Jump to content

szogun

Użytkownik
  • Content Count

    1683
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

szogun last won the day on December 3 2020

szogun had the most liked content!

Community Reputation

617 Excellent

About szogun

Kontakt

  • Strona WWW
    https://contentninja.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

19765 profile views
  1. Są dwie opcje. 1. Ma sens - przy założeniu różnych zmiennych. 2. Nie ma sensu - j/w. np. w przypadku rejestrowania 100 domen z d.... zamiast kupienia 1-5 na rynku wtórnym, takie podejście pozytywnie wpłynęłoby na cały rynek, ale wielu niestety woli nabijać kasę NASK i rejestratorom - w nadziei na znalezienie największego jelenia.
  2. Źle postawione pytanie, przede wszystkim zarobki w tym PP nie przekładają się na ilość zarejestrowanych osób. Możesz mieć jednego poleconego i da Ci zarobić więcej niż tysiąc innych. Z ulicy, czy tam z jakiegoś przekierowanego ruchu z domen to łapiesz przeważnie groszowe sprawy. Zarabiasz główne na tradingu, nowi głównie holduja i po czasie dokonują jednej do max kilku transakcji, miej też na uwadze, że nikt też doświadczony na tej giełdzie raczej nie traduje. Jesli chodzi o PP nie mam żadnych zastrzeżeń, wyplaty automatyczne, raporty z zarobków live.
  3. Pytanie, czy za 10 lat będą tacy, którzy będą sobie "pluli w brodę", że nie kupili po 38.5k $ Ciekawe, kiedy balonik pęknie, ten rollercoaster przy cyklicznych bańkach na rynku kryptowalut zawsze wspominam magicznie Mam nadzieję, że dojedzie 100k$ BTC / 8k ETH, jak wielu prognozuje, choć to na razie marzenie.
  4. Ja napisałem na PW w sprawie tajemniczej oferty i dostałem ofertę na nowy bęben do pralki i powiem Wam, że warto było. Sąsiad jak zobaczył moje aktywo to widać, że gul skoczył. Pospekuluje trochę na stali. Reklama dźwignią handlu, ile byłoby odzewu w przypadku zwykłej listy? Uczmy się
  5. adrenalina-parktrampolin.pl - 1900 zł, a adrenalinaparktrampolin.pl - wolna do rejestracji Patrząc na nazwy domen, chyba można pogratulować. Może została udoskonalona metoda sprzedaży bo ta na Vula chyba już zbyt sławna i wszystkim znana Myślę, że ten wątek byłby bardziej ciekawy, a przez ujawnienie nowych badań forum znowu by zagrzało do czerwoności
  6. Dyskusyjna pozycja 10 na słowo kluczowe "wzory faktur" z search volume - 150 zapytań miesięcznie. Normalnie sukces marketingowy! Gdzie fanfary? Wiesz jaka jest z tego klikalność? Ok. 4 do 10 max. miesięcznie. Pewnie się głowisz, jak do tego doszedłem - przecież żadne narzędzie tego nie wskaże! Normalnie czarna magia i zabobony. Pokaż mi TOP 10 na "faktury online" gdzie search volume wynosi 5300 zapytań miesięcznie. Tam takich fluktuacji nie ma i choć jak szczęście miało Ci dopisać to pozycji, o której wspominałeś nie uświadczysz. Możemy uznać, że w takim razie w połowie mówisz prawdę. Żadne narzędzie nie wskazuje Twoich wyników (Ahrefs, Senuto, SurferSEO), dalej nie chcę mi się patrzeć. Już abstrahując od tego, że jedynie TOP 5 dowozi wyniki. Poniżej to z reguły <3% CTR. Ale rozumiem - podejście pewnie "ale u mnie działa". Ale wiesz, że na Marsa załogowe loty zaplanowane są już za kilka lat, a nie za 10, 50? Nie ma żadnego uniwersalnego narzędzia, które odwali za Ciebie całą robotę. Internet nie działa w próżni - żaden ruch się nie ukryje. Przykładowe narzędzia możesz sobie znaleźć wpisując "marketing internetowy" w Google - i znajdując stronę, którą mam w stopce. Wysil się Polityka prywatności - dobre sobie Kwestia tylko jak, gdzie, komu i w jaki sposób takie podmioty jak np. Google Chrome będzie wykorzystywało swoje dane. Sprawdź sobie potencjalne możliwości analizy konkurencji nawet pod względem Web Performencu: https://crux.run/ Idąc dalej i biorąc pod uwagę generowane parametry przy dokonywaniu zakupów, ustalenie konwersji to nie jest melodia przyszłości tylko tu i teraz. Wystarczy nawet jakiś mały addon w rozszerzeniu przeglądarki, następnie trochę zebranych danych i statystyka. Normalnie wehikuł czasu. Słyszałeś o Nano Adblockerze? https://github.com/NanoAdblocker/NanoCore/issues/362#issuecomment-709428210 Ale nie oczywiście! Algorytm, big data, AI to zabobon. Liczy się tu i teraz, dopiero jak zobaczę na żywe oczy bozon Higgsa! Zmierzamy w świat kompletnej digitalizacji - a Ty piszesz o polityce prywatności, która tak de facto daje coraz to większe możliwości legalnego zbierania danych. Co jedynie mogę przyznać (tym się już widzę, że różnimy) - przykład mój odnośnie komunikacji związanej z domeną był nietrafiony.
  7. Twój wynik wyszukiwania jest spersonalizowany - na podstawie Twojej historii wyszukiwania, lokalizacji i innych danych. Spróbuj użyć np. opcji "Incognito" w Google Chrome na w/w słowa kluczowe. Witryna nie jest faktycznie na pozycjach, które wskazałeś. Alex - wiem, kto jest właścicielem - nie personalnie. Już pewien czas temu sobie ten serwis analizowałem, kiedy przeczytałem, że świeżo kupiony generyk wygenerował już 700 klientów. Musiałem sprawdzić tę sensację. Pisząc o analizie, nie miałem na myśli jedynie benchmarku ruchu. Możemy zestawić wiele interesujących nas danych i uzyskać na ich podstawie użyteczne informacje. W przyszłości będzie to jeszcze prostsze - BIG Data i AI to przyszłość w kolejnej dekadzie. Sytuacje o których piszesz a propo benchmarku nie mają zastosowania w przypadku domen, o których piszemy. To tak gdybyś pisał, że czasem nie można otworzyć drzwi bo: a) są zabarykadowane; b) są zamknięte; c) drzwi z drugiej strony trzyma czasem Mariusz Pudzianowski, np. rok temu uniemożliwił (prawnie) właścicielowi hotelu poruszanie się po swoim obiekcie. Ale co to ma do rzeczy, kiedy tak naprawdę drzwi są po prostu otwarte? Widzisz tutaj jakieś bufory? Jeśli tak to wskaż mi je proszę. Oczywiście, że z benchmarku nie dowiemy się o konwersji, zarobkach etc, ale pewne wnioski możemy wyciągnąć. Oczywiście, że wew. narzędzia do analizy, rzeczywiste dane są jedynymi rzetelnymi źródłami informacji. Skończmy jednak z tymi truizmami i abstraktami. PS. Na koniec właśnie zaprowadziłeś wszystkich do ciekawego meritum - właściciel woli używać ninji "afaktury.pl" zamiast topowego generyka "faktury.pl". Już abstrahując od tego, że ten argument mnie rozbawił - no ta restauracja sobie nie radzi, ale sprawdź jego inną w drugim mieście, dużo gości itd - ok, ale co ma to do rzeczy, kiedy przedmiotem dyskusji jest całkowicie inny obiekt? PS. Może usłyszał taką rozmowę: - Hej, gdzie wystawiasz faktury swoim klientom? - Cześć - w faktury ... dalej sobie możemy rozmowę rozszerzyć wedle własnej wyobraźni. Faktury.pl to super domena - żeby nie było. Jednak w mojej opinii nie została dobrze wykorzystana. Według Ciebie jest inaczej, nie mam z tym problemu. Możesz tak myśleć. Wszak od tego dyskusja się otworzyła, na tym może też zakończyć.
  8. Jeśli odwiedzasz ponownie tą samą stronę internetową, Google uplasuje ją wyżej w rankingu - na Twoim zrzucie ekranu widać, że odwiedzałeś faktury.pl w odróżnieniu od innych domen na liście. Dlatego też przy określaniu pozycji - nie robi się tego z "palca", trzymając się żargonu domenowego. PS. Wspominasz, że jesteś trzy dekady w marketingu, ale jak coś to w obecnych czasach można sprawdzić jakie są użyte kanały marketingu internetowego - i na podstawie pewnych zmiennych oszacować wyniki, tylko trzeba ruszyć głową W księgowości internetowej model biznesowy jest jasny - abonament. Ludzie płacą, aby móc korzystać z usługi. Usługą jest aplikacja webowa. Aplikacja webowa jeśli jest używana generuje ruch. Jeśli nie ma ruchu nie ma klientów. Jeśli nie ma klientów, można wysunąć tezę, że "potencjał nie jest wykorzystywany". 