dezerter 3 Report post Posted January 5, 2012 A widziałeś "Swept Away" (Rejs w nieznane)? Tego akurat nie widziałem, ale jak wierzyć ocenom to niewiele straciłem Dzięki za Layer Cake będzie, jak znalazł na dzisiejszy wieczór. Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted January 5, 2012 (edited) Tego akurat nie widziałem, ale jak wierzyć ocenom to niewiele straciłem Dzięki za Layer Cake będzie, jak znalazł na dzisiejszy wieczór. Podejście do tego filmu mocno zależy czy ktoś lubi Madonnę czy nie (ja np. nie lubię i uważam, że piosenkarką jest porządku, ale aktorką mierną). Ja przyznam, że nie oglądałem Layer Cake (dzięki za cynk). I mogę polecić z mniej znanych filmów, a moim zdaniem ciekawych francuski "99 Franków": http://www.filmweb.pl/film/99+frank%C3%B3w-2007-396150 Jak ktoś jest trochę antysystemowy to na pewno się spodoba. Dostępny na onet.tv - http://vod.onet.pl/99-frankow,8455,film.html (chociaż patrzę, że wcześniej był za darmo, teraz już odpłatnie tylko). Film zarazem zabawny, przerażający jak i zmuszający do myślenia (rzadkie połączenie w obecnym kinie). Edited January 5, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
Oxygen 1 Report post Posted January 5, 2012 (edited) Ja polecę mój ulubiony film: Pan Życia i Śmierci (Lord of War) Krótko o filmie: Jurij Orłow (Nicolas Cage) jest handlarzem bronią, który krok po kroku wspina się na "zbrojny Olimp". Nie interesuje go komu sprzedaje, często obu stronom konfliktu. Ostatnio największe zyski czerpie współpracując z krwawymi dyktaturami w Afryce... W rozkręcaniu biznesu pomaga mu brat (Jared Leto). Przychodzi jednak taki moment, w którym Jurij musi dokonać wyboru: rodzina (urodziwa żona i synek) albo styl życia do którego przywykł: często pełnego ryzyka i stresu, lecz również na bardzo wysokim poziomie, w otoczeniu pięknych kobiet. Wybór nie jest prosty, tym bardziej, że za każdy trzeba ponieść wysoką cenę Foto1 Foto2 No i trailery: Polecam ten film. Mnie spodobał się bardzo . Miłego oglądania. Edited January 5, 2012 by Oxygen Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted January 5, 2012 (edited) Ja polecę mój ulubiony film: Pan Życia i Śmierci (Lord of War) Też polecam, poleciłem też już wyżej. Świetna jest też czołówka tego filmu, jedna z lepszych jakie widziałem. czołówka filmu Lord of War Edited January 5, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
Oxygen 1 Report post Posted January 5, 2012 Też polecam, poleciłem też już wyżej. Świetna jest też czołówka tego filmu, jedna z lepszych jakie widziałem. czołówka filmu Lord of War Też go polecałem gdzieś wcześniej już razem z kilkoma innymi filmami, ale tam mógł ktoś przeoczyć, więc wrzuciłem jeszcze raz osobno ten film, bo uważam że naprawdę warto go obejrzeć . Czołówka jest super. Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted January 6, 2012 ... zmiana klimatu "Benek" Benek ma 29 lat i postanawia zacząć życie od nowa. Bierze odprawę i odchodzi na zawsze z kopalni. Jednak kolejne próby zdobycia pracy zawodzą. Kiedy wydaje się, że jest na samym dnie, niespodziewanie miłość powoduje, że znajduje w sobie siłę i upór, które odwracają koło fortuny. Ratuje nie tylko siebie, ale też kolegów górników i zdobywa upragnioną kobietę. Nasycona humorem, uniwersalna opowieść o nadziei. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted January 14, 2012 (edited) Ja polecam: Buntownik z wyboru Donnie Brasco Efekt motyla Filadelfia Gangi Nowego Jorku Gra Iluzjonista Incepcja Kasyno Leon zawodowiec Ojciec chrzestny Pan i władca: na krańcu swiata Pan życia i śmierci Piękny umysł Rain man Rzeka tajemnic Sekretne okno Skazani na Shawshank Zapach kobiety Życie jest piękne Z powyższych nie widziałem tylko Rzeka tajemnic i Życie jest piękne. Tego drugiego pewnie ze względu na fakt, że nie przepadam za włoskim kinem. Do Twoich dodałbym jeszcze: Labirynt Fauna Trainspotting Czarny kot, biały