Jump to content
Sign in to follow this  
mailboxsrv

BiznesDomena.pl

Recommended Posts

Niestety nie możemy za to dać więcej.

 

Przykro mi ;( Ale nie martw się, kiedyś będzie lepiej, sprzedasz parę domen, odkujesz się... ;)

Pozdroawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmm.... Niech owy user założy konto i się zgłosi do mnie.. Musiał się wmieszać w rodzinkę botów ;)

 

Przepiszę te posty i tematy do nowego konta.

 

Za utrudnienia przepraszam ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za co wyleciał? Chyba Di.pl nie traktuje takich "przeciwników" powaznie. ;)

 

@Admin

Również mam szczerą nadzieję, że to był przypadek... W żadnym wypadku biznedomena.pl nie jest i nie będzie ŻADNĄ konkurencją dla DI (nie ma szans, anie takiego celu). Na miejscu moderatorów prześledziłbym wątki dotyczące tej domeny i sprawdził kto sieje wiatr...

 

@MoP

Adwersarz to dla Ciebie przeciwnik i ofiara kpin. GRATULUJĘ. Zauważ, że na forum pojawiło się JEDNO, powtarzam J-E-D-N-O ogłoszenie n/t biznesdomena.pl (dotyczące sprzedaży domeny), a w dwóch wątkach nie zrobiłeś nic innego, jak tylko starałeś się ośmieszyć i ogłoszenie i autora. BRAWO. Twoja logia poraża - cenę sprzedaży domeny określoną w formacie XXX starałeś się ośmieszyć i zdeprecjonować podając irracjonalną kwotę zakupu z przecinkiem (postarałbyś się i chociaż wszedł w konwencję wystawiającego podając kwotę w formacie wystawienia i zaproponowałbyś 001). Lubię dyskusje, konstruktywne. Przeglądają Twoją aktywność na forum można spodziewać się kontaktu z fachowcem, "domeniarzem z krwi i kości" :) Niestety mam wrażenie, że ta fachowość została przykryta zbytnią pewnością siebie i ignorancją. SZKODA :) Mam nadzieję zakończyć ten wątek i rozpocząć być może ciekawe, merytoryczne dyskusje n/t tego na czym Ty znasz się najlepiej. Tego właśnie życzę Tobie, sobie i innym użytkownikom forum :)

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adwersarz to dla Ciebie przeciwnik i ofiara kpin.

Przeciwnik był okresleniem zartobliwym. Jak wiesz był juz wczesniej temat o biznesdomenie, gdzie projekt został wyśmiany.

 

Szczerze mówiąc nie ma tutaj zbyt wiele do dysktuowania - patrząc obiektywnie na BiznesDomena.pl , nazwa nie daje mozliwosci zbudowania dobrej marki tj. Di.pl czy Domaintalk. Jest mało interesującym zbitkiem słów.

 

Dużo lepsze byłyby DomainGuide.pl , DomainClub.pl, DmClub.pl , DmForum.pl , DnClub.pl, nawet DmnForum.pl, ale na pewno nie BiznesDomena.pl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przeciwnik był okresleniem zartobliwym. Jak wiesz był juz wczesniej temat o biznesdomenie, gdzie projekt został wyśmiany.

 

Szczerze mówiąc nie ma tutaj zbyt wiele do dysktuowania - patrząc obiektywnie na BiznesDomena.pl , nazwa nie daje mozliwosci zbudowania dobrej marki tj. Di.pl czy Domaintalk. Jest mało interesującym zbitkiem słów.

 

Dużo lepsze byłyby DomainGuide.pl , DomainClub.pl, DmClub.pl , DmForum.pl , DnClub.pl, nawet DmnForum.pl, ale na pewno nie BiznesDomena.pl :)

 

Hmm... Wszystko zależy od grupy docelowej oraz pól eksploatacji na których nazwa domenowa ma być wykorzystywana (Internet jako "naturalne" dla domeny medium. ALE także komunikacja werbalna czyli: radio, rozmowa telefoniczna - angielskojęzyczne nazwy (sic!)). Dochodzi do tego efekt rozpoznawania marki adhoc (nazwa raz usłyszana, zaobserwowana i zdolność odbiorcy do jej zapamiętania), a także "konkurencyjność" w zakresie seo (mierzona łatwością indeksacji frazy - czyli naszej nazwy domenowej - w SERP Google). Sprawdźmy na jednym z Twoich przykładów, niech to będzie chociażby zgrabna konstrukcja DomainGuide.pl VS BiznesDomena.pl :)

 

1. grupa docelowa: głównie osoby zainteresowane zakupem domen generycznych będące decydentami w branżach, w których funkcjonują (np. branża budowlana, branża finansowa, nieruchomości, przemysł, ect...) Dla skonkretyzowania niech będzie to Właściciel/Prezes podmiotu specjalizującego się w wynajmie powierzchni biurowych.

2. zakładam wykorzystanie domeny na wielu polach eksploatacji: Internet (ofcoz :)), komunikacja werbalna (radio, telemarketing(!), POS;

3. chciałbym, by nazwa była na tyle unikalna (w kontekście SERP Google), by w przypadku zaistnienia marki w świadomości grupy docelowej, wyszukanie informacji z nią (marką) związanych przy pomocy "JaśnieGoogle", było proste i szybkie.

 

To są założenia. Oceńmy więc domenki ;) W skali 1-najsłabiej spełnia warunki, 4-najlepiej spełnia warunki. Uwaga! Nie będę bezstronny ;)

 

Ad.1 dla tej grupy docelowej samo słowo "biznes" kojarzy się jednoznacznie, a w połączeniu z "domena"... (pamiętajmy o przedmiocie projektu czyli sprzedaży domen generycznych targetowanych branżowo):

BiznesDomena.pl - 3pkt

DomainGuide.pl - 2pkt

 

Ad.2 wykorzystanie domeny w komunikacji werbalnej (komunikacja werbalna, telemarketing...) daje zdecydowaną przewagę dla:

BiznesDomena.pl - 3pkt

DomainGuide.pl - 1pkt

 

Ad. 3 wystarczy sprawdzić poniższe linki i ilość zindeksowanych stron w Google na interesujące nas frazy "biznesdomena" i "domainguide". Chyba dużo prościej dostać 1-kę na biznesdomena przy około 147 zindeksowanych dokumentach na tą frazę ;)

BiznesDomena.pl - 4pkt

DomainGuide.pl - 3pkt

 

Zsumowanie punktów wyłoni zwycięzcę w tym małym teście ;) Oczywiście tzw. naming jest dużo bardziej skomplikowaną procedurą i buduje się macierze o znacznie większym stopniu skomplikowania, tak więc wcale nie twierdzę, że BiznesDomena.pl ma rzeczywistą przewagę chociażby nad Twoimi propozycjami.

 

Gwoli formalności. Ta domena naprawdę nie miała/nie ma służyć budowaniu jakieś konkurencji/przeciwwagi dla domenowych forów. Prawdopodobnie będzie bazą do projektu "domenowego" o trochę innej specyfice.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×