1) Średni czas sesji też nam wiele może powiedzieć o tym serwisie. Faktur nie wystawiamy w 30 sekund. 2) Liczba odświeżonych podstron na wizytę też nam wiele mówi - przez 1 kliknięcie nie wystawimy faktury (a doprecyzowując, przepływ podstron do wystawienia faktury nie wynosi - 1.) 3) Bounce rate nam tez wiele mówi - 95% odrzuceń. 4) Statystyki też nam wiele mówią - ~10 razy mniej wizyt od Faktura.pl. Także, jak możesz nie próbuj mi wmówić, że faktury.pl to dobrze rozwinięty serwis W obecnych czasach jest to już do zweryfikowania. Mogę więc napisać, że potencjał nie jest wykorzystywany w odróżnieniu od tego, co Ty napisałeś: Jak widzisz - jest poparte. Twoje twierdzenie rzeczywiście nie jest poparte niczym, oprócz subiektywnej opinii, która nie jest oparta na żadnych danych.
  9. Dla uściślenia, na frazę "faktury online" domena faktury.pl zajmuje 15 miejsce, a na "wzory faktur" 12 miejsce. Być może pomyliło Ci się z domeną "afaktury.pl". Prawdą jest, że faktury.pl to TOP generyk, a jej widoczność w Google jest po prostu słaba i potencjał nie jest wykorzystywany. I nawet najlepsza domena nie zapewnia wyników w SEO - to racja. Warto również wspomnieć o drugim generyku - faktura.pl, która już sobie świetnie radzi i widoczność domeny jest spora. Mam wrażenie, że na forum często podejmowana jest dyskusja na zasadzie konieczności wyboru pomiędzy marketingiem internetowym, a dobrą domeną. Jak ktoś posiada budżet na dobrą domenę to raczej znajdzie również i na marketing, ale świadomość klientów w różnych aspektach biznesowych jest różna - całe szczęście. Nie każdy musi być widoczny w Google i nie każdy musi posiadać generyczne nazwy domen. Wszystko zależy od punktu widzenia i celów biznesowych. Z resztą się zgadzam bo to oczywista oczywistość (np. z frazy pozycjonowanie >90% leadów to "śmieciowe" zapytania), ale raczej nie ma znaczenia w przypadku tego case'a, ponieważ domena w/w nie jest nawet dobrze widoczna na frazy długiego ogona. 20% trafficu generuje im keyword "faktura ryczałtowa" z search volume 250 - to o czymś świadczy.
  10. Wartość domeny Historia.pl to kilka tysięcy, a e-historia.pl jest dobrą domeną. Niezły fikołek Skoro na rodzimym rynku aukcyjnym cena będzie zaniżona to może warto zasugerować abonentowi objazd po dolinie krzemowej?
  11. A ślady po marketingu szeptanym potrafią nawet wskazać możliwą przyczynę upadku spółki http://forum.pokerzysta.pl/showthread.php?t=7097&s=eeb6a5b33155e982e33576a0531b5011&p=148531#post148531 Z ciekawości patrzyłem, czy domeny może mają jakieś linki warte uwagi, ale nie - nie mają.
  12. Nie po to ktoś wydaje kilkadziesiąt koła na branding i wymyślenie kreatywnej nazwy, aby drugie tyle wydać na domenę
  13. bm.pl zmienia się w rachuneo.pl
  14. Ja myślę, że trzy obrazki to minimum i babcia ma racje. Chętnie dokupiłbym jeszcze kilka obrazków sakralnych, aby mieć w zapasie, nie masz może gdzieś linka pod ręką?
  15. Z tego co piszesz to przecież lepiej zarejestrować te 20 ninji bo ludzie się na nie rzucają ładując w nie po kilka kafli. Zakładając, że kilka kafli to liczba większa od 2 i mniejsza od 10 to w dobrym założeniu można zarobić nawet ponad 100 tysięcy złotych na ninjach! Pokaż mi na rynku polskim ostatnią transakcje na kwotę 100k zł. Nie warto inwestować zatem w dobre domeny! Czeka nas domenowe eldorado w takim razie. Może tarcza antykryzysowa napędziła tę konsumpcje, podobnież aż 200 mld polski rząd na to przeznaczył. Pewnie ludziom już odwala i nie mają co z pieniędzmi robić.
×