kot Źródło Czarny Łabędź Pulp fiction, Cztery pokoje (ogólnie twórczość Tarantino, którego jestem wielkim fanem) Grind house Od zmierzchu do świtu Lśnienie Bękarty wojny Pachnidło To tak na szybko z tych, które figurują na mojej liście ulubionych na FB Podejście do tego filmu mocno zależy czy ktoś lubi Madonnę czy nie (ja np. nie lubię i uważam, że piosenkarką jest porządku, ale aktorką mierną). Ja przyznam, że nie oglądałem Layer Cake (dzięki za cynk). I mogę polecić z mniej znanych filmów, a moim zdaniem ciekawych francuski "99 Franków": Ogólnie pomysł na film nie jest zły, ale Madonna ładnie śpiewa (czego swoją drogą w filmie nawet nie wykorzystano), jednak aktorka z niej żadna. Jak się podobał Layer Cake? Wiedziałeś jak miał na imię główny bohater?? Ja polecę mój ulubiony film: Pan Życia i Śmierci (Lord of War) Bardzo dobry film. Jednak mimo wszystko do moich ulubionych, w których zagrał Coppola należy "Leaving Las Vegas" ("Zostawić Las Vegas"). Teraz jednak odkąd przyjmuje prawie każdą propozycję filmową żeby wyjść z ogromnych długów w jakie popadł to już nie ten sam aktor rzekłbym Może jednak jeszcze zobaczymy go kiedyś w filmie pokroju dwóch w/w. Pobawię się trochę w archeologa i odkopię post Degone z poleceniem polskiego filmu "Dla Ciebie i ognia". Z racji faktu, że nie przepadam za polskim kinem umknął mi on, jednak ostatnio przypadkiem trafił w moje ręce i przyznam szczerze, że jestem pod jego ogromnym wrażeniem. Dlatego też jeśli ktoś jeszcze nie widział - polecam! Trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty "Dla Ciebie i Ognia"!!! Z nowszych filmów jakie ostatnio obejrzałem polecam natomiast: "In time" (Wyścig z czasem) Pomijając średnią grę JT (i jego piskliwy głosik ) film naprawdę godny polecenia choćby za sam pomysł. Nie wiem czy był on zaczerpnięty z jakiejś książki, ale przyznam, że dał mi ten film trochę do myślenia, a takie właśnie lubię Aha! Bym zapomniał. Zwróćcie uwagę na grę aktorską Amandy Seyfield. Myślę, że mimo tego iż jeszcze długo będę wymazywał z pamięci inny film z jej udziałem ("Jennifer's body" ) to dziewczyna ma potencjał Edited January 14, 2012 by bartxx86 Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted January 15, 2012 Do Twoich dodałbym jeszcze: Labirynt Fauna Trainspotting Czarny kot, biały kot Źródło Czarny Łabędź Pulp fiction, Cztery pokoje (ogólnie twórczość Tarantino, którego jestem wielkim fanem) Grind house Od zmierzchu do świtu Lśnienie Bękarty wojny Pachnidło Wszystkie dobre, szczególnie Tarantino, del Toro i Aronofsky'ego, ale to reżyserzy niepowtarzalni, klasa sama w sobie. Ja nie widziałem tylko "Pachnidło", ale to może dlatego, że zawsze jak przeczytam dobrą książkę ("Pachnidło" Patricka Süskind-a) to źle nastawiam się do filmu, jakoś ona mi się nie wydawała tak "do przeniesienia na ekran" w 100%, kiedyś nadrobię tę zaległość. Książkę dostałem na urodziny od brata i musiałem przeczytać, nie do końca się spodziewałem aż takiej analizy zachowań seryjnego mordercy. "Lśnienie" warto wspomnieć, że miało dwie ekranizacje - czyli nagradzany film Kubricka z 1980, dobrze oceniony przez krytyków, ze scenariuszem Stanley-a Kubricka (ale podczas promocji filmu Stephen King kazał usunąć swoje nazwisko z kampanii reklamowej ;-)) i miniserial z 1997, który King sygnował własnym nazwiskiem i mimo, że nikt znany w nim nie wystąpił ani nikt znany go nie wyreżyserował to Stephen King osobiście napisał do tego serialu scenariusz. ;-) Mi się podobały obie ekranizacje, film uważam za o wiele trudniejszy niż miniserial, no i dużo mniej trzymający się książki niż serial, choćby dlatego, że film trwał 2,5 godz., a miniserial 4,5 godz. Jak się podobał Layer Cake? Wiedziałeś jak miał na imię główny bohater?? Jeszcze nie obejrzałem, ale mam ten film wciąż na celowniku. Bardzo dobry film. Jednak mimo wszystko do moich ulubionych, w których zagrał Coppola należy "Leaving