epson 370 Report post Posted March 15, 2010 Witam. W związku z tym że niebawem kończy się "okres przydatności" mojej domeny .TEL ...i nie mam zamiaru jej przedłużać. Chciałbym aby owa domena w jakiś sposób została "wykreślona z listy". Mianowicie chodzi mi o to czy jest możliwość nie nękania mnie e-mailami...że muszę ją przedłużać.. że kończy się jej "termin ważności". Dzisiaj nawet otrzymałem list od AZ.pl z fakturą proforma i druczkiem bankowym do opłacenia za domenę. W panelu na stronie az.pl nie mogę się doszukać "opcji nieprzedłużenia" domeny. (zresztą w e-mailach też nie ma mowy o możliwości nieprzedłużenia jej) Czy do końca ważności domeny muszę być zmuszany do przedłużenia? czy da się z tym coś zrobić? Może jest taka możliwość o której ja nie wiem... żeby "odhaczyć" domenę i będę miał spokój? chodzi o domenę doladuj.tel Pozdrawiam (kurcze.. jak będę chciał od Was list to poinformuję o tym.. ostatnio z active24.pl dzwonili w sprawie przedłużenia domeny... którą zaznaczyłem, że nie przedłużę.. i nawet usunełęm z panelu.... co to się dzieje na tym świecie ) Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted March 16, 2010 Dzień Dobry Oczywiście nie ma konieczności odnowienia domeny doladuj.tel. Na Pana prośbę zaznaczyliśmy, aby nie dzwonić do Pana w sprawie wygasania tej domeny. Powiadomienia mailowe proszę po prostu zignorować. W przypadku potrzeby kontaktu lub naszej pomocy w sprawie wygasania domen zachęcam do kontaktu pod adresem: odnowienia@az.pl lub bezpośrednio ze mną pod adresem: akur@az.pl. Życzę miłego dnia. Anna Kur Dyrektor AZ.pl. Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted March 22, 2010 Na Pana prośbę zaznaczyliśmy, aby nie dzwonić do Pana w sprawie wygasania tej domeny. ... a jednak zadzwonił telefon w sprawie owej domeny ( i to z numeru zastrzeżonego) Pozdrawiam. Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted March 23, 2010 Witam Pana serdecznie! Sprawdziłam informację od Pana i rzeczywiście przyznaję, że nasz pracownik popełnił błąd i zadzwonił do Pana. Pozostaje mi Pana przeprosić. Proszę pamiętać, że nasze działania dotyczące informowania Abonentów o wygasających domenach mają na celu jedynie dbałość o domeny naszych Klientów. W razie potrzeby bardzo proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: akur@az.pl. Życzę miłego dnia. Pozdrawiam serdecznie. Anna Kur Dyrektor AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
isildur 14 Report post Posted March 25, 2010 a ja domeny przedłużyłem bo dalej wierze że coś tam z tel może byc i dalej mam date 23.03.2010 na obydwudomenach, choć dostałem potwierdzenie że domeny zostały przedłużone i pieniądze zostały z mojego konta ściągniete - tylko daty się nie zgadzają - proszę o interwencje w tej sprawie Share this post Link to post Share on other sites