Jump to content
Sign in to follow this  
Martinez

bankier.pl oszukuje w systempartnerski.pl ?

Recommended Posts

Witam,

 

Miałem dziwną sytuację którą chcę się podzielić mianowicie chodzi o systempartnerski.pl (bankier.pl)

 

Jakiś czas temu stworzyłem stronę i zarejestrowałem się w tym systemie. Na próbę założyłem sobie konto przez ową stronę żeby sprawdzić czy nie rysują. (wszystkie maile potwierdzające wniosek zachowałem) Kilka dni temu dostałem maila:

 

"Szanowny Partnerze,

 

Pragniemy przypomnieć, że wniosek XXXXXXXXXXXXXXX ma wciąż status oczekujący

i niedługo mija okres 120 dni, w którym rachunek musi spełnić warunki określone

w tabeli prowizji SP, aby prowizja została naliczona Partnerowi.

Jeśli posiadacz rachunku jeszcze tego nie uczynił, zachęcamy do

dokonania wpłaty, abyśmy mogli przyznać wynagrodzenie za wniosek

XXXXXXXXXXXXXXX.

 

System Partnerski Bankier.pl

(Wiadomość wygenerowana automatycznie)"

 

O dziwo konto używam od samego początku dosyć intensywnie. Nikt mnie nie zachęcał do żadnych wpłat na konto. Zdziwiony wysłałem do nich (systempartnerski.pl) info że dlaczego mówią nieprawdę skoro wpływy na rachunek są bo to moje konto i widzę że od samego początku są wpływy na konto zatem jakie warunki nie spełnia owy wniosek że prowizja nie została naliczona? W odpowiedzi dostałęm maila:

 

"Gratulujemy!

 

Informujemy, że dla wysłanego za Twoim pośrednictwem zlecenia mBank - ekonto eMax plus - Konta osobiste

XXXXXXXXXXXXXXX zostały spełnione wszelkie warunki aby naliczyć Ci wynagrodzenie.

 

Zaloguj się do swojego profilu na stronie Systemu Partnerskiego i sprawdź o ile wzrosły Twoje zarobki!

http://www.systempartnerski.pl/

 

Szczegóły odnośnie rozliczeń znajdziesz w FAQ

 

Pozdrawiamy

Zespół

System Partnerski Bankier.pl"

 

 

Oczywiście nie raczyli odpowiedzieć na maila. Ja miałem możliwość weryfikacji ale wiele wniosków to osoby które nie znam i nie mam możliwości sprawdzenia czy korzystają z usługi czy nie.

 

Czy ktoś miał podobne sytuacje ??? Co o tym myślicie???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powody do obaw byłyby, gdyby minęło te 120 dni, a prowizja nie została naliczona... natomiast tutaj naliczyli prowizję; zarzuty - być może - można mieć tylko do samego banku, że tak późno podesłał raport...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja też jestem zdegustowany współpraca z bankierem, przez 4 miesiące nie zatwierdzano mi wniosków choć punkty bonusowe były regularnie naliczane, kontakt praktycznie zerowy, z czego na moje sygnały o nieprawidłowościach "ten cały koordynator", tłumaczył się pracami konserwatorskimi itp, w co zupełnie nie wierzę, ktoś na lewo bierze kasę w tym systemie za zatwierdzone wnioski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

 

Miałem dziwną sytuację którą chcę się podzielić mianowicie chodzi o systempartnerski.pl (bankier.pl)

 

Jakiś czas temu stworzyłem stronę i zarejestrowałem się w tym systemie. Na próbę założyłem sobie konto przez ową stronę żeby sprawdzić czy nie rysują. (wszystkie maile potwierdzające wniosek zachowałem) Kilka dni temu dostałem maila:

 

"Szanowny Partnerze,

 

Pragniemy przypomnieć, że wniosek XXXXXXXXXXXXXXX ma wciąż status oczekujący

i niedługo mija okres 120 dni, w którym rachunek musi spełnić warunki określone

w tabeli prowizji SP, aby prowizja została naliczona Partnerowi.

Jeśli posiadacz rachunku jeszcze tego nie uczynił, zachęcamy do

dokonania wpłaty, abyśmy mogli przyznać wynagrodzenie za wniosek

XXXXXXXXXXXXXXX.

 

System Partnerski Bankier.pl

(Wiadomość wygenerowana automatycznie)"

 

O dziwo konto używam od samego początku dosyć intensywnie. Nikt mnie nie zachęcał do żadnych wpłat na konto. Zdziwiony wysłałem do nich (systempartnerski.pl) info że dlaczego mówią nieprawdę skoro wpływy na rachunek są bo to moje konto i widzę że od samego początku są wpływy na konto zatem jakie warunki nie spełnia owy wniosek że prowizja nie została naliczona? W odpowiedzi dostałęm maila:

 

"Gratulujemy!

 

Informujemy, że dla wysłanego za Twoim pośrednictwem zlecenia mBank - ekonto eMax plus - Konta osobiste

XXXXXXXXXXXXXXX zostały spełnione wszelkie warunki aby naliczyć Ci wynagrodzenie.