Las Vegas" ("Zostawić Las Vegas"). Teraz jednak odkąd przyjmuje prawie każdą propozycję filmową żeby wyjść z ogromnych długów w jakie popadł to już nie ten sam aktor rzekłbym Może jednak jeszcze zobaczymy go kiedyś w filmie pokroju dwóch w/w. Cage, Coppola wyreżyserował film. Literówka mała. :-) Tak rzeczywiście Nicolas Cage gra obecnie w wielu kaszankach, ale o długach nie wiedziałem - to wiele wyjaśnia. ;-) Dla mnie "Zostawić Las Vegas" to film o upadku, hazardzie, piciu i trzeźwieniu (choć nigdy do końca), aczkolwiek to była faktycznie rola Cage'a z wysokiej półki, był przekonujący, wolę się teraz nie zastanawiać skąd te długi - może jest tak jak w tym filmie. A na moim FB poza moją poprzednią i Twoją listą jest jeszcze kilka (fajny pomysł tam zerknąć) ;-), dołączyłem jeszcze trochę i tak powstała nowa lista filmowa z filmami (moim zdaniem) godnymi polecenia. Tym razem się wysiliłem (chyba), bo jest po jednym filmie na każdą literę. Aviator Braveheart - Waleczne Serce Cube Dzień świstaka Equilibrium Forrest Gump Gattaca - Szok przyszłości Hooligans Imię Róży Joe Black K-Pax Ludzie honoru Marzyciel Nic do stracenia Od zmierzchu do świtu Pianista Quiz show Rzeczy, które robisz w Denver będąc martwym Stowarzyszenie Umarłych Poetów Tańczący z wilkami Uśpieni Vanilla Sky Wywiad z wampirem X-Men Zielona mila Pozdrawiam. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted January 16, 2012 (edited) Ja nie widziałem tylko "Pachnidło", ale to może dlatego, że zawsze jak przeczytam dobrą książkę ("Pachnidło" Patricka Süskind-a) to źle nastawiam się do filmu, jakoś ona mi się nie wydawała tak "do przeniesienia na ekran" w 100%, kiedyś nadrobię tę zaległość. Książkę dostałem na urodziny od brata i musiałem przeczytać, nie do końca się spodziewałem aż takiej analizy zachowań seryjnego mordercy. To Ty musisz obejrzeć film, a ja przeczytam książkę. Od znajomej, która czytała książkę i widziała film wiem, że książka wywiera jeszcze większe wrażenie niż film Cage, Coppola wyreżyserował film. Literówka mała. :-) Tak rzeczywiście Nicolas Cage gra obecnie w wielu kaszankach, ale o długach nie wiedziałem - to wiele wyjaśnia. ;-) Dla mnie "Zostawić Las Vegas" to film o upadku, hazardzie, piciu i trzeźwieniu (choć nigdy do końca), aczkolwiek to była faktycznie rola Cage'a z wysokiej półki, był przekonujący, wolę się teraz nie zastanawiać skąd te długi - może jest tak jak w tym filmie. No właśnie nie literówka Prawdziwe nazwisko Nicolasa to Coppola, jednak aby nie być kojarzonym ze sławnym wujkiem (tak, jest on bratankiem Francisa Forda Coppoli) i móc samemu zapracować na swoją pozycję w Hollywood zmienił je na Cage Długi "na szczęście" nie były spowodowane wymienionymi przez Ciebie przesłankami. Miał on z tego co pamiętam około 10 milionów dolarów długów z tytułu niespłaconych...zobowiązań podatkowych To całkiem modne w Mieście Aniołów (Wesley Snipes, Pamela Anderson i kilku innych), jednak jego były naprawdę pokaźne i stąd też te "kaszany". Mam teraz od pewnego czasu na celowniku do obejrzenia "Trespass", zobaczymy jak w tym filmie wypadł. Chociaż patrząc po ocenach film nie powala. Tym razem się wysiliłem (chyba), bo jest po jednym filmie na każdą literę. Z tych nie widziałem już kilku, zwłaszcza tych starszych. Do nadrobienia Cofając się też trochę wstecz i wybierając po jednym z każdej litery: Autostradą przez galaktykę (dla tych którzy nie wiedzą po co jest ręcznik ) Bękarty wojny (Christoph Walz + Bongiorno ) Co gryzie Gilberta Grape'a (pierwsza większa rola Leonardo DiCaprio) Death at a funeral (Wersja z 2007 roku, później amerykanie wzięli ją w 2010 w swoje ręce i trochę spłycili imho) Equilibrium (Christian Bale + niesamowite sceny walk) Friday (wszystkie 3 części, o ile ktoś lubi Ice Cuba) Gnijąca Panna Młoda (dobry film Tima z Johnnym Deppem na dodatek) Hmm...cHwała (Glory - jeden z nielicznych filmów wojennych jaki mi się