Skocz do zawartości
Saint

Dokonało się ...

Promowane odpowiedzi

Formalnie dokonało się to co powinno Stowarzyszenie zostało zarejestrowane w starostwie, otrzymało nip i regon, ma swoją skrytkę pocztową, a dziś założyłem konto bankowe, więc pod wszelkimi względami formalnymi spełniamy wszelkie wymogi stowarzyszenia zwykłego. Chciałem także poinformować, że będę starał się o wpisanie w MSWiA stowarzyszenia na oficjalną listę podmiotów lobbujących czy też lobbystów zwanych potocznie co umożliwi mi czy też innym osobą swobodne wejście do sejmu kreatywny lobbing na rzecz rynku i członków stowarzyszenia.

• Like 2

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Dobra robota Saint!

Dobra robota i dobra wiadomość ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

• Najnowsze posty na forum

• Panowie pytanie dla tych, którzy siedzą w temacie po uszy: jak obecnie w PL kształtują się ceny ruchu? Jestem w tym temacie zielony a chciałbym zaczerpnąć trochę informacji. Płaci się za jakąś "paczkę" typu 1k/10k/>100k uu czy jakoś to inaczej jest wyceniane? Gdzie najlepiej pytać i szukać klientów jak się ma trochę ruchu. Mile widziana dyskusja jak to obecnie wygląda.
    • satrurn.pl   Sprzedam domeny z ruchem 2600 wejść na miesiąc (elektronik, rtv, agd itp), osoby zainteresowane zapraszam na PW
    • dup.pl   Zapraszam do licytacji:   http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2228776  
    • Wartość rejestracji możliwe ze względu na .pl Domena ma koło 15000 wejść AM zapewne sztuczny ruch.  Ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia?  Pozdrawiam 
    • Ja w nich wartości nie widzę ale może ktoś będzie skłonny wyłożyć niskie xxx