Perseusz 8 Report post Posted April 12, 2010 Ponieważ zauważyłem, że HelpDesk Dropped działa lepiej poprzez DI.pl niż ticekty, pozwolę sobie skorzystać z tej drogi zgłaszania problemów. 5 dni temu wylicytowałem domenę wraki.pl i musiałem uzupełnić saldo o 171zł aby opłacić domenę. Z HelpDesku otrzymałem potwierdzenie, że 100zł mojego bonusu zostanie przepisane na poczet opłaty więc muszę wpłacić tylk 71zł. Dokonałem tego przelewem w piątek przed południem na rachunek podany w e-mailu potwierdzającym wygraną licytację. W e-mailu była informacja, że wpłata zostanie doliczona do salda następnego dnia (pewnie roboczego) więc dziś. Niestety saldo się nie uaktualniło a o godz. 22.00 mija termin zapłaty za domenę. Słałem w tej sprawie pytanie na HelpDesk ale od 6 godz. nie ma odpowiedzi. W takim razie proszę o pilne uaktualnienie salda albo przedłużenie terminu płatności do jutra. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
horacy11 47 Report post Posted April 12, 2010 (edited) Dziwie sie dropped.pl ze napisali ze wplata zosatnie do liczona na dzien jutrzejszy. Bowiem wiadome jest ze normalne(nie szybkie) przelewy miedzybankowe idą jeden dzien(ale nie w weekend). Wiec jesli przelew wykonales w piatek kolo poludnia, mozliwe ze nie zalapales sie na zadna z sesji(w piatek sesje elixir sa skrocone), wiec doszly na konto dropped pewnie dopiero w poniedzialek(do 15). Nie wiem czy takie przelewy sa przez nich recznie ksiegowane, ale jesli tak pewnie w zaleznosci od pracy, moze im to zajac kilka godzin. Dziwie sie dropped, ze pisza w przypadku normalnych przelewow(ze dojda na drugi dzien), zwykle pisze sie ze przelew zostanie zaksiegowany do 5 dni. To taki typowy termin, ktory stosuja chocby serwisy bukmacherskie. Edited April 12, 2010 by horacy11 Share this post Link to post Share on other sites
Perseusz 8 Report post Posted April 12, 2010 Dostałem odpowiedź na ticket - przedłużenie terminu. Dziękuję. Temat można zamknąć. Share this post Link to post Share on other sites