściej jest, ciężko sobie wyobrazić żeby osiedlowy sklepik posiadał własną stronę, zwłaszcza, że często takie sklepiki działają z ramienia dużych graczy, a to wpływa na zapotrzebowanie na . Taka mało internetowa branża, w porównaniu np. do finansów, ale taka specyfika. Myślę, że ta domena może się sprzedać - patrząc po zarejestrowanych i zagospodarowanych adresach, to ma szanse, ale trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość i nie oczekiwać kokosów. Edited August 9, 2016 by BizM Share this post Link to post Share on other sites