podoba) I am legend (ciekawy, apokaliptyczny film) Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi (Simon Pegg. Uwielbiam tego aktora, prawie każdy jego film, polecam jeszcze Hot Fuzz, a z nowszych Paul) Kiss Kiss Bang Bang (strasznie niedoceniony w naszym kraju) Las Vegas Parano (każdy powinien choć raz w życiu zobaczyć ten film) Moon (świetny thriller z Samem Rockwellem i Kevinem Spacey w rolach głównych) Notebook (Pamiętnik, idealny na seans z drugimi połówkami) Obcy (klasyk, też każdy musi obejrzeć) Piąty Element (Luc Besson i młodziutka niespełna 22 letnia Milla + Chris Tucker) Ronin (wartka akcja, świetne sceny pościgów) Studenci (Higher learning. Omar Epps, Ice Cube, Busta Rhymes. Więcej nie trzeba mówić. Obowiązkowa lektura dla lubiących stary, dobry amerykański rap) To nie jest kraj dla starych ludzi (film braci Coen, ich też trzeba lubić) Ucieczka z Alcatraz (jak dla mnie obok Skazanych na Shawshank jeden z lepszych filmów więziennych) V jak Vendetta (na podstawie komiksu Alana Moore'a + Natalie Portman) Wyspa strachu (na podstawie książki "Wyspa skazańców" Dennis Lehane, również polecam + Martin Scorsese) Zbyt blisko wroga (In too deep, zwłaszcza dla fanów serii Dr. House) Z nowo obejrzanych filmów polecam natomiast nowy film Romana Polańskiego: "Rzeź" ("Carnage") PS. Tylko nie liczcie na to, że wyjdą z tego mieszkania Pozdrawiam Bartek Edited January 16, 2012 by bartxx86 Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted January 16, 2012 Zdecydowanie polecam Warrior Dramat, Akcja btw. obejrzałem Pawn Stars ( Gwiazdy Lombardu ) całkiem ciekawy serial dokumentalny Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted January 16, 2012 Jeśli chodzi o Guya Ritchiego to jestem wielkim fanem, ale poza Snatchem warto obejrzeć też wcześniejszy film Lock, Stock and Two Smoking Barrels - imho lepiej "zakręcony" niż Snatch Z podobnych klimatów (brytyjscy gangsterzy) polecam też film Sexy Beast (ten to nie każdemu przypasuje), The Business (z Dannym Dryerem) czy Człowiek pies. Share this post Link to post Share on other sites
ATP75 17 Report post Posted January 17, 2012 Wczoraj poszedlem na Dziewczyna z Tatuazem - tak sie chyba w Polsce nazywa ten obraz i musze powiedziec, ze tak dobrego filmu dawno nie widzialem 153 minuty zlecialy, jak sen. W prawdzie czytalem wczesniej ksiazke i wiedzialem, jak to sie skonczy ale produkcja po prostu wymiata. Moze troche niepotrzebnie az tak zbrutalizowali sceny seksualnej przemocy (sa 2 takie sceny wiec sie nie napalac ) ale generalnie daje 5 gwiazdek. Poluje teraz na oryginalna, szwedzka wersje. Share this post Link to post Share on other sites
gibu 83 Report post Posted January 17, 2012 Wczoraj poszedlem na Dziewczyna z Tatuazem - tak sie chyba w Polsce nazywa ten obraz i musze powiedziec, ze tak dobrego filmu dawno nie widzialem 153 minuty zlecialy, jak sen. W prawdzie czytalem wczesniej ksiazke i wiedzialem, jak to sie skonczy ale produkcja po prostu wymiata. Moze troche niepotrzebnie az tak zbrutalizowali sceny seksualnej przemocy (sa 2 takie sceny wiec sie nie napalac ) ale generalnie daje 5 gwiazdek. Poluje teraz na oryginalna, szwedzka wersje. Ja uważam Szwedzką wersję za jedyną słuszną. tutaj do obejrzenia jakby ktoś chciał: http://www.playtube.pl/22276-millennium-mk...-kobietmdn.html http://www.playtube.pl/26380-millennium-pa...a-igraia-z.html http://www.playtube.pl/27831-millennium-za...uftslottet.html Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted January 17, 2012 Ja uważam Szwedzką wersję za jedyną słuszną. tutaj do obejrzenia jakby ktoś chciał: http://www.playtube.pl/22276-millennium-mk...