Bazyli 1,444 Report post Posted February 6, 2017 Dostaję smsy o aukcji której nie ma. Ma ktoś podobnie? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted February 7, 2017 Czy w aukcjach w AfterMarket nadal są problemy? Czy nadal są sytuacje gdzie nie można złożyć ofert w aukcji oraz nie przychodzą maile o przebiciu oferty? Share this post Link to post Share on other sites
StaryMaciej 0 Report post Posted February 7, 2017 Witam, jestem to nowy. Mialem przyjemnosci kupic dwie domeny na aftermarket.pl - tylke ze przy 3 mialem problemy z karta (za duza kwota) i zabklowali mi konto. Teraz dostaje faktury od nich ale nie zalogowac sie nie moge. Pisze do supportu...a tu cisza od 2 tygodni... Czy ktos moze jakos pomoc? Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 7, 2017 (edited) Witam, jestem to nowy. Mialem przyjemnosci kupic dwie domeny na aftermarket.pl - tylke ze przy 3 mialem problemy z karta (za duza kwota) i zabklowali mi konto. Teraz dostaje faktury od nich ale nie zalogowac sie nie moge. Pisze do supportu...a tu cisza od 2 tygodni... Czy ktos moze jakos pomoc? Może zamiast pisać zadzwoń ? 801 014 128 +48 123 767 128 O ile zgodnie z zapewnieniami ktoś odbiera.... Edited February 7, 2017 by Bazyli 1 Share this post Link to post Share on other sites
StaryMaciej 0 Report post Posted February 7, 2017 Dziekuje! Pierwszy raz widze telefon do nich! Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 8, 2017 (edited) Dziekuje! Pierwszy raz widze telefon do nich! Ja już parę razy widziałem... Życzę powodzenia w telefonowaniu... Edited February 8, 2017 by Bazyli Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted February 8, 2017 Wyjaśni ktoś biednemu daltoniście o co chodzi z tymi kolorkami? Żadnego opisu ani nic, zasady też żadnej nie widzę - wewnętrzne/zewnętrzne, comy/peelki.https://www.aftermarket.pl/dm_managed.php Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted February 8, 2017 Wyjaśni ktoś biednemu daltoniście o co chodzi z tymi kolorkami? Żadnego opisu ani nic, zasady też żadnej nie widzę - wewnętrzne/zewnętrzne, comy/peelki. https://www.aftermarket.pl/dm_managed.php U mnie czegoś takiego nie ma. Może AM Ci podpowiada które domeny puścić a które przedłużyć ? hehehe 1 Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 8, 2017 Wyjaśni ktoś biednemu daltoniście o co chodzi z tymi kolorkami? Żadnego opisu ani nic, zasady też żadnej nie widzę - wewnętrzne/zewnętrzne, comy/peelki. https://www.aftermarket.pl/dm_managed.php Coś robią w celu unowocześnienia serwisu stąd pewnie te niezapowiedziane zmiany i parę innych problemów. W każdym bądź razie w ramach owych zmian prosiłbym o dodanie funkcji : Giełda Opcji i umożliwienie ich wystawiania na sprzedaż nie tylko poprzez aukcję. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted February 8, 2017 Wielkie dzięki, znalazłem kolory w zakładce taki, sprytne. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 8, 2017 https://www.aftermarket.pl/appraisals.php Jak to wycenić bez rozszerzenia? 1 Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 8, 2017 Jak widać wyceniają, zawsze to 1 PLN wpadnie Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted February 10, 2017 Witam, jestem to nowy. Mialem przyjemnosci kupic dwie domeny na aftermarket.pl - tylke ze przy 3 mialem problemy z karta (za duza kwota) i zabklowali mi konto. Teraz dostaje faktury od nich ale nie zalogowac sie nie moge. Pisze do supportu...a tu cisza od 2 tygodni... Czy ktos moze jakos pomoc? Bardzo profesjonalne podejście. Zachęcające do kupowania i sprzedawania za pośrednictwem AM. 1 Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted February 11, 2017 (edited) Czy tylko mi brakuje wersji mobilnej? Przeciez mnóstwo klientow w ten sposob tracicie Sam chcialem udac sie na zakupy, ale jak mam walczyc z przegladaniem strony to sobie na razie odpuszcze... Edited February 11, 2017 by szogun 1 Share this post Link to post Share on other sites