 

Zaloguj się do swojego profilu na stronie Systemu Partnerskiego i sprawdź o ile wzrosły Twoje zarobki!

http://www.systempartnerski.pl/

 

Szczegóły odnośnie rozliczeń znajdziesz w FAQ

 

Pozdrawiamy

Zespół

System Partnerski Bankier.pl"

 

 

Oczywiście nie raczyli odpowiedzieć na maila. Ja miałem możliwość weryfikacji ale wiele wniosków to osoby które nie znam i nie mam możliwości sprawdzenia czy korzystają z usługi czy nie.

 

Czy ktoś miał podobne sytuacje ??? Co o tym myślicie???

 

 

Witam,

 

najlepiej będzie jeżeli w tym temacie wypowie się pracownik Bankier.pl – czyli ja :)

Niestety nie wiemy jaki ma Pan login w systemie ale możemy się domyślać o jaką sprawę chodzi.

 

Napisał Pan do nas maila w sobotę o godzinie 18:30. Niestety w sobotę nie pracujemy, więc nie mogliśmy Panu odpisać. Pytał Pan o prowizje z ekonto w mBanku a dokładniej o brak prowizji za to konto. Sprawa wygląda tak – w zeszłym miesiącu raport z mBanku dotyczący kont dotarł do nas już po zakończeniu rozliczeń. Z tego powodu prowizji za konto uruchomione w maju zostały naliczone w tym miesiącu razem z raportem za czerwiec.

Jak Pan może sprawdzić 12.07.2010 w poniedziałek rozpoczęliśmy rozliczenia sprzedaży (info na stronie: http://panel.systempartnerski.pl/aktualnosci/wiadomosc/280/)

 

O Godzinie 10:49 12.07.2010 otrzymał Pan informacje wygenerowaną przez automat o naliczeniu prowizji. Godzinę później informacje od naszego pracownika (w odpowiedzi na maila), że konto będzie rozliczone ponieważ znalazło się w raporcie z tego miesiąca (co jest pomyłką, ponieważ było już w raporcie z zeszłego miesiąca).

 

Odniósł Pan więc mylne wrażenie, że konto zostało rozliczone dopiero po interwencji z Pańskiej strony (mailowej). Rację ma użytkownik: Eksterminator – zamieszanie postało w wyniku zbyt późnego przesłania raportu przez mBank.

 

No i naturalnie na Pańskiego maila odpowiedzieliśmy ;) (proszę sprawdzić pocztę).

 

 

@Los_Rozrabiakaneros

Ciężko mi powiązać login w naszym programie z Pańskim Nickiem z forum. Pamiętam jednak jeden przypadek w którym jeden z naszych wydawców twierdził, że nie otrzymuje prowizji za sprzedane przez siebie produkty ale naliczane mu są punkty bonusowe co znaczy, że prowizje zabieramy sobie a naliczamy tylko punkty ;-)

 

Otóż nie dzieje się tak – program naliczał punkty wielokrotnie tym samym wnioskom. W wyniku tego miał Pan ponad 500 punktów a powinien mieć 42. Skrypt był rzeczywiście w modernizacji (tak jak Panu to napisałem – to ja jestem „tym całym koordynatorem”). Dziś udało sie go wgrać na produkcję dzięki czemu zobaczy Pan rzeczywistą liczbę dostępnych punktów.

 

Pozdr.

 

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Los_Rozrabiakaneros

Ciężko mi powiązać login w naszym programie z Pańskim Nickiem z forum. Pamiętam jednak jeden przypadek w którym jeden z naszych wydawców twierdził, że nie otrzymuje prowizji za sprzedane przez siebie produkty ale naliczane mu są punkty bonusowe co znaczy, że prowizje zabieramy sobie a naliczamy tylko punkty ;-)

 

Otóż nie dzieje się tak – program naliczał punkty wielokrotnie tym samym wnioskom. W wyniku tego miał Pan ponad 500 punktów a powinien mieć 42. Skrypt był rzeczywiście w modernizacji (tak jak Panu to napisałem – to ja jestem „tym całym koordynatorem”). Dziś udało sie go wgrać na produkcję dzięki czemu zobaczy Pan rzeczywistą liczbę dostępnych punktów.

 

Pozdr.

 

Paweł

Widzę, że udało się powiązać mój login z kontem. Chyba, że problem dotyczył faktycznie tylko mnie, ale w to raczej trudno mi uwierzyć (metafizyka ?), a zakładając że przydarzyło się to innym partnerom - problem istniał przez min 3 miesiące, więc był do wychwycenia max przy pierwszym rozliczeniu, a poprawa skryptu czy odnalezienie błędu dla Waszego programisty to max 1h.

 

Pisałem w tej sprawie kilka maili, w przeciągu paru miesięcy do bankiera, jednak nie dostałem rzeczowej i konkretnej odpowiedzi poza wyjaśnieniami o "jakichś" modernizacjach itp.

