przemek30 194 Report post Posted August 9, 2012 Posiadam wszystkie e-maile od AZ.pl jak firma informowała mnie o skutecznym przechwyceniu i rejestracji domen... Cytuję jednego maila: Witaj XXXXXXXX Gratulujemy, przechwyciłeś domenę XXXXXX.pl. Ponieważ saldo Twojego Panelu Klienta było wystarczające do dokonania płatności za usługę zgodnie z regulaminem pobraliśmy z niego kwotę 0.0 zł netto tytułem kosztów przechwycenia oraz rejestracji domeny XXXXXX.pl. Równocześnie przypominamy, że domena XXXXXXX.pl pojawi się w Panelu Klienta nie wcześniej niż w terminie 5-ciu dni od momentu rejestracji. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Giełdy Domen AZ.pl broker@az.pl, (+48) 422 999 111 http://domeny.az.pl A teraz AZ.pl po pewnym czasie domaga się zapłaty ??? Czy to nie jest wprowadzanie w błąd ??? To jest identyczne jak np. ktoś mówi mi, że wyśle np. książkę za darmo na podany adres... książka dochodzi, jestem zadowolony, że wszystko jest zgodne... a np. po tygodniu dostaje informacje, że jednak trzeba za przesyłkę z książką zapłacić.... Czy my nie mówimy o absurdach ???? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted August 9, 2012 Czy my nie mówimy o absurdach ???? Nie. Taki kraj. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 9, 2012 Kodeks karny CZĘŚĆ SZCZEGÓLNA Rozdział XXXV Przestępstwa przeciwko mieniu Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. § 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot bezprawnie zabranej rzeczy. § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego. Art. 287. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub wyrządzenia innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przekazywanie danych informatycznych lub zmienia, usuwa albo wprowadza nowy zapis danych informatycznych, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. Jeżeli oszustwo popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 9, 2012 W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem domena@az.pl Kpiny jakieś. Napisałem pod podany adres, że zgodnie z promocją - pierwsze przechwycenie w AZ jest gratis, w Wy odpisujecie, że promocja na dwa przechwycenia się skończyła. Szkoda słów. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 10, 2012 u mnie sprawa przechwycenia wyjaśniona pozytywnie. Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 14, 2012 u mnie sprawa przechwycenia wyjaśniona pozytywnie. tzn, że odczepili się? i nie musisz dopłacać? Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted August 15, 2012 u mnie sprawa przechwycenia wyjaśniona pozytywnie. U mnie zniknęły domeny z panelu bez powiadomienia mnie o tym fakcie a w NASK-u zarejestrowane na mnie. "Ciekawe" działanie ze strony firmy, u mnie podpadli i to porządnie. Nie mam zamiaru się o nie upominać oraz ich opłacać (nie dysponuję tym za co wzywa się mnie do zapłaty) bo zostałem wprowadzony w błąd a ktoś kto wprowadza klienta w błąd jeszcze obciąża nim klienta i "zabezpiecza" się przed tym by klient nie miał szans na jakiekolwiek działania wg mnie jest działaniem poniżej krytyki. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 15, 2012 tzn, że odczepili się? i nie musisz dopłacać? W mojej sytuacji chodziło i jedno przechwycenie, które jest darmowe (nie piszę tu o promocji z przełomu czerwca i lipca). Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 15, 2012 Dzisiaj od 3 godzin występują problemy z zasilaniem konta poprzez przelew internetowy w AZ.pl.... pojawia się komunikat... "BŁĄD 500"... też tak macie ? Nie można nic wpłacić... Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 15, 2012 Dzisiaj od 3 godzin występują problemy z zasilaniem konta poprzez przelew internetowy w AZ.pl.... pojawia się komunikat... "BŁĄD 500"... też tak macie ? Nie można nic wpłacić... w południe wpłacam i było ok. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 17, 2012 http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocje-domeny_pid_330.html Ten regulamin to jakieś rok za późno został wstawiony Share this post Link to post Share on other sites