DilerDomen 53 Report post Posted March 23, 2017 Czy tylko mi brakuje wersji mobilnej? Przeciez mnóstwo klientow w ten sposob tracicie Sam chcialem udac sie na zakupy, ale jak mam walczyc z przegladaniem strony to sobie na razie odpuszcze... Mówisz, że aż taki waleczny to Ty nie jesteś Aftermarket to niech lepiej zajmie się tym, żeby wszystko w 100% działało należycie, a bajery i apki to niech póki co odstawią na później. Uwaga na dziś - jak ktoś ma poustawiane dosyć wysokie ceny minimalne to radzę manualnie (=>Wcześniejsze Negocjacje lub =>Wszystkie Negocjacje) co jakiś czas posprawdzać sobie jakie to były oferty. Ja dzisiaj niemal, że przypadkiem odkryłem oferty z 17 marca, o których Aftermarket nie poinformował mnie mailowo. Jedna z ofert była bardzo bliska ceny minimalnej. Także dobrze radzę mieć to na uwadze. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted March 23, 2017 (edited) Mówisz, że aż taki waleczny to Ty nie jesteś Aftermarket to niech lepiej zajmie się tym, żeby wszystko w 100% działało należycie, a bajery i apki to niech póki co odstawią na później. Uwaga na dziś - jak ktoś ma poustawiane dosyć wysokie ceny minimalne to radzę manualnie (=>Wcześniejsze Negocjacje lub =>Wszystkie Negocjacje) co jakiś czas posprawdzać sobie jakie to były oferty. Ja dzisiaj niemal, że przypadkiem odkryłem oferty z 17 marca, o których Aftermarket nie poinformował mnie mailowo. Jedna z ofert była bardzo bliska ceny minimalnej. Także dobrze radzę mieć to na uwadze. Pozdrawiam Nie, nic nie mówiłem o waleczności. Pisałem tylko, że w dzisiejszych czasach AM przydałaby się responsywna wersja strony, aby użytkownicy bez problemu mogli chociażby przeglądać aukcje, licytować etc. Z tego co widzę sprzedajesz domeny poprzez AM, więc dla Ciebie ta opcja powinna być jeszcze ważniejsza niżeli dla mnie, niedzielnego użytkownika AM. Nie mam też informacji jakoby miałoby coś źle u nich funkcjonować, ale jeżeli tak jest no to masz rację, niech zajmą się pilniejszymi sprawami, ale w takim tempie to nie wiem kiedy ta responsywna wersja miałaby powstać Edited March 23, 2017 by szogun 1 Share this post Link to post Share on other sites
DilerDomen 53 Report post Posted March 24, 2017 W zasadzie wracając do responsywności to ja w tej kwestii nie zauważyłem problemów, spokojnie większość operacji mogę wykonać przez smartfona. Czasem trochę podróżuje i wtedy korzystam tylko ze smartfona. Nawet będąc w Nowej Zelandii sprzedałem (przez AM) 2 domeny operując tylko smartfonem:)Także parę uwag do AM mógłbym mieć, ale nie kwestię responsywności.Należy też rozróżnić czym jest responsywność, a czym strona mobilna. Responsywność to płynne przystosowanie rozdzielczości strony do danego urządzenia (PC, smart, tablet). Strona mobilna to natomiast calkiem nowa strona, stworzona specjalna dla urządzeń mobilnych (nie PC), taka strona jest np. uproszczona o niektóre funkcje, aby komfort korzystania z niej np. na smarcie był lepszy.Jednak ze względu na coraz większe ekrany smartfonów coraz więcej osób i tak korzysta z pełnej wersji strony (nie stricte mobilnej),istnieje więc taka ewentualność, że zanim AM zrobi stronę mobilną to mało kto z takowej będzie już korzystałStrony mobilne coraz bardziej wypierane są przez apki i tutaj już mogłoby być pole do popisu... Pozdrawiam i dobrej nocy życzę Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted March 24, 2017 (edited) W zasadzie wracając do responsywności to ja w tej kwestii nie zauważyłem problemów, spokojnie większość operacji mogę wykonać przez smartfona. Czasem trochę podróżuje i wtedy korzystam tylko ze smartfona. Nawet będąc w Nowej Zelandii sprzedałem (przez AM) 2 domeny operując tylko smartfonem:) Także parę uwag do AM mógłbym mieć, ale nie kwestię responsywności. Jednak ze względu na coraz większe ekrany smartfonów coraz więcej osób i tak korzysta z pełnej wersji strony (nie stricte mobilnej), Strony mobilne coraz bardziej wypierane są przez apki i tutaj już mogłoby być pole do popisu... Pozdrawiam i dobrej nocy życzę Ok, tak już wycinając logiczne definicje które przedstawiłeś, przejdziemy do faktów. 1. Strona AfterMarket.pl nie jest responsywna. Możesz sprawdzić sobie tutaj: https://search.google.com/search-console/mobile-friendly?id=uVQk8-V6A7r7iI4EKvaRrQ Jeżeli dla Ciebie jest to OK, ale nie jest, każdy inaczej może odbierać rzeczywistość. 