 

Moja teza o tym ze pieniądze uciekają na bok, byłaby bardzo prawdopodobna, gdyby automat w Waszym programie zliczał punkty bonusowe, a prowizje były przyznawane (z palca) przez konsultanta, ale może Pan sam napisze w ramach uwiarygodnienia procesu przyznawania prowizji jak to się odbywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widzę, że udało się powiązać mój login z kontem. Chyba, że problem dotyczył faktycznie tylko mnie, ale w to raczej trudno mi uwierzyć (metafizyka ?), a zakładając że przydarzyło się to innym partnerom - problem istniał przez min 3 miesiące, więc był do wychwycenia max przy pierwszym rozliczeniu, a poprawa skryptu czy odnalezienie błędu dla Waszego programisty to max 1h.

 

Pisałem w tej sprawie kilka maili, w przeciągu paru miesięcy do bankiera, jednak nie dostałem rzeczowej i konkretnej odpowiedzi poza wyjaśnieniami o "jakichś" modernizacjach itp.

 

Moja teza o tym ze pieniądze uciekają na bok, byłaby bardzo prawdopodobna, gdyby automat w Waszym programie zliczał punkty bonusowe, a prowizje były przyznawane (z palca) przez konsultanta, ale może Pan sam napisze w ramach uwiarygodnienia procesu przyznawania prowizji jak to się odbywa.

Witam,

 

1. domyśliłem sie o jaki login chodzi, ponieważ jako jedyny miał Pan uwagi do zbyt dużej ilości punktów na własnym koncie,

2. problem dotyczył wszystkich parterów,

3. kwestia punktów bonusowych nie była dla nas priorytetem dlatego realizacja buga była przenoszona w czasie,

4. punkty sa naliczane ZAWSZE przy naliczaniu prowizji (i nie ma tu znaczenia czy jest to robione automatycznie czy ręcznie). Nie da się przyznać samej prowizji i pominąć punkty lub na odwrót.

 

Pozdr.

 

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

 

O Godzinie 10:49 12.07.2010 otrzymał Pan informacje wygenerowaną przez automat o naliczeniu prowizji. Godzinę później informacje od naszego pracownika (w odpowiedzi na maila), że konto będzie rozliczone ponieważ znalazło się w raporcie z tego miesiąca (co jest pomyłką, ponieważ było już w raporcie z zeszłego miesiąca).

 

Odniósł Pan więc mylne wrażenie, że konto zostało rozliczone dopiero po interwencji z Pańskiej strony (mailowej). Rację ma użytkownik: Eksterminator – zamieszanie postało w wyniku zbyt późnego przesłania raportu przez mBank.

 

Z przykrością muszę stwierdzić że nie dostałem od Państwa korespondencji dnia 12.07.2010 po 10:49. Skrzynkę sprawdzam regularnie. Jedynym mailem był ten automatycznie wysyłany. Po braku wyjaśnień od pracownika a odpowiedzi automatu uznałem że ignorowanie mojego zapytania trzeba zweryfikować na forum. Proszę sprawdzić czy pracownik rzeczywiście wysłał pocztę. Mam rozumieć że zrobicie coś w systemiepartnerskim aby podnieść jakość świadczonych usług? Nie lubię jak się zwala winę na kogoś innego także oczekuję od Państwa zwiększenia nadzoru bo łatwiej w tej branży utracić klientów niż ich zyskać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Z przykrością muszę stwierdzić że nie dostałem od Państwa korespondencji dnia 12.07.2010 po 10:49. Skrzynkę sprawdzam regularnie. Jedynym mailem był ten automatycznie wysyłany. Po braku wyjaśnień od pracownika a odpowiedzi automatu uznałem że ignorowanie mojego zapytania trzeba zweryfikować na forum. Proszę sprawdzić czy pracownik rzeczywiście wysłał pocztę. Mam rozumieć że zrobicie coś w systemiepartnerskim aby podnieść jakość świadczonych usług? Nie lubię jak się zwala winę na kogoś innego także oczekuję od Państwa zwiększenia nadzoru bo łatwiej w tej branży utracić klientów niż ich zyskać.

mail z pewnością został wysłany w dniu 12 lipca 2010 11:48 na podany przez Pana adres email (postaci: imię@nazwisko.pl).

 

Przed chwila podesłałem do Pana kopię tego maila. Proszę sprawdzić czy dotarła. Z drugiej strony proszę pamiętać, że nie zawsze udaje się odpowiedzieć na maila w przeciagu 48 godzin (szczególnie po weekendzie) choć tym razem się udało.

 

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem podobną sytuację z aliorem. Założyłem bratu konto, wszystkie warunki zostały spełnione, a wniosek ciągle był przez dłuuugi czas w oczekujących. Po wysłaniu zapytania, czemu nie mam naliczonej prowizji za zrealizowany wniosek, nagle następnego dnia przyszedł do mnie mail z gratulacjami itp itd, że przyznano mi prowizje. Moim zdaniem jeżeli ktoś tu oszukuje to nie bankier a banki i instytucje, które z nim współpracują. Jakoś wierzyć mi się nie chce, że bardzo duża liczba osób wnioskujących przez nasze strony nie ma zdolności kredytowej, przez co statystyki większości w systemie wyglądają tak 100 wniosków oczekujących na 1 spełniony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×