panh 95 Report post Posted August 22, 2012 czy coś się zmieniło czy zawsze tak było... przy próbie opłacenia wygranej na aukcji przechwyconych domeny nie ma opcji "zapłać kartą". jest tylko "płatność online", "płatność dotpay", "pobierz z salda". a przy płaceniu za rejestrację jest tez opcja "zapłac kartą" , "płatność paypal" i "płatność przelewem".. nie jest to jakiś problem ale dlaczego to ograniczenie? pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted August 23, 2012 Witam serdecznie Kwestię płatności za domeny przechwycone na aukcjach domen wyjaśnia pk. 5 Regulaminu Aukcji Domen: http://domeny.az.pl/regulamin-aukcji-domen.html W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie Kamila Sitek Asystentka Dyrektora AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted August 23, 2012 Czemu nie wysyłacie przypominień o kończących się aukcjach przechwytów, ani ma maila ani smsem. O rozpoczęciu aukcji dostałem info na telefon, o zakończeniu już nie. Tym bardziej jak godzina jest tak nietypowa - bo przed południem. Brak słów. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted August 23, 2012 Czemu nie wysyłacie przypominień o kończących się aukcjach przechwytów, ani ma maila ani smsem. O rozpoczęciu aukcji dostałem info na telefon, o zakończeniu już nie. Tym bardziej jak godzina jest tak nietypowa - bo przed południem. Brak słów. Dlatego przypomnienia ustawiam sobie sam w telefonie ;-) W sumie jednak dzięki temu można czasem naprawdę tanio kupić coś fajnego na AZ.pl, ale sama giełda na pewno na tym sporo traci. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 29, 2012 AZ.pl prawie wcale nie chodzi.... :/ Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 29, 2012 AZ.pl prawie wcale nie chodzi.... :/ Akurat jak panel klienta jest potrzebny to wszystko wchodzi wolno albo w ogóle.... Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted August 31, 2012 Przy próbie rejestracji domeny w promocji za 0 pln... Uprzejmie informujemy, iż z uwagi na nazwę zgłoszonej w zamówieniu domeny, będącą słowem powszechnie uznanym za obraźliwe, usługa nie może zostać zrealizowana. Po rezerwacji domena ponownie powróci do puli domen wolnych. No bez żartów - mam ukończone 18 lat... Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted October 2, 2012 Wprowadzono nowy system powiadomień o wygasających domenach ? przed chwilą dzwoniła do mnie az (nagrana wiadomość) z informacją o wygasających usługach. Sms w zupełności wystarczy.. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted October 2, 2012 Wprowadzono nowy system powiadomień o wygasających domenach ? przed chwilą dzwoniła do mnie az (nagrana wiadomość) z informacją o wygasających usługach. Sms w zupełności wystarczy.. Do mnie kiedyś dzwonili z zapytaniem czemu wytransferowałem od nich domeny i z ofertą indywidualnego cennika ;-) Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 2, 2012 (edited) Witam serdecznie Uruchomiliśmy nową funkcjonalność w Panelu Klienta - telefoniczne powiadomienie o wygasających usługach. Oczywiście jeżeli ktoś nie życzy sobie otrzymywania takich powiadomień, może je wyłączyć w Panelu Klienta, zakładka Mój Profil-> Powiadomienia-> nie chcę otrzymywać zapowiedzi głosowej o wygasaniu usług ze zbiorczym powiadomieniem e-mail i SMS. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam Kamila Sitek Asystentka Dyrektora AZ.pl Edited October 2, 2012 by ksitek Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted October 3, 2012 (edited) Przepraszamy ale można tylko jeden raz dokonać testów tej samej nazwy domeny: xn--xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.pl. WTF?! Whois pokazuje: No information available about domain name xn--xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.pl in the Registry NASK database. Kase z karty jak i z panelu jednak zezarlo Edited October 3, 2012 by empireus Share this post Link to post Share on other sites
pokoleniex 1 Report post Posted October 3, 2012 Juz ja testowales ;p Share this post Link to post Share on other sites
kwalejko 13 Report post Posted October 15, 2012 Dzis otrzymałem z az takiego e-maila: Dzień dobry, zwracamy się z prośbą o uaktualnienie danych kontaktowych Użytkownika Panelu Klienta. Zauważyliśmy, że brakuje numeru telefonu komórkowego w zakładce Mój Profil -> Dane Użytkownika. Proszę wprowadzić zmiany samodzielnie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub podać numer telefonu komórkowego w odpowiedzi na tego maila. Pozdrawiamy, Zespół AZ. Zgodnie z ich prośbą odpisałem w odpowiedzi na e-maila. E-mail został zwrócony. E-maila otrzymałem z adresu: noreply@az.pl Pytanie, czy mysli ktos w az.pl, kto redaguje treść e-maili? Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 16, 2012 (edited) Witamy serdecznie Drogich Forumowiczów, W nawiązaniu do wpisu użytkownika "kwalejko" pragniemy prosić o samodzielną aktualizację danych w Panelu Klienta w zakładce Mój Profil -> Dane użytkownika. Można również wysłać prośbę o zmianę danych na adres domena@az.pl. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy Zespół AZ.pl Edited October 16, 2012 by ksitek Share this post Link to post Share on other sites