2. Jednak ze względu na coraz większe ekrany smartfonów coraz więcej osób i tak korzysta z pełnej wersji strony (nie stricte mobilnej), To ciekawe. Zaczynając od samego trendu kończąc na badaniu odnośnie korzystania z pełnej wersji strony przez użytkowników na urządzeniach mobilnych. Czy można poznać próbę i metodologię? Czy można również poznać (świeże) źródło w którym jest napisane, że producenci smartfonów wracają do lat 90'? Tutaj takie starsze z 2016, być może masz nowsze. Rozmiary smartfonów w końcu zaczynają zmierzać w kierunku mniejszych. http://www.androidcentral.com/smartphone-sizes-are-finally-leaning-back-towards-smaller-end 3. Strony mobilne coraz bardziej wypierane są przez apki i tutaj już mogłoby być pole do popisu... Pisząc wcześniej "mobilna wersja", miałem na myśli stronę przystosowaną do mobilnego urządzenia. jeżeli nie zrozumiałeś co miałem na myśli to przecież mogłeś dopytać, a nie przyczepiać się bezcelowo do nazewnictwa. Wracając do Twojej tezy, strony mobilne nie są wypierane prze apki tylko przez wersje responsywne. Głównie jest to dyktowane o wiele niższymi kosztami. Rozumiem, że jak będziesz kiedyś zakładał stronę to dostosujesz ją tylko do desktopu i zlecisz napisanie oddzielnej apki do jej obsługi na urządzeniach mobilnych. 4. Czasem trochę podróżuje i wtedy korzystam tylko ze smartfona. Nawet będąc w Nowej Zelandii sprzedałem (przez AM) 2 domeny operując tylko smartfonem:) Co to wnosi do naszej dyskusji? I jaka jest różnica w użyciu urządzenia mobilnego w Nowej Zelandii, a a z Łubianki w Polsce? Pisałem, że responsywna wersja mogłaby wpłynąć na zwiększenie ruchu wśród kupujących, a piszesz o sprzedaży. Niemniej jednak sama dyskusja na temat co jest lepsze dla AM, czy responsywna wersja strony, czy też dedykowana aplikacja nie powinna być dla nas podmiotem rozmowy, tym bardziej jak się domyślam nie masz dostępu do dodatkowych danych AM. Chyba, że to Ty stoisz za doklejeniem tego linku w nagłówku strony AM? https://www.googleadservices.com/pagead/conversion.js W przypadku takiego serwisu jak AM to nie jest wybór stylu "zzarne czy białe", istnieje spore pole decyzyjności - chociażby w przypadku dedykowanej aplikacji ważnym pierwszym krokiem jest decyzja o wyborze - czy natywna, czy hybrydowa - w przypadku wersji responsywnej, czy adaptacyjna czy reagująca. Dla mnie jako klienta ważne jest łatwy dostęp do strony przez urządzenie mobilne, a jak to rozwiążą mnie jako klienta mało interesuje, byleby było dobrze. Z AM ogólnie jestem zadowolony, nazwa tematu jak sama nazwa wskazuje nazywa się "Uwagi i sugestie", ja swoją sugestie zamieściłem, może spróbuj podobnie i daj im znać co tam nie gra jeszcze w 100% Edited March 24, 2017 by szogun 1 Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted April 16, 2017 Czy to możliwe, żeby jeden użytkownik AM wystawiał aukcje domen różnych abonentów? Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted April 19, 2017 Nie mogę przedłużyć konta hostingowego, napisałem ticket już jakiś czas temu ale sprawa pilna bo mam maile na tym serwerze. Proszę o interwencję Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted April 22, 2017 Mieliście sytuację, że panelu data wygasania domeny nie zgadzała się z tym co jest we whois ? Wg AM domena miała wygasnąć jutro, a dziś otrzymałem @ że domena wygasła... Dziś wchodziłem jeszcze upewniałem się co do godziny wygasania i data była na pewno 23.04, a nie dzisiejsza :/ Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted April 22, 2017 już wszystko jasne. Share this post Link to post Share on other sites
oyer 4 Report post Posted May 5, 2017 (edited) Cześć, czy ktoś może mi podpowiedzieć, gdzie i co muszę zmienić, aby strona z ofertą kup teraz i podaną ceną była prezentowana domyślnie w języku polskim? Pytam, bo domyślnie wyświetla się w języku angielskim. Oferta adresowana jest wyłącznie do klientów lokalnych w Polsce i angielski tutaj może przeszkadzać. Edited May 5, 2017 by oyer Share this post Link to post Share on other sites
BigDomains 31 Report post Posted May 10, 2017 podaj przyklad domeny - zobaczymy jak sie wyswietla. Share this post Link to post Share on other sites
szdarek 17 Report post Posted May 11, 2017 Zrealizowałem opcję na domenę edekoracje.pl i chciałem ją wystawić na AM ale widnieje na innym koncie. Jak zmusisz sprzedawcę do jej usunięcia skoro już do niego nie należy? Share this post Link to post Share on other sites