AdrianM 0 Report post Posted June 8, 2011 Witam, 26.05 wygasała mi pewna domena, 25.05 dokonałem zapłaty za przedłużenie (co widnieje nawet w historii transakcji po zalogowaniu na dropped.pl) i wyglądało jakby wszystko przeszło poprawnie gdyż domena zniknęła z domen wygasających. Po paru dniach ku mojemu zdziwieniu dostałem emaila z informacją że domena ta wygasa. Zalogowałem się do panelu i domena nadal pojawia się w miejscu domen do opłacenia. Napisałem emaila do suportu jednak zerwo odzewu :/ Minęło już trochę czasu i myślałem że sprawa jest załatwiona skoro domena nadal działa poprawnie, ale dziś ponownie dostałem emaila o nieopłaceniu domeny.... Jako że domena ma trochę ruchu nie chciałbym jej stracić przez jakiś błąd w systemie dropped. miał już z was ktoś może taki problem? Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted June 8, 2011 (edited) Witam, 26.05 wygasała mi pewna domena, 25.05 dokonałem zapłaty za przedłużenie (co widnieje nawet w historii transakcji po zalogowaniu na dropped.pl) i wyglądało jakby wszystko przeszło poprawnie gdyż domena zniknęła z domen wygasających. Po paru dniach ku mojemu zdziwieniu dostałem emaila z informacją że domena ta wygasa. Zalogowałem się do panelu i domena nadal pojawia się w miejscu domen do opłacenia. Napisałem emaila do suportu jednak zerwo odzewu :/ Minęło już trochę czasu i myślałem że sprawa jest załatwiona skoro domena nadal działa poprawnie, ale dziś ponownie dostałem emaila o nieopłaceniu domeny.... Jako że domena ma trochę ruchu nie chciałbym jej stracić przez jakiś błąd w systemie dropped. miał już z was ktoś może taki problem? dostales potwierdzenie od automatu ze wyslales wiadomosc? czesto pisze do suportu , i w wiekszosci przypadkow jest odpowiedz od czlowieka w ciagu 4 godz, max 12h w week. Czesto pisza, ze sprawe kieruja do kolejnego dzialu....ale wiadomo ze cos sie dzieje. nie pamietam ticketu bez zadnej reakcji........ pisze emaila na kontakt@dropped.pl Edited June 8, 2011 by ryskadow Share this post Link to post Share on other sites
AdrianM 0 Report post Posted June 8, 2011 (edited) dostales potwierdzenie od automatu ze wyslales wiadomosc? czesto pisze do suportu , i w wiekszosci przypadkow jest odpowiedz od czlowieka w ciagu 4 godz, max 12h w week. Czesto pisza, ze sprawe kieruja do kolejnego dzialu....ale wiadomo ze cos sie dzieje. nie pamietam ticketu bez zadnej reakcji........ pisze emaila na kontakt@dropped.pl Przyznam że nie dostałem emaila zwrotnego z automatu. Możliwe że może z jakiegoś powodu moja wiadomość nie doszła. Zaraz ponownie napiszę na kontakt@dropped.pl -------- tym razem po paru sekundach dostałem email zwrotny: Your request has been registered and our employee will contact you as soon as possible. Wygląda więc na to że pierwszy email nie doszedł. Mam nadzieję że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona. ------- Sytuacja wytłumaczona i naprawiona w parę sekund po otrzymaniu emaila. Temat do zamknięcia Edited June 8, 2011 by AdrianM Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted June 8, 2011 czyli warto pisac tickety, i wiedziec jak one dzialaja (potwierdzenia zwrotne) Share this post Link to post Share on other sites
megalgal 86 Report post Posted June 8, 2011 czyli warto pisac tickety, i wiedziec jak one dzialaja (potwierdzenia zwrotne) warto, moja sprawa tez byla zalatwiona od ręki Share this post Link to post Share on other sites