arnidz 0 Report post Posted February 15, 2016 Witam. Mam pytanie odnośnie stawek proponowanych przez PC. Uprzedzając strofowanie mnie - zacząłem niedawno, przewertowałem sporo di.pl i nie tylko. Wiem, że rozliczenia i stawki z * są rozliczane w ciągu 48 godzin i nie ma się co pieklić. Nie do końca tego dotyczy pytanie. W temacie "rekordowe wyniki" zamieszczone są zrzuty ekranu na których widać wyraźnie, że np. wczorajszy dzień to 22 kliki i stawka 2,10$. Ostateczne rozliczenie następuje po 48 godzinach ale już wstępnie widać jakąś stawkę. Zacząłem od du..y strony - najpierw kupiłem, potem zacząłem analizować. Mam kilka stron, których nikt znany nie chce ale są wpisane w TM i tam są jakieś kliki. Mam polskie trzyliterówki - część z nich ma Tier 1 blocked Nie wiem dlaczego. Mam także polskie literówki, mają jakieś odwiedziny - niestety bez klików (ale to od wczoraj). Niemniej jednak - jedyna stawka która pojawia się wszędzie to zabójcze $ 0,00 Od czego zależy stawki zaliczane za kliki? Czy to może wina tego, że jestem użytkownikiem PC od dwóch tygodni a domeny zaparkowane są od czterech dni? Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie wywołam zbyt wielkiego krzyku ) Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted February 15, 2016 (edited) Ciężko jest zrobić na kilkanaście klików zablokowanej domeny jakiś sensowny grosz. Więc screen mnie nie dziwi (te rozliczone dni). Mam takich sporo też. Dopiero np. przy 40:20 nalicza np. 0.02$ Stawki zależą od tego jaka tematyka (wiadomo, że kredyty będą lepiej płatne a niżeli ciuchy) oraz od tego z jakiego kraju jest ruch i w jakie reklamy klika internauta. Badaj. Parking trzeba badać bo nikt nie powie Ci do końca jak jest. Edited February 15, 2016 by vul Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted February 15, 2016 Jeśli domena ma bana to w kolumnie kliki są zliczone nie kliki a przekierowania dla alternatywnego partnera (zapewne konkursy w stylu wygraj iphone itd). Stawki zależą od tego skąd jest dany user i w jaką reklamę kliknie. O ile to pierwsze jest jasne to kwestia w co kliknie nie jest tak pewna. Jest kilka scenariuszy: 1. Może wejść na domenę i wpisać w wyszukiwarkę frazę pod którą reklamy mają niską stawkę za klik bądź wysoką 2. W przypadku szablonu "one click" wyświetlą się reklamy np. powiązane z jego ciastkami. Oglądał przed chwilą samochody to może mieć reklame dealera itd. 3. Gdy ustawimy szablon "two clicks" daje nam to największą pewność co to działań użytkowników bo aby wyświetliła się reklama muszą kliknąć w tekst który ich interesuje. Dlatego generalnie szablon gdzie wymagane są 2 kliknięcia jest o wiele bardziej skuteczny jeśli chodzi o stawki. 1 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted February 16, 2016 Dlatego generalnie szablon gdzie wymagane są 2 kliknięcia jest o wiele bardziej skuteczny jeśli chodzi o stawki. Ustawiłem dzisiaj na kilkudziesięciu moich zarabiających domenach szablon "two clicks". Dosyć dobrze to wszystko zoptymalizowałem i mam nadzieję, że stawki pójdą w górę. Już po kilkunastu godzinach mogę stwierdzić, że na sporej liczbie domen zwiększył się CTR (i to znacznie) co mnie już cieszy. Domeny, które zwykle miały b. małe ilości click'ów nagle zaczęły "pracować". Za dwa dni będę miał wyniki więc napiszę jak bardzo jestem zadowolony. W międzyczasie powiedz tmi ile mniej więcej z Twoich obserwacji rosną stawki porównując szablon 1 click do 2 click'ów? Jest to różnica na poziomie kilku - kilkunastu centach/klik czy można pisać nawet o stawkach większych niż $0,5 za klik? Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted February 16, 2016 Nie można jednoznacznie stwierdzić, że jak zmienisz szablon to będziesz miał jakąś konkretną poprawę stawek. Żeby były dobre stawki userzy muszą wchodzić i klikać we frazy pod którymi jest duża konkurencja reklamodawców i stawki. W załączniku przykładowa domena. Niszowa tematyka gdzie jest duża konkurencja reklamodawców. Ustawione dodatkowo własne frazy w szablonie dwuklikowym wg stawek z Google Plannera. Konkretnie: Personal training client tracking softwarePersonal training coursesPersonal trainer insuranceOnline personal training coursesMedical Practice Marketing Zobacz sobie sugerowane stawki jakie muszą płacić reklamodawcy. 2 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted February 17, 2016 A gdzie dokładnie można sprawdzić wysokość stawek na poszczególne słowa kluczowe? Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted February 17, 2016 Keyword planner Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted February 17, 2016 Ale jak loguje się to mam tylko jedyną opcję - kupienia kampanii. Czyli rozumiem, że trzeba najpierw zlecić kampanię a potem dostaje się te narzędzie do sprawdzania stawek? Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted February 17, 2016 Rozeznaj się, albo użyj pomocy. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted February 18, 2016 Po ostatnich ręcznych optymalizacjach stawki dzisiaj na niektórych domenach ciut lepsze (np. na kilku z branży finansowej-pożyczki). Nad kilkoma trzeba jeszcze popracować bo widzę już po dwóch dniach, że nie generują klików a zawsze były. Spora część ogólnie bez zmian w stawkach ale dobrze, że kliki się w ilości raczej nie zmieniły. Wiadomo, że trzeba badać, sprawdzać i optymalizować na lepsze. Dało mi to jednak pewne dodatkowe rozeznanie w temacie i będziemy nad tym jeszcze pracować. Mam problem np. z dobraniem odpowiednich słów kluczowych do danej domeny. Nie mam jeszcze systemu na czym się najlepiej opierać (czy na podpowiedziach google czy na tym co było pod daną domeną). Share this post Link to post Share on other sites