Ankieta - czy sposób parkowania domeny przekłada się na działania oferentów
By
AW, in Ogólne Rozmowy
Sposób zaparkowania domeny, a ilość transakcji bądź negocjacji
13 members have voted
-
1. Czy dostrzegasz prawidłowość-ci, wg. których sposób "zaparkowania" domeny wpływa na ilość napływających ofert kupna bądź transakcji dla podobnych domen? (można zaznaczyć więcej niż 1 opcję)
-
Sposób zaparkowania domeny nie ma żadnego wpływu na działania oferentów.
-
Parkuję w NameDrive lub ParkingCrew, używając standardowego linka "na sprzedaż".
-
Parkuję w NameDrive lub ParkingCrew, używając spersonalizowanego linka "na sprzedaż", który kieruje oferenta do mojego serwisu lub np. AfterMarket.pl
-
Parkuję w Sedo. Nie sądzę, aby oferenci widzieli jakąkolwiek barierę w założeniu konta i złożeniu oferty w zagranicznym serwisie. Nie jest dla mnie problemem moderowany czat do negocjacji.
-
Nie używam parkingu. Kieruję domeny do Premium.pl, aby klient mógł w łatwy sposób złożyć wiążącą ofertę.
-
Nie używam parkingu. Kieruję domeny do AfterMarket.pl, aby klient w łatwy sposób prosto złożyć wiążącą ofertę.
-
Nie używam ani parkingu, ani giełd. Stosuję własny prosty "landing-page" FOR SALE, podając jedynie nr tel, mail, aby oferent jasno widział kluczowe informacje tj.: na sprzedaż + kontakt.
-