Jump to content
AdrianM

Opłacona domena nadal widnieje jako nieprzedłużona

Recommended Posts

Witam,

 

26.05 wygasała mi pewna domena, 25.05 dokonałem zapłaty za przedłużenie (co widnieje nawet w historii transakcji po zalogowaniu na dropped.pl) i wyglądało jakby wszystko przeszło poprawnie gdyż domena zniknęła z domen wygasających.

 

Po paru dniach ku mojemu zdziwieniu dostałem emaila z informacją że domena ta wygasa. Zalogowałem się do panelu i domena nadal pojawia się w miejscu domen do opłacenia.

 

 

Napisałem emaila do suportu jednak zerwo odzewu :/

Minęło już trochę czasu i myślałem że sprawa jest załatwiona skoro domena nadal działa poprawnie, ale dziś ponownie dostałem emaila o nieopłaceniu domeny....

 

Jako że domena ma trochę ruchu nie chciałbym jej stracić przez jakiś błąd w systemie dropped.

 

miał już z was ktoś może taki problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

 

26.05 wygasała mi pewna domena, 25.05 dokonałem zapłaty za przedłużenie (co widnieje nawet w historii transakcji po zalogowaniu na dropped.pl) i wyglądało jakby wszystko przeszło poprawnie gdyż domena zniknęła z domen wygasających.

 

Po paru dniach ku mojemu zdziwieniu dostałem emaila z informacją że domena ta wygasa. Zalogowałem się do panelu i domena nadal pojawia się w miejscu domen do opłacenia.

 

 

Napisałem emaila do suportu jednak zerwo odzewu :/

Minęło już trochę czasu i myślałem że sprawa jest załatwiona skoro domena nadal działa poprawnie, ale dziś ponownie dostałem emaila o nieopłaceniu domeny....

 

Jako że domena ma trochę ruchu nie chciałbym jej stracić przez jakiś błąd w systemie dropped.

 

miał już z was ktoś może taki problem?

 

dostales potwierdzenie od automatu ze wyslales wiadomosc?

 

czesto pisze do suportu , i w wiekszosci przypadkow jest odpowiedz od czlowieka w ciagu 4 godz, max 12h w week.

Czesto pisza, ze sprawe kieruja do kolejnego dzialu....ale wiadomo ze cos sie dzieje.

 

nie pamietam ticketu bez zadnej reakcji........

 

 

pisze emaila na kontakt@dropped.pl

Edited by ryskadow

Share this post


Link to post
Share on other sites
dostales potwierdzenie od automatu ze wyslales wiadomosc?

 

czesto pisze do suportu , i w wiekszosci przypadkow jest odpowiedz od czlowieka w ciagu 4 godz, max 12h w week.

Czesto pisza, ze sprawe kieruja do kolejnego dzialu....ale wiadomo ze cos sie dzieje.

 

nie pamietam ticketu bez zadnej reakcji........

 

 

pisze emaila na kontakt@dropped.pl

 

 

Przyznam że nie dostałem emaila zwrotnego z automatu. Możliwe że może z jakiegoś powodu moja wiadomość nie doszła. Zaraz ponownie napiszę na kontakt@dropped.pl

 

--------

tym razem po paru sekundach dostałem email zwrotny:

 

Your request has been registered and our employee will contact you as soon as possible.

 

Wygląda więc na to że pierwszy email nie doszedł. Mam nadzieję że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona.

-------

 

Sytuacja wytłumaczona i naprawiona w parę sekund po otrzymaniu emaila. Temat do zamknięcia :ph34r:

Edited by AdrianM

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyli warto pisac tickety, i wiedziec jak one dzialaja (potwierdzenia zwrotne)

 

warto, moja sprawa tez byla zalatwiona od ręki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×