-kobietmdn.html http://www.playtube.pl/26380-millennium-pa...a-igraia-z.html http://www.playtube.pl/27831-millennium-za...uftslottet.html Jeżeli chodzi o serie Milenium to co sobotę w Gazecie Wyborczej jest . Bodajże już 4 części były Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted January 18, 2012 (edited) Poluje teraz na oryginalna, szwedzka wersje. Ja również z racji nowego roku i nowych postanowień przełamałem się i podjąłem decyzję, aby raz jeszcze dać szansę skandynawskiemu kinu. Na swój celownik wziąłem: "Hodejegerne" (Headhunters) Nie bez powodu wybrałem ten film. Wcześniej przeczytałem książkę i spodziewałem się po filmie czegoś równie wbijającego w fotel. Muszę przyznać, że nie zawiodłem się Film bardzo dobrze oddaje atmosferę książki i sprawia, że aż nie chce się odrywać wzroku od toczącej się akcji. Chętnie jeszcze raz go sobie obejrzę już bez konieczności śledzenia napisów, których jest całkiem sporo. Polecam! Mały OT: 1. Norweski to kolejny język (zaraz po niemieckim), którego raczej nie chciałbym usłyszeć w czasie miłosnych igraszek 2. Słyszałem pogłoski, że Martin Scorsese ma przenieść na ekran inną książkę Jo Nesb? "Pierwszy śnieg". Jeśli to prawda to już się nie mogę doczekać i ciekaw jestem jak będzie to wyglądało w amerykańskim wykonaniu ponieważ książka to świetny materiał na naprawdę dobry film. 3. Potrzebuję 30 milionów aby kupić dom głównego bohatera, lub zbudować coś podobnego Wcale nie ustępuje temu ze Zmierzchu (tak - zostałem niemalże zmuszony do obejrzenia 1 części ), który do tej pory był moim ulubionym. W związku z tym nie chciałby ktoś kupić jakiejś domeny? Jeśli tak zapraszam do stopki Edited January 18, 2012 by bartxx86 Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted January 19, 2012 Od siebie polecam twórczość braci Coen'ów. Wszystkie ich filmy są niepowtarzalne i zaskakujące. Bardzo lubię ich klimat. Share this post Link to post Share on other sites
Guest slawomir_cwirko Report post Posted January 19, 2012 polecam DRIVE. Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted January 19, 2012 A ja In Time Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted January 19, 2012 polecam DRIVE. Mnie osobiście Drive mocno wynudził :] Share this post Link to post Share on other sites
DM2009 4 Report post Posted January 19, 2012 A ja In Time ten mnie akurat milo zaskoczyl wiadomo ..ammerykanskie zakonczenie itp. ale pomysl spoko i film daje do myslenia Share this post Link to post Share on other sites
Owner 115 Report post Posted January 19, 2012 I mogę polecić z mniej znanych filmów, a moim zdaniem ciekawych francuski "99 Franków": Dzięki. Trochę psychodeliczny obraz jak to w filmach o drugach bywa. Moim zdaniem obraz inspirowany na Las Vegas Parano, który to znowu szczerze polecam (kolejna dobra rola Johna Deep). Share this post Link to post Share on other sites
hifnozauf 0 Report post Posted January 20, 2012 braveheart ostatni mohikanin patriota rob roy gladiator wszystkie te filmy ogladalem milion razy i mysle kolejny milion przede mna wszystkie mnie wzruszaja a muzyka porywa Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted January 20, 2012 A ja In Time Jestem zawiedziony tym filmem.Spodziewałem się więcej . Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted January 20, 2012 Jeśli kogoś interesują tematy istot pozaziemskich, to polecam dokument w formie wywiadu z popularnym aktorem Danem Aykroydem, którzy dzieli się swoją wiedzą na ten temat. Nie wiem czy dokument jest gdziekolwiek dostępny oprócz You Tube i tam można go znaleźć. Dokument jest ciekawy, zawiera zdjęcia, filmy i porusza wiele spraw związanych z tym tematem. Dan Aykroyd on UFOs Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted January 20, 2012 Dwa bardzo ciekawe filmy ( dramat, kryminał ) Pour elle 2008 - Francuski The Next Three Days 2010 - USA Są to filmy które mają takie same polskie tytuły : Dla niej wszystko. W drugim ( USA ) gra Russell Crowe i Elizabeth Banks, jednakże z mojego punktu widzenia wcześniejszy francuski obraz jest zdecydowanie lepszy i od niego proponuję rozpocząć oglądanie. Share this post Link to post Share on other sites