Jump to content
Nikosis

Jak w Premium.pl anulować transfer zainicjowany... rok temu

Recommended Posts

Witam,

 

mam problem taki, że zainicjowałem transfer grupy domen.

 

W Aftermarket bez problemu odnalazłem miejsce, w którym mogłem anulować stare transfery.

 

W premium niestety chcąc zmienić konto (tak swoją drogą to w premium.pl jest konieczne pobranie kodów authinfo tylko do zmiany konta czy istnieje coś takiego jak transfer wewnętrzny który oferuje Aftermarket?) chyba potrzebuje authinfo. No i w momencie jak chcę je pobrać to otrzymuje taki komunikat:

 

" Obecnie trwa już transfer tej domeny. Prosimy anulować poprzednie transfery."

 

Czy ktoś wie jak anulować te 'poprzednie transfery'?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszą opcją jest napisanie do obsługi klienta. Transfer wewnętrzny odbywa się przy pomocy authinfo, tak samo jak transfer z zewnątrz (ten sam formularz)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję.

 

Potrzebuję to zrobić pilnie, niestety nie dostałem żadnej informacji od 2,5 godziny, a za dzwonienie dziękuje, jak minuta połączenia kosztuje 1,23 zł. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję.

 

Potrzebuję to zrobić pilnie, niestety nie dostałem żadnej informacji od 2,5 godziny, a za dzwonienie dziękuje, jak minuta połączenia kosztuje 1,23 zł. :/

 

Nie widzę w panelu żadnych nieodpisanych wiadomości, możesz podać numer ticketa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×