Nikosis 0 Report post Posted April 20, 2016 Witam, mam problem taki, że zainicjowałem transfer grupy domen. W Aftermarket bez problemu odnalazłem miejsce, w którym mogłem anulować stare transfery. W premium niestety chcąc zmienić konto (tak swoją drogą to w premium.pl jest konieczne pobranie kodów authinfo tylko do zmiany konta czy istnieje coś takiego jak transfer wewnętrzny który oferuje Aftermarket?) chyba potrzebuje authinfo. No i w momencie jak chcę je pobrać to otrzymuje taki komunikat: " Obecnie trwa już transfer tej domeny. Prosimy anulować poprzednie transfery." Czy ktoś wie jak anulować te 'poprzednie transfery'? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 20, 2016 Najlepszą opcją jest napisanie do obsługi klienta. Transfer wewnętrzny odbywa się przy pomocy authinfo, tak samo jak transfer z zewnątrz (ten sam formularz) Share this post Link to post Share on other sites
Nikosis 0 Report post Posted April 20, 2016 Dziękuję. Potrzebuję to zrobić pilnie, niestety nie dostałem żadnej informacji od 2,5 godziny, a za dzwonienie dziękuje, jak minuta połączenia kosztuje 1,23 zł. :/ Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 20, 2016 Dziękuję. Potrzebuję to zrobić pilnie, niestety nie dostałem żadnej informacji od 2,5 godziny, a za dzwonienie dziękuje, jak minuta połączenia kosztuje 1,23 zł. :/ Nie widzę w panelu żadnych nieodpisanych wiadomości, możesz podać numer ticketa? Share this post Link to post Share on other sites